Onko kellään eronneella ollut ennen eroa tälläistä.
Eli mies ihan ok, mutta ei vaan rakasta sitä,seksi hänen kanssaan inhottaa. Pitää pitää silmät kiinni ja kuvitella toinen. Nyt myös tullut hirveä hinku bailaamaan tai laivalle?? En tajua mitä tämä on..
Kommentit (11)
ehdotin mutta sanoi että hän ei halua sitä että kokeillaan jotain muuta ja sit mennään yhteen eli kerrasta poikki. Mies ei mitenkään miellytä minua siis seksuaalisesti.Hauskinta on että en ole kuvitellut vanhuuttani miehen kanssa..
Mies ei mitenkään miellytä minua siis seksuaalisesti.Hauskinta on että en ole kuvitellut vanhuuttani miehen kanssa..
Hölmöyttäni ja saan siitä katua,joko uhraan itseni ja hyvinvointini lasten edelle tai etsin onneani. Tuntuu että olen elänyt miehen kautta siis taipumus on mielistellä ja olla liian kiltti.
varmaan hieman masentunutkin ja nyt kun olen masennusta selvitellyt niin tuntuu että meillä ei ole mitään yhteistä ja en halua olla yhdessä. Mutta voiko tämä mennä pois vai paheneeko paha olo suhteessa ja levottomuus.
Hölmöyttäni ja saan siitä katua,joko uhraan itseni ja hyvinvointini lasten edelle tai etsin onneani. Tuntuu että olen elänyt miehen kautta siis taipumus on mielistellä ja olla liian kiltti.
Mun mies nimittäin miettii eroa varmaan just tuolta pohjalta...toki mukana kuvioissa on sekin, että on rakastunut työkaveriinsa...
ja varmaan tuon kaltainen tilanne on ollut monen eron taustalla. mutta kun on lapsia ja suht toimiva perhe-elämä, vaikka ei säkenöintiä, niin kannattaako lähteä työstämään heti eroa? asumusero voisi selkeyttää ajatuksia, jos siihen olisi mahdollisuus.
voimia sinulle.
t. toinen samankaltaisessa tilanteessa oleva
Kysymys 10 vastanneelle. oletteko te tehneet päätöksen? oletteko kokeilleet asumuseroa? Millaiset fiilikset sinulla on? Oletko katsellut toisia miehiä sillä silmällä?
luepa parisuhteenkehitysvaiheista. Teillä on se kakkosvaihe menossa. Siinä vaiheessa suurin osa avioliitoista hajoaa, kun toinen tuntuu niin erilaiselta ku ite on ja itsekkyys tulee esiin. Kestä sitä hetki niin nautitte vielä toisistanne! Usko pois!!
Jotenkin en usko tuohon parisuhteenkehitysvaiheeseen. Minua hävettää liikkua miehen kanssa yhdessä..
ennen ihan oikeaa avioeroa? Joillakin olen kuullut tilanteen selkiytyneen ja liiton vielä jatkuneen sen jälkeen, kun toinen on saanut rauhassa ajatella asioita. Kokeile.