Hävettäisikö sinua aa-kupin "rinnat"`?
Olen 21v ja inhottava tilannne. Tosin ovathan ne kauniin näköiset, ainoastaan koko on ongelma.
Toisaalta ei paljoa naurattaisi jos tissini roikkuisivat navan tasolla. Isohkot, pyöreät ja kauniit ihanteeni.
Kommentit (131)
mutta pieniaivoiset ja tyhmät eivät taida osata hävetä.
Miksi jotain oman ruumiin luonnollista ominaisuutta pitäisi hävetä?????????
rinnaton nainen EI ole oikea nainen. Lauta mikä lauta, ei sitä kauniimmin voi sanoa! Tiedätte sen AA-naiset itse!
Näillä pikkutisseillä, jotka tosin täyttää kummiskin sen A-kupin, on imetetty kolme lasta. Eli toimivat ihan just niinku pitääkin, siinä tarkoituksessa johon ne on luotu. Siinä sulle naisen mitta...
Ei millään pahalla siis niille, jotka eivät syystä tai toisesta kykene imettämään. Tämä nyt ihan sillä, että ne pienetkin VOI jopa toimia ihan omassa tehtävässään täydellisesti. Se ei muuten ole miesten miellyttäminen ;D
miehen takia tuntee rintojensa riittämättömyyden. Vai minkä takia ne rinnat pitäisi olla isommat? Ei kai kukaan ihminen (sinut itsensä kanssa oleva) tuijota joka päivä peiliin ja mieti ruumiinosiaan. Eri asia jos konkreettista haittaa asiasta olisi. Nykyään saa hyvin erikoisliikkeistä kaiken kokoisille rinnoille sopivia liivejä. Tai voihan käyttää vaikka edustasta topattua toppimaista rintaliiviyläosaa jos kupit ahdistavat.
miehen takia tuntee rintojensa riittämättömyyden. Vai minkä takia ne rinnat pitäisi olla isommat? Ei kai kukaan ihminen (sinut itsensä kanssa oleva) tuijota joka päivä peiliin ja mieti ruumiinosiaan. Eri asia jos konkreettista haittaa asiasta olisi. Nykyään saa hyvin erikoisliikkeistä kaiken kokoisille rinnoille sopivia liivejä. Tai voihan käyttää vaikka edustasta topattua toppimaista rintaliiviyläosaa jos kupit ahdistavat.
siinäpä se kun on niin huono itsetunto, miten parannusta?
rinnaton nainen EI ole oikea nainen. Lauta mikä lauta, ei sitä kauniimmin voi sanoa! Tiedätte sen AA-naiset itse!
Oli 27-vuotiaaksi asti AA-A-kupit. Toinen rinta on siis pienempi kuin toinen. Käytin A-kupin liivejä, ja etin niistä sellaset et AA-rintaankin istui hyvin, vaikka saattoikin jäädä vähän tyhjäksi (käytin/käytän vain topattuja). Rintani olivat kauniin malliset ja pidin niistä, miehenikin niitä aina kehui. Toivoin vaan että ne olisivat edes samankokoiset, että olisi helpompaa löytää liivit. Sovitin helposti 20:t liivit ennenkuin löytyi sopivat.
Sitten tapahtui jokin ihme, en tiedä miksi mutta rinnat kasvoivat kupillisen molemmat, kun olin 27-vuotias. Ehkä rukouksiini vastattiin ;) Käytän edelleen a-kupin liivejä, mutta etsin niistä sellaiset että toinen rinta ei pursu yli. On mulla vissiin yhden B-kupitkin.
Paino on noussut 20-vuotiaasta n. 11 kg, sillä on varmaan osansa asiaan. 20-vuotiaana olin laiha, nyt olen hoikka mutta muodokas ;)
Hyvin istuvia liivejä olen löytänyt Calvin Kleinilta, H&M:ltä ja Kookailta.
ja haluavat puristella ja imeskellä niitä. Nähdessään isotissisen naisen, ei mielessä pyöri muuta kuin se, että pääsis niiden väliin panemaan ja ruikkumaan spermaa naisen leualle.
Asia on ok. Ja siksi minusta on ollutkin mukava olla pienitissinen nainen. Miehet ovat olleet kiinnostuineita minusta muuten kuin miettimällä, miltä tuntuu puristella tissejäni ja olenko helppo tapaus, pääsiskö minua panemaan.
