Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä ajattelette tästä?! Menikö ihan oikein?! (kampaaja-asia..)

Vierailija
11.09.2009 |

Eli... Tuossa naapuritalossa on kampaaja,jonka luona kävin muutamia kertoja vuosia sitten ja pappani on käynyt tässä kampaajalla pitkään ja käy edelleen...

Nyt tämä kampaaja kertoi papalleni seuraavaa: Etää minä olen varannut kahteen kertaa polalleni ajan,jota en ole peruuttanut, ja minun pappani sitten maksoi tällä akalle 75% poikani hiustenluuajoista,jotka olin muka peruuttanut!

1.Onko tällä kampaajalla oikeus puhua tälläistä minun isosälleni?!

2.Näitä asioita ei ole edes tapahtunut! (yhden kerran voin ehkä myöntää vuosien takaa,kun poika tuli kipeäsksi, ja kampaaja ei vastannut puhelimeen, mutta tästäkään en ole varma)

3.Onko hänellä muka oikeus periä peruuttamattomasta ajasta 75%hinta?!

4.Meneekö muka ulosottoon tuollainen?! Näin hän oli isoisäälleni väittänyt!

Jos tuollaista on tapahtunut, niin eiköhän se asia olisi hoidettu minun kanssa, kyllä hänellä on minun numeroni, ja näistä "tapahtumista", jotka päässään kehitti on vuosia, siis vuosia, eikä ikinä ole minulle soittanut saatikka mistään laskuista puhunut! Että tällästä, valaiskaapas minua hieman, tekisi mieli viedä asiaa eteenpäin vaan mihin??

Kiitos!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoissa lauseissa vähän epäselvästi lukee tämä asia, sori.. Olen niin raivoissani, että visin mennä pistämään ton ämmän auton paskaksi!!!!

ap

Vierailija
2/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan olisi tarvinnut maksaa.

OTa yhteyttä Maistraatin kuluttajaneuvontaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamoon ja selvität asian.

Vierailija
4/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa se,että minua ei uskota, tosissaan nyt isovanhempani pitävät minua tässä rikollisena... Olivat säikähtäneet, kun tämä akka oli ulosottoon menosta puhunut ja heti maksaneet, ei suurta summaa mutta kuitenkin...

ap

Vierailija
5/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ei taida olla kampaajalla oikeutta veloittaa käyttämättä jätetystä ajasta, vaikka sen jättäisi peruuttamatta. Ainakin siitä pitäisi tiedottaa selkeästi asiakkaalle aikaa varatessa.

Ja missään tapauksessa maksu ei kuulu isoisällesi.

Vierailija
6/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana ap, jota pappoineen saa vedättää ihan miten vaan. Normaalisti kyllä ihminen pärjää tällaisissa tilanteissa ilman vauvapalstaa, mutta normaali ihminenhän ei uhkaile autojen paskaksi pistämisellä...

Vierailija
7/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamoon ja selvität asian.

puhumaan asiallisesti... Mihin ihmeeseen otan yhteyttä ja niin ettei isovanhempani siitä tietäisi, kun he haluavat että annan asian olla...

ap

Vierailija
8/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan jätä asiaa tähän! Tuohan on törkeää!

Vierailija
9/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana ap, jota pappoineen saa vedättää ihan miten vaan. Normaalisti kyllä ihminen pärjää tällaisissa tilanteissa ilman vauvapalstaa, mutta normaali ihminenhän ei uhkaile autojen paskaksi pistämisellä...

Sitä minäkin isovanhemmilleni sanoin, että nyt tulit aika lailla huijatuksi, mutta eihän lähes 8-kymppisen pää enää täysilla pelaa... Ja ihan normaali-ihminkin saa kyllä tuohtua tälläisestä asiasta...

ap

Vierailija
10/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan ymmälläni koko tämän asian johdosta... en tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä!

ap

Vierailija
11/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole mitään oikeutta ruveta isoisältä perimään jotain maksua käyttämättä jätetystä ajasta!! Ihan järkkyä!!!!!!

Vierailija
12/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelet hänen kanssaan asiasta ihan rauhallisesti ja asiallisesti, sanot myös että haiskahtaa pahasti vanhan ihmisen huijaamiselta josta voi olla erinäisiä seuraamuksia...

Mietit kaikki argumentit etukäteen, pitäydyt vain tosiasioissa etkä rupea riehumaan etkä räyhäämään.

Vierailija
13/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelet hänen kanssaan asiasta ihan rauhallisesti ja asiallisesti, sanot myös että haiskahtaa pahasti vanhan ihmisen huijaamiselta josta voi olla erinäisiä seuraamuksia... Mietit kaikki argumentit etukäteen, pitäydyt vain tosiasioissa etkä rupea riehumaan etkä räyhäämään.

Että ehdin jäähdytellä... Huhhuh... Kiitos kaikille myötämielisyydestä...

ap

Vierailija
14/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajasta joutuu jotain maksamaan. Ainakin täällä pk-seudulla. Tosin, harvemmin ne kai alkaa mitään osoitetta selvittämään jos näin tapahtuu. Mitä tuohon sun tapaukseen tulee, on pappasi kyllä mennyt nyt lankaan. Vanhaa ihmistä on helppo vedättää. Ilmeisesti eivät mitään kuittia saaneet suorituksesta? Jos ei mitään todisteita ole, on tuollaista aika vaikea lähteä eteenpäin viemään. Voithan toki soittaa poliisille, mutta pienistä summista he eivät kyllä lähde liikkeelle. Luulisin, että tapauksessasi on kyse ihan kympistä- kahdesta??

Eihän se silti tätä oikeammaksi tee. Tuollaiset typerät uhkailut auton rikkomisesta voit unohtaa. Sinuna menisin paikan päälle ja koittaisin selvittää. Ehkä nainen pelästyy kun sanot että teet ilmoituksen poliisille, että täällä huijataan vanhuksia.

Vierailija
15/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin tälle kampaajalle edes jonkunlaisen varoituksen/huomautuksen.. On nimittäin sellainen hölösuu, että taannoin kun siellä kävin niin kuulin kyllä kaikesta kaiken.. Enkä tietenkään mene renkaita puhkomaan, ei mulla ole varaa sille uusia ostaa... Itseasiassa isovanhempani saivat kuitin maksusta, mutta tosiaan, jos näin on tapahtunut, siitä on vähintäänkin 3-4 vuotta! Eikä ole aiemmin tälläisestä ollut puhetta...

Vierailija
16/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
17/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kampaajalla ole mitään oikeutta periä sitä isoisältäsi!

Vierailija
18/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos kampaaja ei suostu palauttamaan rahoja (ja ihan selvästi poliisilla häntä uhkailisin) niin minä ainakin kertoisin kaikille tutuille ja tuntemattomillekin millainen henkilö siellä kampaamossa työskentelee ja kehottaisin välttämään sinne menoa.

Voisi alkaa käyttäytyminen muuttua kun asiakkaat katoavat

Vierailija
19/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet ottanut yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja viet asian eteenpäin, jos rahoja ei palauteta! Uhkaile Kuluttajaviraston mustalla listalla yms., joten eiköhän se säikähdä ja palauta rahat välittömästi...

Vierailija
20/25 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menisin liikeeseen ja sanoisin että jos rahoja ei palauteta menet tekemään asiasta rikosilmoituksen.

Kyseessä huijaus varsinkin kun mitään aikoja ei ole jätetty käyttämättä.

Eli ei todellakaan voi periä mitään vuosia vanhoja peruuttamattomia aikoja ja vaikka olisi tuorekin juttu niin pitää lukea hinnastossa että käyttämättömästä ajasta peritään esim 50% hinnasta.

Ja nämä siis ei ole mitään ulosottokelpoisia. Eli asiakas maksaa jos haluaa mutta ei ole pakko.

Todellakaan ET jätä asiaa siihen, vaan menet sinne kampaamoon ja mielellään niin että sillä akalla on asiakas siinä kuulemassa.

ja jos ei hyvällä maksa niin sitten teet ilmoituksen joko poliisille tai kuluttajasuojaasiamiehelle.

En tiedä kumpi oikea paikka mutta selvinnee kysymällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan