Hävettäisikö sinua aa-kupin "rinnat"`?
Olen 21v ja inhottava tilannne. Tosin ovathan ne kauniin näköiset, ainoastaan koko on ongelma.
Toisaalta ei paljoa naurattaisi jos tissini roikkuisivat navan tasolla. Isohkot, pyöreät ja kauniit ihanteeni.
Kommentit (131)
Mulla oli a-kuppi, kun olin painoin 45-49 kg ja olin ihan sopusuhtainen. Nyt kun olen n. 56 kg ja b-kupin rinnat niin nämä sopii tähän vartaloon. Olen n. 164-cm pitkä. Mielellään olisin vieläkin pienempi ja pienempirintaisempi.
Ikinä en keltään mieheltä ole kuullut mitään negatiivista kropastani, mutta paljon positiivista kyllä. Mutta naisilta, varsinkin isompitissisiltä ja muutenkin isoilta, on tullut alentuvaa kuittailua. Olisiko omaa epävarmuutta vai kateutta vai mitä, en tiedä, en minäkään kuittaile kenellekään liikakiloista.
Se muakin just hävettää näissä aa:ssani kun ne ei ole enää pyöreät vaan pelkät suipot, miten sellaiset voi ulkonäöllisesti miestäni kiinnostaa saati kiihottaa? Ällöttää itseäni. Miten saan rauhan asialle?
ei seksi sujunut, kun en kiihoittanut hänen olemattomista rinnoistaan. En voi asialle mitään, osasyy tähän oli, että hän ei ollut sinut asian kanssa.
Mulla on suuret rinnat, ennen raskautta ja imetystä 75H, nyt vielä etsivät itseään. Ja aina nuorempana sai baarissa vanhempien miesten herkeämättömän ihailun =( Voisitko vähän heiluttaa tissejäs? saako kokeilla? tai sitten kokeiltiin ihan kysymättä. En pidä itseäni erityisen viehättävänä, joten vakaasti luulen, että kiinnostus johtui vain rinnoista. Jo yläasteella niistä huomauteltiin.
Toki omakin mies niitä rakastaa, kuulemma nytkin, kun lerpattavat jossakin ei niin kaukana navasta..
Vaihtaisin mielelläni pienempiin, vaikken tosin kovin paljon, sillä olen pitkä ja harteikas
Miehethän tosiaan tykkää isoista tisseistä ja haluavat puristella ja imeskellä niitä. Nähdessään isotissisen naisen, ei mielessä pyöri muuta kuin se, että pääsis niiden väliin panemaan ja ruikkumaan spermaa naisen leualle.
Suurimmalla osalla varmaan aa-b-max c-kokoa. Väitän, että hyvin suuri osa miehistä kiinnostuu näistä naisista.
Ei suuret rinnat yksistään ketään miestä tee kiinnostuneeksi, sama kuin väittäisi, että kaikki pitkähiuksiset naiset on seksikkäitä...-not!
Monella suuririntaisella on lisäksi ylimääräistä monessa muussakin paikassa. En ikipäivänä haluaisi lihoa vain saadakseni suuremmat rinnat.
Tää b-kuppi riittää, ja pienempikin vois olla.
äänestetty maailman seksikkäimmäksi naiseksi? Mun mielestä se ei kyllä ole kaunis eikä seksikäs millään tavalla, mutta ainakin vissiin suuri osa miehistä tykkää. Ja muutkin jotka keikkuu siellä 10 seksikkäimmän listalla on melkein kaikki pikkutissisiä, esim. Shakira. Ei siellä tainnut olla yhtään isotissistä.
Mun mielestä seksikkyys ei kyllä ole kiinni niinkään ulkoisista asioista, se vaan on jotain, mitä jollain on ja jollain ei.
Ja ettei isotissiset ala nyt mua mollaamaan, niin kerron, että mulla on keskikokoiset tissit enkä haluais niitä isommiks enkä pienemmäksi koska ovat mun kroppaan tosi sopivat 75d.
Mutta en silti pidä mitään topattuja liivejä. Yritän kantaa itseni ryhdillä sellaisena kun olen. Enemmän hävettää kokoero. Toinen on a ja toinen aa. Mutta siinäpähän keikkuvat loppuelämäni.
Tuskin ne paljon A:ta pienemmät on, joka minulla on ja on aina ollut. Isompia en haluaisi. Ja saahan niihin toppauksia (on jopa helpompi löytää topattuja kuin toppaamattomia liivejä).
Jalat on minulle ongelma. Ne on lyhyet ja reidet on paksut.
kun ajattelin asiaa ja sanoin miehelle että ärsyttää kun rintsikoiden reunat näkyy niin selvästi paidan läpi. Ja hän menee vielä kysymään että onko noi liivit liian isot. Sanoin ettei löydy sopivia :,(
niin ja mulla on liivit kokoa 80A ja tarvisin 80AA:n mutta en tiiä mistä löydän. tuntuu että joka paikassa on A.ta mutta ei aa:ta.
Haluaisin että kuitenkin näyttäis olevan jonkinlaiset rinnat.
Muta tissejä voi suurentaa paljon helpommin kuin kullia.
Tai kullinsuurennoksesta en tiedä paljoa.
häpeä tässä yhteydessä? Oletko syyllinen siihen että rintasi ovat pienet? pystytkö itse elämäntavoillasi siihen vaikuttamaan? Miksi ihmisen pitäisi hävetä sitä mitä hän on? Onko se ylpeyden aihe, jos rintojesi kohdalla olisi vähän enemmän rasvaa?
Herätys hyvät ihmiset!!!
Vielä kun niissä on isot pihat ja nännit =)
Minulla on sellaiset ja ne ovat kauniit. Pystyt ja nätit, pienillä nänneillä. Tykkään kovasti.
Vaimolla 80 aa.
Valittelee noista koko ajan vaikka kelpaavat mulle ihan hyvin.
Söpöt pienet nännit pienissä rinnoissa laihalla hyvä ihoisella naisella. Kelpaa mulla :)
Tahtoisi kovasti silikoneja joita taas minä vastustan.
Sopivat minusta vartalooni tosi hyvin, olen hoikka ja tosi pitkä (180 cm). Antavat kuulemma miehen mukaan jotenkin elegantin vaikutelman, kun on pitkä kaula ja käsivarret sekä pienet rinnat ja kapea vyötärö. En valita.
Harrastan sen verran paljon urheilua, että enemminkin hävettäisi urheilla jollain D-koon rinnoilla. AA on jees!
leveä selkä, leveät hartiat, leveä lantio, mahamakkarat ja a-kupin suippo tissit ! . raskausaikana luulin olevani taivaassa, kun tissit suurenivat c-kuppiin... "tiitu"