Olenkin tätä kautta saanut tosi mukavia mieskavereita. Niin ja todella ihania poikaystäviäkin on ollut. Kun mies haluaa tutustua naiseen muuten kuin tissien takia, ollaan jo hiukan eri asteella. Silloin miehen kanssa voi jopa jutellakin jotain kun miehen päässä ei pyöri koko ajan tissit, tissit, tissit, tissit.
Pienitissisenä on ihan kiva elää.
mitähän ihmettä aa kuppi tekee liiveillä??
mulla on AA kupit, ja koin sen ongelmaksi joo suunnilleen 16 vuotiaaksi asti. Sittenku seksi-elämä alkoi itsetunto-ongelmat katosivat.
1) Täydelliset alusvaatteet ja kauniisti istuvat, rintoja korostavat.
Pienet rinnat eivät ole todellakaan viennille este, Pakko sanoa että olen aina saanut sen kenet olen aina halunnutkin. Ottaen toisaalta huomioon että ns."luuserit" eivät ole koskaan minua kiinnostaneetkaan. Ja onneksi ei ole kiinnostaneetkaan niin on päästy helpolla ja itkuitta :) Tottakai ottasin vähän isommat rinnat jos ilmaiseksi saisi, muttakun näitä pieniäkin voi hyödyntää niin paljon. Oikeanlaiset alusvaatteet ja näky on upea ja seksi loistavaa.
Älkää pienirintaiset lannistuko, itse saan ainakin miehet syttymään kun ottaa rintsikat pois (ja tekemättä mitään muuta. testattu on.)
mulla on ihan sama ongelma ! mulla on 70 aa ja iha lauta. kroppani ei muutenkaa näytä sopusuhtaiselta (musta se on kaikkein tärkein) koska olen aika iso tyttö ja omistan rasvaa väärissä paikoissa ja muutenkin kurveja riittää mutta rinnat puuttuu kokonaan. oon sitä mieltä että rinnat tekevät naisen
mut johtuu siitä, et mul on aina ollut isot rinnat, joten yht`äkkinen muutos tooosi pienirintaiseksi ois aikamoinen paukku.
typerää edes ajatella tuollaista että olisit jotenkin epänormaali
pienirintaisista pitäviä miehiä löytyy ihan riittävästi _ te naiset voisitte lopettaa tuon toisenne kyttäilyn - kokonaisuus ratkaisee!!!
Mutta tässä painossa (170cm/75kg) aa-kupin rinnat olisi aika naurettavan näköiset.
Löytyipä tällainen vanha keskustelu :) Aika huvittuneena olen tätä lueskellut.
Nuorempana hävetti, nyt ihan sinut pikkuhiljaa kun ikää 38 ja rinnat on edelleen nätit ja tyttömäiset.
Ja ajattelehan, esim.Johnny Deppillä on ollut ainakin 2 pienirintaista naista (Kate Moss ja Vanessa Paradis)pitkissä suhteissa :)
Varmasti olisi miehellä ollut vientiä ihan millaiseen vain.
Taistelen todella pienistä rinnoistani (AA) aiheutuvaa häpeää vastaan. Olen aika pieni ja siro ihminen mutta alastomuus häiritsee ja on se todella kurjaa että oman miehenikin edessä häpeän. Hän on kyllä sanonut ettei seurustele tissien kanssa, mutta miten uskoa se. NEUVOJA kipeasti kaipaava, luontohan sen on näin määrännyt.
yhdistelmää kuin isot ja kauniit, paitsi ehkä silikonirinnat. Kaikki näkemäni isot d kupista suuremmiksi ovat kyllä roikkuneet mutta se on ymmärrettävää että ei iso rinta voi olla terhakka samalla tavalla kuin vaikka b kupin tissi.
Toinen raskaus pilasi c-rintani täysin. Roikkuvat ja kun lopetan aamuimetyksenrippeet (vauva on vuoden), roikkuu minulla kaksi tyhjää nahanpalaa etuosassa. TANA!
Eli ole iloinen kiinteistä aa-rinnoistasi!
Koko 70-75 AA (raskauksien aikana ja imettäessä B-kuppi). Hirmu harvoin pidän tavallisia rintaliivejä, parhaimmat ovat Sloggin topit. Ainut ongelma, että ylä-ja alaosa kroppaa ovat niin eri kokoa eli yläosa 34 ja lantion seutu 36-38 eli esim mekkoja ei oikein voi pitää.