miten te reagoisitte jos miehenne sanoisi
että "haluaa olla kaiken maailman naisten kanssa"
mulla on tosi huono itsetunto ja toi lause sai mut ihan sekasin. oon vaa itkenyt monta tuntia.
mies petti meidän suhteen alussa ja pelkään että hän tekee sen uudestaan. Mulla on niin paha olla.
Haluisin vaa rakastavan ja turvallisen perheen.
Kommentit (15)
Ei onnistu tuon miehen kanssa, mutta on niitä muitakin miehiä miljardeja maailmassa...
meillä on 2kk vauva. m
mulla on vaa niin paha olla ja sitten haukun miestä ja sitten kaikki on mun vika kun raivoon. :'(
-ap
en jaksa taas mennä eroa läpi. :(
mä haluisin vaa että mun rakastais mua.
nytkin itken ja tärisen. en kestä
-ap
sinä tuollaisia miehiä itsellesi kaivat?? Jos et rakasta itseäsi, niin sinuakin on paha rakastaa ja miehesi kuulostaa harvinaisen typerälle juipille. Jos haluat sen kanssa elämääsi tuhlata(?) niin on vakavan keskustelun paikka. Sano, ettet halua tuollaista kuunnella, vai tajuisko se mölli paremmin, jos sanoisit, samat sanat?? Oi aikoja, oi tapoja!
älä sitten seuraavan kanssa heti lisäänny. En tuollaisen pölön vuoksi itkisi, ei muuta kuin kauniit silmät menevät piloille. Rakkautta ei saa vain haluamalla, se on kahden kauppa, joten kannattaa se kauppatavara syynätä tarkkaan..
sen jos hän haluaa ja ihailee kaikkia naisia. haluis pettää mutta ei petä, näin mies sano.
-ap
en kyl mieheksi kutsuisi, vaan keskenkasvuiseksi pojaksi, suurinosa naisista ei vilkasiskaan tuollaista tyhmyyksien laukojaa. Jos se ei muutu, etkä uskalla jättää, niin sun on vaan elettävä sen kanssa, koita nyt ensin jättää tuo mäkättäminen ja sano jätkälle, ettet halua tuollaisia kuunnella.
sinustakin olisi kiva mennä sänkyyn kaikkien hunksien kanssa. Vau, on niin komeita.
Katsopa kuinka naama venähtää, ei ollutkaan enää kivaa...
jos miehesi petti sinua JO suhteen alussa niin miksi uskot hänen nyt olevan luotettava?! Voimia!!!
mitäpä jos sanoisit itse jotain vastaavaa, miltäs tuntuis miehestä
kyylä kannatas mieheen tutustua hiukka pidempään kun ajatellaan et sulla 4v lapsi ja ero sen isästä, jos ei heti laitokselta lähtiessä ole ero tuullut, ja ny uuden miehen kanssa jo vauva , niin kauankos ehdit oleen itsekseen lapsesi kans ekan eron jälkeen, entä kauanko seurustelitte nykyisen kanssa enne kuin tulit raskaaksi
eli hiukan tuntuu hätäseltä tuo touhusi
ota siis opiksi kun tämän luuseri jätät niin älä hyvä ihminen ota uutta samanlaista tilalle
kerran petturi aina petturi, ja kun on niin pöljä et sen ääneen vielä sanoo herkässä mienlentilassa olevalle vasta synnyttäneelle naiselle, joka väsy vauvan hoidosta yms niin täy taukki on ukko, et siis menetä mitään, pyyhi kyyneleet ja katso lastesi ja itsesi parasta
Mies pönkittää omaa valtaansa sanomalla sinulle tuollaisia asioita, koska tietää miten se sinuun vaikuttaa. Hän tietää sen "heikentävän" sinua ja saa sinut enemmän valtaansa, olet helposti käsiteltävissä heikkona ja hänen peukalonsa aaaalla. Se tekee sinut riippuvaisemmaksi hänestä.
Sadistisella tavalla mies ehkä nauttii siitä, mutta toisaalta ei itsekään ehkä tiedä miksi haluaa tehdä niin ja satuttaa sinua sanoillaan.
En tiedä, potut pottuina vaan takaisin tai sitten voit yrittää keskustella miehesi kanssa miltä sinusta tuntuu ja mitä sinä haluaisit (sen rakastavan ja turvallisen perheen). Miehelläkin taitaa olla itsetunnon kanssa ongelmia, koska omaa itsetuntoaan pönkittääkseen hänen täytyy horjuttaa sinun itsetuntoasi. Jospa pääsisitte puhumalla tästä yli?
Oletko läheisriippuvainen?
mutta kun kysyit että miten minä tähän reagoisin, niin vastaan että pahoittaisin mieleni liian pahasti että uskoisin suhteen enää koskaan palautuvan ennalleen. Saattaisin olla miehen kanssa vielä jonkin aikaa ja yrittää, mutta epäilen etten pystyisi kovin paljon yli pikkuvauva-ajan sitä jatkamaan.
ja idiootti mies.
Jätä se.