Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä ajattelette tästä?! Menikö ihan oikein?! (kampaaja-asia..)

Vierailija
11.09.2009 |

Eli... Tuossa naapuritalossa on kampaaja,jonka luona kävin muutamia kertoja vuosia sitten ja pappani on käynyt tässä kampaajalla pitkään ja käy edelleen...

Nyt tämä kampaaja kertoi papalleni seuraavaa: Etää minä olen varannut kahteen kertaa polalleni ajan,jota en ole peruuttanut, ja minun pappani sitten maksoi tällä akalle 75% poikani hiustenluuajoista,jotka olin muka peruuttanut!

1.Onko tällä kampaajalla oikeus puhua tälläistä minun isosälleni?!

2.Näitä asioita ei ole edes tapahtunut! (yhden kerran voin ehkä myöntää vuosien takaa,kun poika tuli kipeäsksi, ja kampaaja ei vastannut puhelimeen, mutta tästäkään en ole varma)

3.Onko hänellä muka oikeus periä peruuttamattomasta ajasta 75%hinta?!

4.Meneekö muka ulosottoon tuollainen?! Näin hän oli isoisäälleni väittänyt!

Jos tuollaista on tapahtunut, niin eiköhän se asia olisi hoidettu minun kanssa, kyllä hänellä on minun numeroni, ja näistä "tapahtumista", jotka päässään kehitti on vuosia, siis vuosia, eikä ikinä ole minulle soittanut saatikka mistään laskuista puhunut! Että tällästä, valaiskaapas minua hieman, tekisi mieli viedä asiaa eteenpäin vaan mihin??

Kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa parit puhelut, katotaan kuis käy... Kiitos kaikille!

Vierailija
22/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huijaamista. Tuo on RIKOS! Miten voit edes harkita, että annat asian olla, kun oma pappasi on tullut taloudellisesti hyväksikäytetyksi. RIKOSILMOITUKSEN paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis kaiken lisäksi EI TODELLAKAAN ole oikeutta pyytää isoisääsi maksamaan puolestasi. Ei se hänen velkansa ole.

Tosin tuossa nyt sitten käänteisenä se että miksi isoisäsi meni maksamaan summan.

Mutta tosiaan voi olla kun on kyseessä noinkin vanhat ihmiset, niin on rikosilmoitukselle perusteet. Vanhoja ihmisiä kun on helppo huijata.

Vierailija
24/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sulla olisikin laskuja maksamatta niin ei sun pappa niitä joudu makselemaan. Kampaaja vedättää vanhaa ihmistä. Mä olisin jo mennyt raivoamaan kampaajalle...

Vierailija
25/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ihan järjestelmällisesti huijaa kaikkia vanhuksia, väittämällä vaan umpimähkään että jotain on jäänyt perumatta niin monta vuotta aiemmin, ettei sitä kukaan voi edes muistaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi