Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex uhkailee itsemurhalla 5-vuotiaan kuullen

Vierailija
20.09.2009 |

Mies muutti kanssani yhteen kun hänen henkisesti epävakaa avovaimonsa odotti heidän kolmatta lasta. Sen jälkeen tämä nainen tehnyt kaikkensa hankaloittaakseen mieheni elämää; nyt tilanne mennyt siihen että lapsetkin kärsivät - etenkin vanhin, 5v, jonka kuullen äitinsä toistuvasti uhkaillut miestäni että tappaa itsensä ellei palaa hänen luo. syntynyttä vauvaa mieheni ei ole saanut tavata ollenkaan ja 5- ja 2-vuotiaitakin vain kauhean kädenväännön jälkeen. Nyt lapset eivät enää haluakaan tulla, kun "isä ja hänen huoransa ovat pilanneet kaikkien elämän".

Etenkin 5-vuotias lapsi alkanut oireilla kuulemma painajaisilla ja yökastelulla ja syömättömyydellä, välillä on niin ahdistunut ettei kuulemma edes pysty leikkimään. Mitä voisi tehdä? ja tiedän, en kovin kiltisti tehnyt kun "vein" miehen ko. naikkoselta, mutta silti tuo touhu että kostaa lapsilleen samalla, menee niin yli..

Kommentit (308)

Vierailija
21/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes sen verran, että mieti, miten tasapainoisesti sinä osaisit käyttäytyä kun mies jota rakastat, niin jättäisi sinut kun olet raskaana.

Olet kyllä tehnyt todella ikvän tempun monelle ihmiselle. Vaikka mies tekikin päätöksen, niin olisit fiksuna(jos siis olisit ollut fiksu) ihmisenä pistänyt stopin tilanteelle, kun tiesit minkälaisessa tilanteessa mies jättää lastensa äidin.

Minusta lasten hätään pitäisi toki puuttua ja todennäköisesti ainoa ja oikea ratkaisu olisi sen, että lapset sijoitettaisiin jonnekin siksi aikaa, että äiti pystyy taas lapsista huolehtimaan. Isä ei minusta kovin tasapainoiselta vaikuta, eikä siis oleenkaan hyvältä vaihtoehdolta kuulosta.

Sinulla ei ole tunnesidettä lapsiin...Kait kuitenkin tajusit, että otit miehen ja lspet-paketin, kun mieheen rakastuit?

Kun miehesi jättää sinut joko tämän raskauden aikana tai sitten sen kolmannen raskauden aikana, niin antaisitko iste tuollaiselle tunteettomalle pariskunnalle lastasi hoitoon? Vastauksen varman itsekin jo nyt (toivottavasti) tajuat.

Ymmärrän että eksällä rankkaa, vauva 3kk ja kuulemma vaativa (koliikki tmv itkuinen ollut), olen sanonut että minun puolesta vauva voi tulla välillä meille hoitoon mut akka ei anna vauvaa isälle vaikka on väsynyt ja masentunut ja itsetuhoinen ja räyhää lapsille.

Vierailija
22/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiin, jos vaan haluaa; yrittämättä se ei ainakaan synny.

Ja toisaalta, lapsilla on aina oikeus isäänsä ja se oikeus menee sinun halujesi ja tarpeittesi edelle, vaikka kuinka olisit asiaa vastaan! Isän tulisi ryhdistäytyä ja ottaa vastuu lapsistaan; suosittelisin isän hankkivan oman kämpän ja koittavan hoitaa lasten asiat ensin kuntoon. Sen jälkeen vasta tulee sinun vuorosi.

terveisin. lähi-äitipuoli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kittää ap:tä, että auttoi häntä huomaamaan, miten idioottin kanssa hän olikaan.

Minusta kanssa surullista, että äiti uhkailee lasten kuullen. Tosin sen kuvan mukaan, mitä nyt olen tästä miehestä saanut, niin mikähän tuossa on totta? Onko AP itse kuullut nämä uhkailut itse äidin suusta vai onko mies siitä kertonut?

Itse en uskoisi yhtään mihinkään tuon miehen sanomaan. Todennäköisesti vain tietää saavansa pään silittelyä ja spesiaalikohtelua AP:ltä, kun noin surkeana uhrina esittäytyy. Eihän ap: ollut oikeasti huolissaan miehen lapsista vaan siitä miten surkealta tämä miehestä tuntuu...

