Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettäisikö sinua aa-kupin "rinnat"`?

Vierailija
13.09.2009 |

Olen 21v ja inhottava tilannne. Tosin ovathan ne kauniin näköiset, ainoastaan koko on ongelma.

Toisaalta ei paljoa naurattaisi jos tissini roikkuisivat navan tasolla. Isohkot, pyöreät ja kauniit ihanteeni.

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä muotoilla näin että ei ne kiihota yhtään. Visualistina kiihotun keskisuurista rinnoista, luinen lauta ei kiihota eikä liian suuretkaan koska ne ovat joko silikoniset töröt tai sitten henkilö on lihava. Joskus harvoin olen törmännyt hoikahkoon naiseen jolla on suuuuuuret rinnat luonnostaan ja ne on sexyt. Naisesta etsin pehmeyttä oman kovuuteni vastapainoksi, eikä luisevuus ja rinnattomuus sovi pirtaan. Ne eivät saa aikaan reaktiota jota tarvitaan seksiin. Voi kuullostaa pinnalliselta mutta en vain kiihotu jos nainen ei näytä naiselta. Ei toiset miehetkään minua kiihota eikä vartaloltaan miehen näköiset naiset.

Vierailija
22/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan on tehnyt tehtävänsä. minkä sille mahtaa ja jos miehet todella on tuota mieltä niin jääkö aa naiset ilman miestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia kokoni oli 70AA, painoin 52 kg. Lasten jälkeen kokoni oli 80B, mutta painoin myös 65 kg. En silti ollut ylipainoinen, koska ennen lapsia olin liian laiha. No, samalla sain myös pömppömahan ja paksut reidet. Heti kun laihdutin pari kiloa, katosivat rinnat. Minä olen kyllä aina kärsinyt olemattomista rinnoista. Lauta-nimittely alkoi kuudennella luokalla ja jatkui yläasteen loppuun. Senkin jälkeen aina joku älypää huomautti asiasta. Mies ei ole kyllä koskaan moittinut, mutta tiedän hänen pitävän suuremmista rinnoista.

Imetys onnistui loistavasti ja se antoi mulle hirveän paljon itsetuntoa. En enää niin paljon kiinnittänyt huomiota rinnattomuuteen. 80B ei nimittäin todellakaan ole mikään iso, vaan pieni ja kun ei ole laiha, niin ei ne rinnat näyttäneet juuri isommilta kuin aiempi AA:kaan, ainakaan vaatteet päällä.

No, sitten päätin kokeilla luontaistuotteita. Kokeilin monenlaisia yrttejä ja vitamiineja, mutta mikään ei auttanut. Sitten kokeilin sellaista kuin pueraria mirifica ja ihme tapahtui! otan kapseleita edelleen 2 kpl päivässä ja aion nostaa annostusta vielä yhdellä. Hieron rintoja myös 10 min päivässä ja syön vähähiilarista ruokaa. Voitteko kuvitella: samalla kun painoni on tippunut 3 kg, rintani ovat kasvaneet kuppikoolla. Nykyinen kokoni on siis 75D.

Rintani ovat myös kiinteytyneet ja iho sileytynyt. Samalla myös runsaat kuukautiseni ovat niukentuneet ja vuodon määrä vähentynyt, myös muut PMS-oireet ovat lievittyneet. Tuote on kallis, eikä sitä saa Suomesta, mutta maksan siitä ilomielin ja hankin vaikka kiven alta lisää!

Vierailija
24/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole koskaan hävettänytkään. Kyllä niistä kahdelle lapsellekin on maitoa riittänyt reilusti yli vuodeksi per lapsi. Pikemminkin olen iloinen siitä, että teen löytöjä alekoreista liiviostoksilla.

t. 75AA

Vierailija
25/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten päätin kokeilla luontaistuotteita. Kokeilin monenlaisia yrttejä ja vitamiineja, mutta mikään ei auttanut. Sitten kokeilin sellaista kuin pueraria mirifica ja ihme tapahtui! otan kapseleita edelleen 2 kpl päivässä ja aion nostaa annostusta vielä yhdellä. Hieron rintoja myös 10 min päivässä ja syön vähähiilarista ruokaa. Voitteko kuvitella: samalla kun painoni on tippunut 3 kg, rintani ovat kasvaneet kuppikoolla. Nykyinen kokoni on siis 75D.

Tuote on kallis, eikä sitä saa Suomesta, mutta maksan siitä ilomielin ja hankin vaikka kiven alta lisää!

Vierailija
26/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuote on kallis, eikä sitä saa Suomesta, mutta maksan siitä ilomielin ja hankin vaikka kiven alta lisää!

