Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miehellä on nyt sikaflunssa
22.09.2009 |
mullakin pää kipeä, kuumetta, yskittää... Lapsi 4,5 v ok.
Miehellä siis ihan todettu.
Kauanko meillä on karanteeni, siis ettei vieraita?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tilanne on nyt tämä. Musta ei oo mitään testiä otettu, ja meillä on sovittu töissä, että jos on syytä epäillä sikainfluenssaa, ei tarvitse mennä lääkäriin, vaan riittää kun soittaa työterveysasemalle. Ja ylipäätään riittää 3 päivän saikkuun oma ilmoitus, joten eilen soitin että oon kipeänä.
ap