Mutta jos äiti uhkailee, niin äidillä todella paha olla ja se on minusta erittäin ymmärrettävää tuossa tilanteessa. Kuinka tuon exän saisi vain ymmärätämään, että nyt hänen elämästään on poisunut sen mädin kohta ja tuosta tilanteesta ei ole muuta suuntaa kuin ylöspäin. Pahimmassa suonpohjassa hän on ollut tuolaisen miehen kanssa ja mikä tahansa tuon jälkeen on parempaa kuin tuollainen ex-mies.

Toisaalta olisi hyvä, että äidin perhe otettaisiin lastensuojelun piiriin tai siis sossusta oikeasti perehdyttäisiin asiaan. Silloin tulisi myös oikeasti kartutettua ap:n ja hänen miehensä tila ja kyky toimia vanhempina. Toisaalta sitä kautta voisivat myös tarkkailla ap:n ja miehen ja tulevan vauvan elämää. Minusta ap ja mies ei todellakaan kuulosta henkisesti ja tunne-elämältään vakailta ihmisiltä. En tiedä kuinka nuoria ovat, mutta silti täysin kypsymättömiä vanhemmiksi (tunne-elämän puolesta).

Lapsille saa siis puhua ítsemurhasta, jos äidillä on vähän vaikeaa ja pelotella mielin määrin. Ymmärrän, että ero sattuu ja on varmasti vaikeaa, mutta tuollainen lasten henkinen pahoinpitely on suorastaan rikollista. Lapset pitäisi pitää kaikin keinoin poissa aikuisten sotkuista eikä pitää heitä välikappaleena. Ex tarvitsee todellakin tukitoimia nyt vaikka väkipakolla, jos ei muuten suostu sosiaali-ihmisiä kuuntelemaan.

Ja sanonpa senkin, että jos mun mieheni noin tekisi, niin viimeisenä mä siihen lapsia sekoittaisin! Pystyn elämään ilman miestäkin jos niikseen tulee.

Vierailija
24/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne kuulostaa kornilta, mutta minusta nämä raskaudet eivät ole veraannollisia koska meidän vauva molempien toivoma, eksällään taas vahinko jonka mies ois halunnu abortoida. Enkä odota että arki olisi ruusuista aina,siksen toivokaan miehen lapsia meille asumaan mutta kyllä mä oman vaavini kans pärjään :) Ja mies on rakastava ja tukeva. Mieheni on arkkitehti (joku kysyi), ihan hyvin tienaa. En ole miettinyt elareita mutta ei ajatus pelota, kyllä me selvitään ja säästöjäkin mukavasti, lisäks mä sain aika ison perinnön just.

vaikka miehen eksällä vielä vauva mahassa? Aivan käsittämätöntä toimintaa, erityisesti meiheltä. Ratkaistaa ed. liiton ongelmat laittamalla uusi perhe pystyyn. Ei yhtään ihme, jos eksällä on vaikeaa ja lapset ahdistuvta. Ei voi muuta sanoa, kuin voi lapsiraukat!

Vierailija
25/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän pitäisi ehdottomasti ottaa lapset itselleen. Ja koska et halua lapsia luoksesi, niin isän pitäisi vuokrata asunto itselleen ja lapsilleen. Siis sinä et missään nimessä muuta samaan asuntoon.

Lapset (myös teidän syntymätön) ovat täysin syyttömiä osapuolia tässä sopassa. Jotan jos isä on omasta mielestään tasapainoinen aikuinen, niin miksi ei ole käyttäytynyt sen mukaisesti?

lapsiin, jos vaan haluaa; yrittämättä se ei ainakaan synny. Ja toisaalta, lapsilla on aina oikeus isäänsä ja se oikeus menee sinun halujesi ja tarpeittesi edelle, vaikka kuinka olisit asiaa vastaan! Isän tulisi ryhdistäytyä ja ottaa vastuu lapsistaan; suosittelisin isän hankkivan oman kämpän ja koittavan hoitaa lasten asiat ensin kuntoon. Sen jälkeen vasta tulee sinun vuorosi. terveisin. lähi-äitipuoli

Vierailija
26/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isä yht`äkkiä häipyi ja jätti äidin selviytymään yksin. Isi asuu jo uuden naisen kanssa ja äiti synnyttää vauvan. Perheessä asiat hiukan sekaisin, äiti on väsynyt, uusi vauva, isi poissa ja isi asuukin jo uuden naisen kanssa joka sekin odottaa vauvaa - vähemmästäkin menee lapsi sekaisin.

