Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettäisikö sinua aa-kupin "rinnat"`?

Vierailija
13.09.2009 |

Olen 21v ja inhottava tilannne. Tosin ovathan ne kauniin näköiset, ainoastaan koko on ongelma.

Toisaalta ei paljoa naurattaisi jos tissini roikkuisivat navan tasolla. Isohkot, pyöreät ja kauniit ihanteeni.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus aa. Käytin kokoa 75a mutta se jäi aina hölskymään puoliksi tyhjänä. Käytin topattuja liivejä (pushup), en kuitenkaan niitä ihan övereitä (bombshell).

Mutta sitten ne vaan alkoivat lähempänä 30v kasvamaan ja nyt mulla on käytössä koot 80c ja 75d, riippuu merkistä.

Olen muuten kuullut saman useammalta, että koko kasvaa 25v jälkeen.

Vierailija
122/131 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän rinnat voivat elämän aikana pienentyä, mutta kyllä niistä pitäisi kunnolliset jäädä jäljellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen! Luonnon lahjana nyt E-kuppi. 

Vierailija
124/131 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ihana pystyrrinnat sulla pidän 53v mies

Vierailija
125/131 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä vaivannut. Tai no nyt valehtelen, ehkä silloin alle 20 vuotiaana vaivasi, sitten sain järkeä päähän. Miehiä on aina riittänyt ja pitkäaikainen kumppanikin löytynyt, joka pitää siroja tissejä kauniina ja naisellisina. Itse ajattelen samoin, pidän juuri näistä pienistä. 

Vierailija
126/131 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan mietin, että ne olisivat paljon nätimmät ja kätevämmät kuin tällaiset F-kupin hinkit.

Vierailija
127/131 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tisut on tosi söpöt! Tulee sellanen fiilis niistä että ne on jotenkin herkemmät kun isommat, siis jos vaikka nännejä pusuttelee.

Esim. nämä pallorinnat ei ole mielestäni kauniita, tulee aina mieleen että sellainen tyttö muutenkin maistuu puuterille, hajuvedelle ja keinonahalle.

Normitytöt maistuu kanelille, suolalle ja hunajalle.... :P

Vierailija
128/131 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan hävettäisi. Ottaisin niistä ilon irti ihan samalla tavalla kuin näistä G-kupin rinnoistani. Tykkään tosi monenlaisista rinnoista. Isoista, pienistä, kiinteistä, roikkuvista...

Vierailija
129/131 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pienet tissit ja isompi takamus olisi paljon parempi kuin toisinpäin. Ala treenaamaan persettä!

Mutta siis, eipä sille mitään voi

Vierailija
130/131 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hävettäisi, jos ovat kauniin näköiset? Olisin ylpeä.

Vierailija
131/131 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus aa. Käytin kokoa 75a mutta se jäi aina hölskymään puoliksi tyhjänä. Käytin topattuja liivejä (pushup), en kuitenkaan niitä ihan övereitä (bombshell).

Mutta sitten ne vaan alkoivat lähempänä 30v kasvamaan ja nyt mulla on käytössä koot 80c ja 75d, riippuu merkistä.

Olen muuten kuullut saman useammalta, että koko kasvaa 25v jälkeen.

Nousiko paino muuten?