Missä maissa pääsee suoraan lääkärille?
Eikä odotuteta, mutkisteta, tehdä eri tutkimus kuin pitäisi tai siirretä asioita? Eikä tarvitse olla vakuutusta välttämättä.
Kommentit (64)
Minä olen Suomessa päässyt lääkärille samana päivänä kun on ollut oikeasti tarve. Pikkuvaivojen kanssa voi odotella
Haiti, fuuuuutuuuuuuuuuu tohtorille, pari neulaa nukkeen olet joko terve tai sitten kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Suomessa päässyt lääkärille samana päivänä kun on ollut oikeasti tarve. Pikkuvaivojen kanssa voi odotella
Joku vaiva voidaan arvioida pieneksi, muttei ehkä ole, joskus voi olla. Ja asioiden mutkistuminen yleensä aiheuttaa pitkäaikaista stressiä ihmisille tai huono arvoton kohtelu.
Meillä työpaikka maksaa lääkärin myös vapaa-ajalla. Kerran ollut tarvetta ja pääsi 30min.
Ainakin itse päässyt suomessa ihan parin tunnin sisään. Mehiläisessä ainakin pk seudulla on jossain toimipisteessä joku peruutusaika
Ketä se on, en oikein muista viime tapaaminen, ehkä se oli lekuri. vuosi oli 1997.
Mä käyn Jumbon terveystalossa Vantaalla, yleensä riittää kun kävelee sisään niin ajan saa heti. Ei tarvitse vakuutusta, käteistä eivät ota vastaan mutta kortti käy.
Yksityiselle pääsee helposti. Päivystykseen pääsee myös kunnallisen lääkärin vastaanotolle jos on akuuttia hätää.
Vierailija kirjoitti:
Joissain maissa lääkäri tulee asiakkaan luo kotiin.
Minkälaisia tutkimuksia tai hoitoja saa kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissain maissa lääkäri tulee asiakkaan luo kotiin.
Minkälaisia tutkimuksia tai hoitoja saa kotona?
Katsokaa tv sarjoja ja elokuvia, eikö se ole päivän selvää, suomessa tämä perinne on historiaa.
Sivistysmaissa, ei meillä.