Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaisia lahjoja olette saaneet miehiltänne syntymäpäivänä?

Vierailija
20.09.2009 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut kännykän, yhdesti saunatakin...öö, mitähän muuta? Ai niin joo, kultaisen sormuksen, villakangastakin..

muita en nyt muista, mutta hyviä/ihania lahjoja ovat mielestäni olleet :).

Vierailija
2/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen ei ole lahjoja tullut. Nyt 8 vuotta naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi aina kauniita kukkia ja jotain ihanaa ruokaa ja viiniä/samppanjaa.

Vierailija
4/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mies ei osta muuta koska olen sanonut että meillä on tiukka rahatilanne eikä kannata laittaa rahaa hömpötyksiin.

Vierailija
5/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmin koruja kuitenkin.

Vierailija
6/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 15 v. Enkä ole edes katkera =) (Lapsena kyllä olin sitä, mutta joulun lapsi on saanut tottua tähän...)

Vierailija
7/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

dvd-bokseja, milloin mitäkin. Mies tykkää antaa aina kasan lahjoja. Itsellä aina hirveät paineet ennen sen juhlia, että yltäisi sen odotuksiin.

Vierailija
8/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamppanjat, kukat ja muut herkut kuuluvat ihan arkeenkin, mies tuo töistä tullessaan jne.

Vierailija
9/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoja ja vaatteita

Vierailija
10/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkilompakon, koska lompakkoa ei ollut. Muuten olen saanut esim. hirveän kasan järjettömän kalliita ja ihania astioita, koruja, kirjoja...

Vierailija
11/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ole saaneet koskaa MITÄÄN lahjaksi omalta puolisoltanne???? ei ravintola-iltaa, ei viinipulloa, ei mitään??? en käsitä enkä voi ymmärtää. Ja selitykseksi ei käy että "me nyt vaan emme halua antaa toisillemme turhaa roinaa" koska lahjaksi voi antaa muutakin kuin materiaa.

Olen nykyiselle poikaystävälleni suoraan sanonut että jos hän ei välitä hankkia minulle mitään lahjaa juhlapäivinä, se kertoo suoraan arvostuksen ja kiintymyksen määrän.

Ei ole ollut ongelmia sen jälkeen.

Ja ei, en haluaisi myöskään överiksi menevää lahjaröykkiötä vaan ihan normaalia muistamista ja sen osoittamista.

Vierailija
12/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"roinasta", ainakaan minulle, vaan eleestä. Siitä, että joku on ajatellut minua ja haluaa ilahduttaa. Ja esim. jonkin kauniin korun antaminen kertoo jollain tavalla siitä, että mies tykkää katsella mua ja on ihan omalla ajallaan pohtinut millaisissa koruissa haluaisi minut nähdä... Saatikaan jos kyse olisi alusvaatteista! Se olisi ihana eroottinen viesti...

Vierailija
13/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ele kumppanilta. Eläimetkin sen osaa!

Vierailija
14/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vei mut syömään ja sain WoW:n uusimman lisäosan.

En muista mitä sain viime vuonna.

Vierailija
15/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vei mut syömään ja sain WoW:n uusimman lisäosan. En muista mitä sain viime vuonna.

ihana:D joku tunnustautuu peliäidiksi. mun mies on ostanu mulle sims2:sen kaikki lisäosat. ja itse pelin. ei tosin synttärilahjaks, iha muute vaa.

sit oon muute saanu vähä tyylittömiä koruja, mutta käytettäviä. hajuvesi+rasvaa, kasveja yms.

sil on vähä huono mielikuvitus ;)

Vierailija
16/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mieheltäni joka syntymäpäivä ruusukimpun, jossa on ruusuja ikävuosia vastaava määrä. Hän aloitti tämän perinteen ollessani kaksikymppinen - nyt alkaa jo olla taloudellinen panostus, kun vuosia on kertynyt ;o)

Ruusujen lisäksi olen saanut mm. koruja, kellon, kirjoja, vaatteita, lahjakortteja...

Ihana mies, joka osaa ilahduttaa vaimoaan!

Vierailija
17/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyiselle poikaystävälleni suoraan sanonut että jos hän ei välitä hankkia minulle mitään lahjaa juhlapäivinä, se kertoo suoraan arvostuksen ja kiintymyksen määrän.

Ei ole ollut ongelmia sen jälkeen.

Vierailija
18/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja voi olla myös käyttökelpoista ja hyödyllistä tavaraa.

En nyt muista, mitä olen saanut syntymäpäivälahjaksi ja mitä joululahjaksi, mutta olen saanut vohveliraudan, leivänpaahtimen, sähköhammasharjan, epilaattorin, langattomat kuulokkeet jne. sekä enemmän lahjatavaran osalta korvakorut, korutelineen, söpöt sukat yms.

Ihan muuten vaan saatan saada toisinaan viinipullon tai karkkia tai jotain muuta "yllätystä" ruokakauppareissulta.

Minulla on loistomies!

Vierailija
19/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuvesia, alusvaatteita, koruja tms.

Nykyaan enemman kaytannollisia juttuja, kuten minilapparin, yleiskoneen, tasohiomakoneen, vaatteita, dvd/bokseja jne. Naa jalkimmaiset on kylla olleet enemman mun makuun :)

Niin joo, tassa on lueteltuna myos joululahjoja.

Vierailija
20/26 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut kaikkea ihanaa. Käsilaukun, villasukat, lompakon, silkkihuivin, koruja, kellon jne.

Meillä on tapana muistaa joulu, synttäri ja äitien ja isänpäivä ja sitten vielä hääpäivä.

Kukkia ei mies osta, mutta mä ostan itse niitäkin.

Lahjan arvo ei ole kriittinen, vaan se, että toinen uhraa jonkun ajatuksen ja miettii mistä toinen tykkäisi. Esimerkiksi tuoreet sämpylät aamiaiselle aivan ihana ele eikä vie ketään konkurssiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi