Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettäisikö sinua aa-kupin "rinnat"`?

Vierailija
13.09.2009 |

Olen 21v ja inhottava tilannne. Tosin ovathan ne kauniin näköiset, ainoastaan koko on ongelma.

Toisaalta ei paljoa naurattaisi jos tissini roikkuisivat navan tasolla. Isohkot, pyöreät ja kauniit ihanteeni.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on AA-kuppi ja olen tyytyväinen. Miehet tykkää kun mulla on iso imettävä nänni.

Vierailija
2/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti. Pääasia, että kroppa on sopusuhtainen. Niinhän se on, että jos ei ole rasvaa kehossa, ei ole rinnoissakaan. En ikinä enää tahdo niitä imetysajan DD-kuppeja takaisin! Iän myötä opit kyllä arvostamaan luontaisia ominaisuuksiasi, etenkin, jos urheilet paljon. Terv. toinen A-sarjalainen (yli 35v.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta naisella on oltava rinnat eikä rusinat. Rinnat alkavat B-kupista.

Kyllä toiset sitten osaavat olla empaattisia!

Vierailija
4/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on c kuppi ja todella pienet, eli edes c kuppi ei tarkoita vielä edes kohtalaisen isoa. b kuppiin ei tissit pursuamatta mahdu, joihinkin c kuppeihin mahtuu ilman että tursuaa pahasti yli. eikä todellakaan roiku vähääkään koska on pienet ja kiinteät. mut todella pienet, mahtuu hyvin omaan nyrkkiin ja jää vielä tilaakin.

Vierailija
5/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen joku maalaismummo tai lehmä, ihan tissien koosta riippumatta. Koko ei ole niin tärkeää kuin muoto. C-kuppi on ihanne, mutta pienetkin rinnat ovat joskus tosi kauniit sirolla naisella (esimerkkinä vaikka nyt kaikkien naisten suuresti rakastama BB-Kätlin).

T. Mies

Vierailija
6/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 C on sama kuin 75 B tai 80 A. Tällä mikrotissisellä C-kuppihenkilöllä on varmaan väärä ympärysmitta liiveissä.

Vierailija
7/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 90.e rinnat ei haittaa nukkumista voin nukkuu joka asennossa.

Vierailija
8/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla 80 aa.

Valittelee noista koko ajan vaikka kelpaavat mulle ihan hyvin.

Söpöt pienet nännit pienissä rinnoissa laihalla hyvä ihoisella naisella. Kelpaa mulla :)

Tahtoisi kovasti silikoneja joita taas minä vastustan.

voi olla laiha jos ympärysmitta aa? ja tuohan on äärimmäisen pieni koko jos ympärysmittakin noin iso. mut kiva et oot tyytyväinen.

Vierailija
9/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 C on sama kuin 75 B tai 80 A. Tällä mikrotissisellä C-kuppihenkilöllä on varmaan väärä ympärysmitta liiveissä.

siis ympärysmitta 80 cm eli koko 80C ja todella pienet! ja ihan on oikea ympärysmitta. en vois pienempää käyttää ja isompi ei koskis ihoa.

Vierailija
10/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua on hävettänyt koko elämäni, en ole tuntenut ikinä itseäni kunnolla naiseksi.

Vierailija
11/131 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Kätlin ei ole todellakaan siro! Katsopas sitä vähän tarkemmin. Olen itse aika Kätlin-tyyppinen.

Tulee mieleen joku maalaismummo tai lehmä, ihan tissien koosta riippumatta. Koko ei ole niin tärkeää kuin muoto. C-kuppi on ihanne, mutta pienetkin rinnat ovat joskus tosi kauniit sirolla naisella (esimerkkinä vaikka nyt kaikkien naisten suuresti rakastama BB-Kätlin).

T. Mies

Vierailija
12/131 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pääasia että ovat terveet :)

Lisäksi lasten syntymän myötä oivalsin että rinnat eivät ole pelkkä koriste, vaan ne ovat "emolla" olemassa vastasyntyneen elämän ylläpitämiseksi. Pienet rintani ruokkivat lapseni ja tuottivat maitoa eli toimivat erinomaisesti tärkeimmässä tehtävässään. (Tämä tämmöinen ei tietenkään välttämättä lohduta ap:tä hänen elämänvaiheessaan, mutta tiedoksi että eri elämäntilanteissa voi löytää uusia merkityksiä).

terv. 75 AA

Vierailija
13/131 |
20.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vienyt kokonaan itseluottamuksen? Häpeän itseäni juuri aa koon vuoksi.

Vierailija
14/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten saa itseluottamusta ja miten pystyy hyväksymään itsenä aa koon?

Vierailija
15/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin ylpeä niistä mitä mulla olis, tietenkin vaikea tälläsillä c-kupeilla asettua sun asemaan, mutta ei niitä ainakaan hävetä kannata!

Vierailija
16/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin ylpeä niistä mitä mulla olis, tietenkin vaikea tälläsillä c-kupeilla asettua sun asemaan, mutta ei niitä ainakaan hävetä kannata!

Niin, mistä sinä voit tietää tästä asiasta, koska omaat sentään rinnat ;) Eli turhaa tasoittelua.

t. 33v AA-nainen, joka ei ikinä ole ollut sinut asian kanssa

Vierailija
17/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä eroottisetkaan.

mies

Vierailija
18/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistä sinä voit tietää tästä asiasta, koska omaat sentään rinnat ;) Eli turhaa tasoittelua. t. 33v AA-nainen, joka ei ikinä ole ollut sinut asian kanssa

kun painoin 47kg, ja silloinkin oli ok.. AA:t taasen on serkullani ja olen todella iloinen hänen puolestaan, kun pystyy olemaan sinut asian kanssa.. Ja vinetiä riittää, kun oma asenne on kohillaan ;)

Vierailija
19/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 75C, mutta en uskoisi, että elämäni kaatuisi pienemmistä rinnoista.

Vierailija
20/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettäis yhtä paljon kuin miestä jolla on pieni muna