AA-kupin rinnat kiihoittavat harvaa kundia, tästä olen keskustellut usean miehen kanssa. Sori vaan, rinnattomuus ei ole naisellista, oli nainen kuinka hyvä tahansa muuten :(

t. mies

Vierailija
27/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole mallin mitoissa vaan vyötärölihava. Eli muistutan lähinnä kaljamahaista miestä :/

Vierailija
28/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeämpiäkin asioita. Ja "visualisteille", kauneutta voi nähdä niin monessa asiassa, mutta eipä makuasioista pitäisi kiistellä minunkaan.

Vierailija
29/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan sen verran paljon urheilua, että enemminkin hävettäisi urheilla jollain D-koon rinnoilla. AA on jees!

Sopii minulle oikein hyvin, koska juokseminen ja urheilu on helppoa. Vaatteita on helppo löytää tällaiselle kropalle.

Miksi häpeäisin luonnon luomaa vartaloani, joka on kaunis. Jos jotain häpeän niin joitain paskamaisia tekojani. Miksi hävetä ulkonäköään.

Vierailija
30/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun aloin tehdä säännöllistä rintalihastreeniä ja oikee ravinto, kasvoi kivasti. lihastahan se on mutta eipä hytky ja on kiinteät :) tosin edellyttää et pitää ne kunnossa. ite sain a-> b kupin näin.

Vierailija
31/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä sanottu mitään päinvastaista.

AA-kupin rinnat kiihoittavat harvaa kundia, tästä olen keskustellut usean miehen kanssa. Sori vaan, rinnattomuus ei ole naisellista, oli nainen kuinka hyvä tahansa muuten :(

t. mies

Vierailija
32/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntarkoitus ei ole kiihoittaa miehiä. Tiedän monia isorintaisia naisia, jotka kokee ikävänä sen, ettei heitä pidetä muuna kuin seksiobjektina.

Olen pienirintainen nainen ja miehiä on riittänyt ihan minun tarpeikseni. Ja hyvin ovat kiihoittuneet, vaikka rintani ovat pienet. Elämäni suurin haave ei ole koskaan ollut se, että voisin kiihoitaa suurinta osaa miehiä.

No, sitten päätin kokeilla luo

t. mies

Vierailija
33/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut olet itsekunnioituksen noin korkealle ja hyväksymään itsesi aa?

Vierailija
34/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnaton nainen EI ole oikea nainen. Lauta mikä lauta, ei sitä kauniimmin voi sanoa! Tiedätte sen AA-naiset itse!

Vierailija
35/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnaton nainen EI ole oikea nainen. Lauta mikä lauta, ei sitä kauniimmin voi sanoa! Tiedätte sen AA-naiset itse!

Vierailija
36/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkonäöllä ei ole mitään väliä jos on sinut itsensä kanssa eikä häpeile omaa vartaloansa.

Itselläni on 80aa, mutta en meinaa löytää sopivaa kaupasta. Yleensä löytyy vaan 80a:t.

Itse inhosin monta vuotta itseäni juuri rintojen takia. Suorastaan ällötti. nää vielä roikkuu. eli ovat tyhjät ilmapallot.

Nyt olen 30v useamman lapsen äiti ja nyt vasta olen alkanut olemaan sinut itseni kanssa. Miehelle olen kans monesti tästä asiasta maininnut ja hän sanoo aina että ei sillä ole mitään väliä minkänäköiset ne on. Meillä menee kyllä aivan älyttömän hyvin ja seksiäkin harrastetaan suht usein ja on aivan mahtavaa.

Jos lopettaa sen oman ulkomuodon miettimisen ja keskittyis olennaiseen, eli elämästä nauttimiseen eikä murehtin loppujen lopuksi niin mitätöntä asiaa kuin rintojen koko/muoto.

Tällä hetkellä itseäni ei vois enää vähempää kiinnostaa mitä mun paidan alla on tai on olematta;)

olen jo tottunut siihen.

Vierailija
37/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan niitä pieniä nysiä yrittäisi korostaa voimakkaasti topatuilla rintsikoilla.

Eilen näin juuri tälläisen huvittavan tapauksen. Jumpassa oli naikkonen jolla oli varmaan aa-rinnat ja järjettömät toppauksen rintsikoissa. Oli todella huvittavan näköiset.

Vierailija
38/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen, että en olisi niihin tyytyväinen. Itsellä on 70E ja en todellakaan ole tyytyväinen niihinkään, mutta jos valita pitäisi, niin pitäisin omani.

Vierailija
39/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiihottuu nollasta sataan parissa sekunnissa, ei tarvi edes ehdotella mitään. Aina on riittänyt ihailijoita eikä kukaan mies ole koskaan sanonut mitään ikävää kropastani :). Ainoat ketkä on joskus jotain sanoneet on olleet toiset naiset. Miksiköhän?

Vierailija
40/131 |
19.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pienentäisin rintoja, jos se olisi mahdollista. Ei kenenkään itsetunto voi olla kiinni rinnoista/vartalosta ja niiden koosta!!!