Miehelle on varmasti liian vaikeaa myöntää, että lasten oireilu johtuu hänen toiminnastaan, helpointa on sysätä vastuu sille exälle.

Aika helmen olet löytänyt, eipä käy kateeksi.

Ja voisim vannoa, että jossain vaiheessa muistat tämän ketjun ja mietit, että olonpa naiivi ja tyhmä silloin.

Vierailija
27/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mikään tunteeton ole! Mutta ei mulla ole mitään kokemusta lapsista ja omankin syntymä vähän jännittää, en mä mitenkään pysty olemaan valmis ottamaan kotiini kolme vierasta lasta! Kuinka moni teistä oikeesti ois siihen valmis????Ja heillä on jo äiti joka on kyennyt huolehtimaan tähänkin asti, ongelma on se ettei se pääse yli erosta ja heittäytynyt uhriksi ja lapsiinsa keskittymisen sijaan tuhlaa energiaansa yrittäessään kostaa miehelleni.

ja olen kuullut uhkauksia itsekin kun puhelimessa on kirkunut miehelleni ja lasten itku kuulunut taustalta.

Sen myönnän että ollaan toimittu tunteella siis tämä rakkaus vei meidät mennessään muttei tajuttu että eksä ottaa eron noin raskaasti kun ei sen mikään valtava yllätys pitänyt olla hänelle kun eropuheita oli ollut jo pitkään.

Ja miksei mulla muka ois oikeutta omaan biologiseen lapseen vaikka miehellä onkin ennestään pieniä lapsia? Mulla oli vauvakuume jo pitkään mutta vasta tavattuani mieheni syntyi tunne että just ton haluan lasteni isäks!

Vierailija
28/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mikään tunteeton ole! Mutta ei mulla ole mitään kokemusta lapsista ja omankin syntymä vähän jännittää, en mä mitenkään pysty olemaan valmis ottamaan kotiini kolme vierasta lasta! Kuinka moni teistä oikeesti ois siihen valmis????Ja heillä on jo äiti joka on kyennyt huolehtimaan tähänkin asti, ongelma on se ettei se pääse yli erosta ja heittäytynyt uhriksi ja lapsiinsa keskittymisen sijaan tuhlaa energiaansa yrittäessään kostaa miehelleni.

ja olen kuullut uhkauksia itsekin kun puhelimessa on kirkunut miehelleni ja lasten itku kuulunut taustalta.

Sen myönnän että ollaan toimittu tunteella siis tämä rakkaus vei meidät mennessään muttei tajuttu että eksä ottaa eron noin raskaasti kun ei sen mikään valtava yllätys pitänyt olla hänelle kun eropuheita oli ollut jo pitkään.

Ja miksei mulla muka ois oikeutta omaan biologiseen lapseen vaikka miehellä onkin ennestään pieniä lapsia? Mulla oli vauvakuume jo pitkään mutta vasta tavattuani mieheni syntyi tunne että just ton haluan lasteni isäks!

vastuu. Ne lapset ovat miehesi elämässä ainakin aeuraavat 18v ja jos niiden lasten etu vaatii isän kanssa asumista, niin eihän sulla siinä paljoa sanottavaa ole, vai mitä? Kyse kun ei ole sinusta, vaan siitä että niille lapsille pitäisi ehdottomasti nyt saada turvallisuudentunne palautettua! Luuletko tosissaan, että exä hoitaa jatkossa lapset ja siä keskittyy vain sinuun, oletko tosiaan noin idiootti ja keskenkasvuinen? Onko se mielestäsi oikeudenmukaista?

Vierailija
29/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mikään tunteeton ole! Mutta ei mulla ole mitään kokemusta lapsista ja omankin syntymä vähän jännittää, en mä mitenkään pysty olemaan valmis ottamaan kotiini kolme vierasta lasta! Kuinka moni teistä oikeesti ois siihen valmis????Ja heillä on jo äiti joka on kyennyt huolehtimaan tähänkin asti, ongelma on se ettei se pääse yli erosta ja heittäytynyt uhriksi ja lapsiinsa keskittymisen sijaan tuhlaa energiaansa yrittäessään kostaa miehelleni. ja olen kuullut uhkauksia itsekin kun puhelimessa on kirkunut miehelleni ja lasten itku kuulunut taustalta. Sen myönnän että ollaan toimittu tunteella siis tämä rakkaus vei meidät mennessään muttei tajuttu että eksä ottaa eron noin raskaasti kun ei sen mikään valtava yllätys pitänyt olla hänelle kun eropuheita oli ollut jo pitkään. Ja miksei mulla muka ois oikeutta omaan biologiseen lapseen vaikka miehellä onkin ennestään pieniä lapsia? Mulla oli vauvakuume jo pitkään mutta vasta tavattuani mieheni syntyi tunne että just ton haluan lasteni isäks!

