Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni isosisko kärsii lapsettomuudesta, miten kertoa että meillä yritys päällä myös?

Vierailija
21.09.2009 |

Olemme miesystäväni kanssa päättäneet nyt jättää ehkäisyn pois. Valmistun ensi kesänä ja lapsi saa tulla jos on tullakseen. Mieheni useita vuosia vanhempi sisko on juuri hiljattain avautunut veljellensä siitä, kuinka miehensä kanssa ovat jo pitkään yrittäneet lasta ja ovat nyt aloittamassa hoidot.

Minusta tuntuu jotenkin tahdittomalta kertoa heille aikeistamme, mutta mieheni taas haluaisi kertoa siskollensa. Emme haluaisi mitenkään pahoittaa heidän mieltänsä tai lisätä heidän stressiään asiassa. Miten te lapsettomuudesta kärsineet olette suhtautuneet läheisienne vauvauutisiin?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiettyyn rajaan asti. Ja kyllä vaan pitää kestää se, että joku muu saa jotakin, mitä itsekin haluaisi.

Tässä ap:n tapauksessa on ihan naurettavaa lähteä selostelemaan seksielämäänsä.

Jos joku on niin tyhmä, ettei itse tajua, että joku pariskunta joskus jossakin saattaa saada lapsen, niin voi voi.

Vierailija
62/67 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ovat itse aloittaneet kertoilun. mikä oikeus niillä siihen vaan on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta sinä tai miehesi siis voisi kertoa sisarelleen, että vauvahaaveita on teilläkin. Minusta olisi oman kokemuksen perusteella parempi valmistella asiaan noin pikkuhiljaa, ei sitten tule kuin märkä rukkanen vasten kasvoja.

Minulla on mennyt raskaus kesken puolen välin jälkeen ja oli hankalaa suhtautua lähipiirin (perhepiirin) vauvamasuihin jos tieto tuli yllättäen ja vielä niin, että hei mulla on 6kk laskettuun aikaan, vaikka muille oli kerrottu jo aikapäiviä sitten. Tsemppiä!

Vierailija
64/67 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se teidän yrittämisenne ole mikään maailman napa.

Vierailija
65/67 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu, että salaamme nyt jotain mistä jäämme sitten "kiinni" jos meillä alkaa odotus.

ap

Voi kauhean kauheeta.

OIkeasti: älä suotta mene avautumaan tuollaisesta asiasta. Miehesi sisko ei ole sinun eikä miehesi jatke, ette ole hänelle tilivelvollisia asiasta, ja luullakseni suurempaa murhetta aiheuttaisi tieto, että "yritätte", ja raskautuisit 2 kk kuluttua tästä infformaattion jaosta. Jonka tietenkin myös jakaisit heti hänen kanssaan.

Älä tee kärpäsestä, eli raskauden yrityksestä, härkästä.

Vierailija
66/67 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teillä tärppää saman tien, joten kannattaisi nyt miettiä sitäkin, että miltä näyttää, että nyt rupeatte raportoimaan asiasta - ja hyvällä tsägällä olette lapsettomia vielä 10 vuodenkin päästä.

Niin kun voi käydä teillekin.

Vierailija
67/67 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon siitä, miten läheisiä olette (myös sinä ja miehen sisko). Itse olen lähimmälle kaverille joskus vihjannut aikeistamme, kun puheenaiheet ovat siihen liittyneet.

Siskoni kävi hoidoissa useamman vuoden, ja hän sai kuulla/nähdä kolmeen kertaan niiden aikana mun raskautumisen. Hyvin otti, ja sanoi aina, että ei se ole mitään häneltä pois. Nyt heilläkin on oma pikkuinen