Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanontoja joita inhoat?

Vierailija
17.09.2009 |

Kuluneita fraaseja, jotka nostavat pulssia?

Minä alan kakomaan, jos luen vielä kerrankin jostakin, että jollekin tuodaan kaikki eteen "kuin Manulle illallinen". Kuka tuota käyttää?? Älä enää, PYYDÄN.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ole hullu joka pyytää.. "jne. Ja "missäpäin sä vaikutat?".

Kaksi täysidioottia lausahdusta.

Vierailija
22/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka juurella asunto."

Yöök, äitini käytti tuota sanontaa kertomaan, että pitää nöyristellä "ylempiään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSI suomalaista: ole hiljaa, älä kommunikoi, ettei vain kukaan luule tyhmäksi. =DDD

Vierailija
24/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vittu mua ottaa päähän kun viisastellaan tolla sanonnalla!!!!

Vierailija
25/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei ole totta aina

Vierailija
26/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Missä olet???)

Kun vastaat kännykkään. Paska, mitä väliä sillä on missä mä olen, jos kerran olen jo vastannut puhelimeen!!! Antaa tulla se asia sitte!

Vierailija
27/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis OIKEESTI? Siis hei IHA oikeesti?"

(luuletteko minua valehtelijaksi, kun tuota oikeellisuutta pitäisi koko ajan todistaa?)

"ootko pahassa paikassa?"

(missä ihmeen pahassa paikassa?? Piiska-klubilla? Helvetissä?)

Kokoustaa, kaljoitella, kipuilla, raskautua, unnuttaa, näkyillään, kattellaan, pirautellaan

samppakalja, Tuksu, häppärit

Vierailija
28/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on ihan pahin,

sitten on nää oksettavat "lohdutukset":

salama ei iske kahta kertaa samaan paikkaan,

vastoinkäymisiä annetaan niille, jotka ne jaksaa kantaa,

Jumala ei anna kenellekään enempää, kun jaksaa kantaa

kärsi, kirkkaamman kruunun saat,

kaikella on tarkoituksensa

Vierailija
29/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuusalue,

"Ja kyllä, olen tehnyt sitä ja tätä" tai

"Ja ei, en ole plaa plaa"

YÖK! Mua siis inhottaa tuommoset muotisanonnat joita aina jostai sikiää.

Vierailija
30/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tulleet, mutta itseäni lisäksi ärsyttää "mä tulen piipahtaa", siis puhelimessa kaveri sanoo, kun on tulossa käymään. Minua vain ärsyttää tuo piipahtaa-sana. miksei vaan voi tulla käymään??

Vierailija
31/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärissäkin puhutaan työnhaun "PELIsäännöistä". Siis miksi ei vain SÄÄNNÖT, ei siinä mitään peliä tarvita!

Vierailija
32/100 |
17.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tota lausahdusta.. miten niin tavallaan? Asia joko on tai ei ole. Asiat ei voi tavallaan olla tai olla olematta.

Joillain ihmisillä tämä tavallaan, tavallaan - ilmiö on mennyt viimeisen puolen vuoden sisällä aivan mahdottomaksi hokemiseksi.

Vierailija
33/100 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut, mutta voin tosi hyvin kuvitella, millaiset ihmiset sitä hokevat. Nyt elän pelossa ja vavistuksessa, koska tulee oikeasti vastaan :-)

Vierailija
34/100 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pois siltä mukavuusalueelta fiilistelemästä..

kääks!

Vierailija
35/100 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä niin, että oikeasti mua ärsyttää joku tyyppi, joka ko. sanontaa paljon käyttää. Eli se ärsytys kumpuaa sieltä

Ja millä ihmeellä teistä kukaan pystyy puhumaan niin, ettei koskaan tule mitään näistä inhotuksista lipsautettua. Näitähän on jo melkoinen lista.

Vierailija
36/100 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkässä juoksussa. Kääks

Vierailija
37/100 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan kakomaan, jos luen vielä kerrankin jostakin, että jollekin tuodaan kaikki eteen "kuin Manulle illallinen". Kuka tuota käyttää?? Älä enää, PYYDÄN.

manulle illallinenhan ei tarkota Manua, vaan ennen vanhaan pelimannia, työmiestä tms talosta taloon kiertelevää manua, jolle palkka maksettiin ruokana.

jos yhtään helpottaa. ;)

luin tän joskus hesarin kysy kirstiltä palstalta, hän oli selvitelly tän sananlaskun taustaa. jäi jotenkin mieleen, kun olin aina ajatellu, että se manu tarkottaa Mauno Koivistoa. :D

mut mua ärsyttää monien ihmisten tapa täällä palstalla puhua minä-muodossa vauvanhankitaprojektistaan: "mä yritän tulla raskaaks/saada vauvan/raskautua". siis häh? kylle näillä mitättömillä lääkisopinnoillani oon jo sen oppinu, että kyllä siihen kaks tarvitaan. ja itseasiassa tiesin sen jo ennen niitäkin! ;) enkä usko että täällä NIIN paljon yksinäisiä lapsettomuushoidoissa käyviä naisia on. tai ehkä he yrittävät sitä salaa miehiltänsä, eivät kerro et ovat jättäneet ehkäsyn pois.

Vierailija
38/100 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Ei hyvää päivää.

Aikuisten oikeesti.

Ja kaikki mainoksista tai suomalaisista komedia-tv-ohjelmista omaksutut junttilausahdukset. Mielestäni vain idiootit käytävät noita lausahduksia.

Vierailija
39/100 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska töitään laskee

Vierailija
40/100 |
18.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska töitään laskee

joo, toi on ärsyttävä! kyllä mä ainakin lasken. tosin, oon kyllä monesti miettiny et taidan olla vähän laiska.

sit yks mikä mua ärsyttää on "nopeet syö hitaat". lapsuuden perheessäni oli taloudellisesti tosi tiukkaa, ja lapsena kun joskus harvoin oli esim kinkkua leivälle, niin jos en aamulla noussu tarpeeks aikasin ja kaikki oli jo syöty, niin tota käytti armas isäni perusteluna. helvetti, suututtaa vieläkin. ajatteli varmaan tekevänsä palveluksenkin, kun opetti tyttärellensä vähän maailman tapoja. blaah.