vastuu. Ne lapset ovat miehesi elämässä ainakin aeuraavat 18v ja jos niiden lasten etu vaatii isän kanssa asumista, niin eihän sulla siinä paljoa sanottavaa ole, vai mitä? Kyse kun ei ole sinusta, vaan siitä että niille lapsille pitäisi ehdottomasti nyt saada turvallisuudentunne palautettua! Luuletko tosissaan, että exä hoitaa jatkossa lapset ja siä keskittyy vain sinuun, oletko tosiaan noin idiootti ja keskenkasvuinen? Onko se mielestäsi oikeudenmukaista?

Niin kuin erotilanteissa normaalistikin.

Se jäi vielä sanomatta etten voi tajuta miten eksä jaksanut yrittää roikkua miehesssä joka ei rakasta häntä! Mä en ikinä vois olla niin säälittävä, eikö sillä naisella ole yhtään itsekunnioitusta?

Kyllä mun mies ois valmis sovussa sopimaan kaikki lapsiin liittyvät asiat eikä halua heitä hylätä, kyllä se on eksän puolella se ongelma nyt. Hänellle ei sovi mikään.

Vierailija
30/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mikään tunteeton ole! Mutta ei mulla ole mitään kokemusta lapsista ja omankin syntymä vähän jännittää, en mä mitenkään pysty olemaan valmis ottamaan kotiini kolme vierasta lasta! Kuinka moni teistä oikeesti ois siihen valmis????Ja heillä on jo äiti joka on kyennyt huolehtimaan tähänkin asti, ongelma on se ettei se pääse yli erosta ja heittäytynyt uhriksi ja lapsiinsa keskittymisen sijaan tuhlaa energiaansa yrittäessään kostaa miehelleni. ja olen kuullut uhkauksia itsekin kun puhelimessa on kirkunut miehelleni ja lasten itku kuulunut taustalta. Sen myönnän että ollaan toimittu tunteella siis tämä rakkaus vei meidät mennessään muttei tajuttu että eksä ottaa eron noin raskaasti kun ei sen mikään valtava yllätys pitänyt olla hänelle kun eropuheita oli ollut jo pitkään. Ja miksei mulla muka ois oikeutta omaan biologiseen lapseen vaikka miehellä onkin ennestään pieniä lapsia? Mulla oli vauvakuume jo pitkään mutta vasta tavattuani mieheni syntyi tunne että just ton haluan lasteni isäks!

Niin kuin erotilanteissa normaalistikin.

Se jäi vielä sanomatta etten voi tajuta miten eksä jaksanut yrittää roikkua miehesssä joka ei rakasta häntä! Mä en ikinä vois olla niin säälittävä, eikö sillä naisella ole yhtään itsekunnioitusta?

Kyllä mun mies ois valmis sovussa sopimaan kaikki lapsiin liittyvät asiat eikä halua heitä hylätä, kyllä se on eksän puolella se ongelma nyt. Hänellle ei sovi mikään.

ja uusin mahassa ja ukko lähtisi toisen mukaan? tuskinpa olisit kauhean innokas sopimaan tuollaisen ketkun kanssa yhtään mitään. Puhumattakaan siitä, että parisuhteen ongelmiin tarvitaan AINA kaksi ihmistä...

Vierailija
31/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin erotilanteissa normaalistikin. Se jäi vielä sanomatta etten voi tajuta miten eksä jaksanut yrittää roikkua miehesssä joka ei rakasta häntä! Mä en ikinä vois olla niin säälittävä, eikö sillä naisella ole yhtään itsekunnioitusta? Kyllä mun mies ois valmis sovussa sopimaan kaikki lapsiin liittyvät asiat eikä halua heitä hylätä, kyllä se on eksän puolella se ongelma nyt. Hänellle ei sovi mikään.

ja uusin mahassa ja ukko lähtisi toisen mukaan? tuskinpa olisit kauhean innokas sopimaan tuollaisen ketkun kanssa yhtään mitään. Puhumattakaan siitä, että parisuhteen ongelmiin tarvitaan AINA kaksi ihmistä...

kun tilanne nyt on mikä on, niin miksi ei voisi edes niiden omien lastensa takia yrittää ryhdistäytyä?

Vierailija
32/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin erotilanteissa normaalistikin. Se jäi vielä sanomatta etten voi tajuta miten eksä jaksanut yrittää roikkua miehesssä joka ei rakasta häntä! Mä en ikinä vois olla niin säälittävä, eikö sillä naisella ole yhtään itsekunnioitusta? Kyllä mun mies ois valmis sovussa sopimaan kaikki lapsiin liittyvät asiat eikä halua heitä hylätä, kyllä se on eksän puolella se ongelma nyt. Hänellle ei sovi mikään.

kun tilanne nyt on mikä on, niin miksi ei voisi edes niiden omien lastensa takia yrittää ryhdistäytyä?

mutta uskon, että sinuakin Siperia vielä opettaa.

Vierailija
33/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisi olevan ainakin seitsemän sielua muhimassa omassa liemessään.

Pahoin olet ap tehnyt. Olisit antanut pariskunnan selvittää avioliittonsa ja nainut miehen sitten, kun hän on oikeasti vapaa.

Tuollaisesta tyylistä, jota harrastat seuraa vain pahaa. Aikuinen kykenee hillitsemään jopa himonsa niin halutessaan.

Se olisi varmaan ollut oikeaa rakkautta miestäsikin kohtaan.

Sääliksi käy vain miehen eksää ja lapsiparkoja, jotka tallautuvat lemmenleikkienne jalkoihin.

Vierailija
34/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat täällä edes miehesi exää moittia, minkäänlaista empatiaa et selvästikään kykene tuntemaan, vaan mielestäsi exän pitäisi ajatella sinua ja ukkoasi, jotta teillä ei olisi hankalaa!! Olet sairas ja tyhmä pikkunarttu!

Vierailija
35/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin niin, että sitä on vaan venyttävä ja kestettävä tekojensa seuraukset.

Koska lapsilla on isä, niin todennäköisesti tulevat isän luokse asumaan, mikäli lasten äiti ei pysty heistä huolehtimaan. Mutta kyllähän sinä kait sen otit huomioon kun mieheen rakastuit. JOs lasten äiti tekee sen itsarin, niin silloin ei varmasti lasten isä sinulta kysy mielipidettä.

Ja kai olet tajunnut sen, että mies varmasti rakastaa lapsiaa enemmän kuin sinua. Ja jos pitää teidän kahden väliltä valita, niin olkoon milainen rakkaus tahansa, niin isä valitsee lapset. Kuten sinäkin varmasti valitsisit lapsen mieluummin kuin isän, eikö?

ELÄMÄ ON.

Välitän kyllä lapsista mutta 2 vauvaa yhtä aikaa joista toinen ei edes mun oma, lisäks uhmaikäinen ja pahasti traumatisoitunut 5v.. Mun niskoilleko kaikki? Mä heidät käytännössä hoitaisin kun isänsä töissä. Aika kohtuutonta minusta!!!

Vierailija
36/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on narttu.

Koska ap on narttu, miehen ex voi oikeutetusti uhkailla itsemurhalla lasten kuullen, riehua kotonaan sekopäisesti ja huutaa ja kirkua lapsille.

Okei. Aika mielenkiintoinen tämä vallitseva näkemys täällä.

Joa minulta kysytään, niin lapset pois tuollaiselta hullulta, joka uhkailee itsemurhalla 5-vuotiaan kuullen. Itselläni on 5-vuotias joten tiedän, että tuo ikä on lapselle aika herkkää aikaa eikä yksikään lapsi selviä tuollaisesta perhetilanteesta traumatisoitumatta. Jos äiti ei osaa hakea apua tilanteeseensa niin lapset pois turvaan!

Vierailija
37/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lopettanut ajoissa hailua toisen miehen perään? Oletkohan ihan paras sanomaan mitään tuollaista.

Mietippä miten helppoa itsestäsi olisi "ryhdistäytyä" tuollaisessa tilanteessa. Yksin kollmen lapsen kanssa, kun mies lähti työkaverin perään?

Mutta kannattaa varautua siihenkin, että tilanne on äidille liian rankka ja mikään tukitoimenpide ei auta. SILLOIN lapset muuttavat isän luokse. Äiti voi sitä vaikka itsekin pyytää.

No tietysti lomilla yms hoidan, se nyt on ihan eri asia kuin että kotiini muuttaisivat asumaan. Onneksi joku sossu tuolla sanoikin, ettei niin käy. Kyllä se äiti ne saa hoidettua kunhan nyt ryhdistäytyisi, hakisi apua ja lakkaisi haihattelemasta mieheni perään.

Vierailija
38/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin niin, että sitä on vaan venyttävä ja kestettävä tekojensa seuraukset. Koska lapsilla on isä, niin todennäköisesti tulevat isän luokse asumaan, mikäli lasten äiti ei pysty heistä huolehtimaan. Mutta kyllähän sinä kait sen otit huomioon kun mieheen rakastuit. JOs lasten äiti tekee sen itsarin, niin silloin ei varmasti lasten isä sinulta kysy mielipidettä. Ja kai olet tajunnut sen, että mies varmasti rakastaa lapsiaa enemmän kuin sinua. Ja jos pitää teidän kahden väliltä valita, niin olkoon milainen rakkaus tahansa, niin isä valitsee lapset. Kuten sinäkin varmasti valitsisit lapsen mieluummin kuin isän, eikö? ELÄMÄ ON.

Välitän kyllä lapsista mutta 2 vauvaa yhtä aikaa joista toinen ei edes mun oma, lisäks uhmaikäinen ja pahasti traumatisoitunut 5v.. Mun niskoilleko kaikki? Mä heidät käytännössä hoitaisin kun isänsä töissä. Aika kohtuutonta minusta!!!

Ei siitä tosiaan tiedä kun on niin pelottavasti romahtanut nyt etenkin vauvan synnyttyä.

Ja ei, tosiaankaan en ottanut huomioon että lapset asuis meillä, yleensähän ne jää äidille. Joka toinen v-loppu-systeemin tmv otin huomioon.

Ja tietenkin isä rakastaa lapsia.

En tiedä olenko tyhmä mutta ainakin rakastunut nainen ja sen oppinut että jos jotain tässä elämässä haluaa se pitää ottaa, muuten jää ilman. Se suhde oli käytännössä ohi jo ilman muakin, väistämätön ois korkeintaan vähän taas lykkääntynyt vaikka oisinkin perääntynyt.

Vierailija
39/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kaikista perheellisistä naisista ajan myötä noin katkeria ja ilkeitä? Mielestäni teiltä kaikilta ap:n haukkujilta puuttuu se EMPATIAKYKY. Mistä te tiedätte millainen narsisti se exä on? Voi olla, että mies on kärsinyt monia vuosia suhteessa ja saanut vain lopulta tarpeekseen. Ehkäisystä olisi tosin pitänyt huolehtia, jos vaimonsa jätti, mutta silti!

Älä AP välitä, sinua haukkuvilla naisilla on varmasti vain itsellään pelko persuksissa, että oma mies jättää. Enkä yhtään ihmettele vaikka jättäisikin, niin ilkeitä eukkoja täällä kirjoittelee!

Vierailija
40/308 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät voi ainakaan muutta isän luokse, koska ap haluaa keskittyä rakkaussihteseensa ja rakkauden hetelmään.

Siis totta on, ettei lasten kuullen tuollaista uhkailla, mutta minne lapset laitettaisiin, kun ap ei niitä kotiinsa halua asumaan?

Mitä ap itse ehdottaa?

Ap on narttu. Koska ap on narttu, miehen ex voi oikeutetusti uhkailla itsemurhalla lasten kuullen, riehua kotonaan sekopäisesti ja huutaa ja kirkua lapsille. Okei. Aika mielenkiintoinen tämä vallitseva näkemys täällä. Joa minulta kysytään, niin lapset pois tuollaiselta hullulta, joka uhkailee itsemurhalla 5-vuotiaan kuullen. Itselläni on 5-vuotias joten tiedän, että tuo ikä on lapselle aika herkkää aikaa eikä yksikään lapsi selviä tuollaisesta perhetilanteesta traumatisoitumatta. Jos äiti ei osaa hakea apua tilanteeseensa niin lapset pois turvaan!