Esa J: panisitko?
Kommentit (24)
sen partatupsu häiritsee ja taitaa hieman toislaitainenkin olla.
jälkeen Minnan en. Eli jos tapaisin BB:n jälkeen niin en kyllä erehtyisi mieheen.
Ei ole tarpeeksi miehekäs minun makuun.
Kerran. Vakipanoksi en ottaisi enkä seukkaamaan alkaisi.
miksi minä en voi aloittaa keskusteluja täällä?
tällee kommentoida voin kyllä????
EN todellakaan panis Lahna-Esaa :D
miksi minä en voi aloittaa keskusteluja täällä? tällee kommentoida voin kyllä????
kukaan muukaan :( Joku vois pikkasen yrittää petrata siellä ylläpidossa. Sivut on ollu ihan sekaisin viimepäivät.
miksi minä en voi aloittaa keskusteluja täällä? tällee kommentoida voin kyllä????
kukaan muukaan :( Joku vois pikkasen yrittää petrata siellä ylläpidossa. Sivut on ollu ihan sekaisin viimepäivät.
Sut on bannattu. Mitä lie törkyviestejä olet aloitellut.
EN todellakaan panis Lahna-Esaa :D
sun kanssa olisi ;) Tiedä millaiset kyydit saisit :D
Tai olisin ennen näitä Minna-sotkuja, en kyllä niiden jälkeen. Onhan se söötin näköinen ja hyvä kroppakin sillä on. Varmaan siviilissä ihan kiltti ja mukava mies.
Sut on bannattu. Mitä lie törkyviestejä olet aloitellut.
Mä pystyn kyllä klikkaan ton "aloita uusi keskustelu" -linkin auki ja kirjoittaan siihne pitkät pätkät mutta sitten kun painan "lähetä viesti" niin tulee error-sivu. Kokeilepa ihan piruuttas ettei suakin olis bannattu ;)!
Vaikuttaa huonolta panolta. Olen minä itsekin pari kertaa törmännyt tuollaiseen lahnaan. Mutta eipä ole toiste tarvinnut kokeilla.
toisinpäin. Jos se Minna kerran enemmän hinkuaa seksiä niin eikös se ole luontevampaa että hän myös hoitaa hommat. ei nyt tietenkään joka kerta.
Esa ei näytä nuolevan. Kyllä miehen pitää vähän osata nuolaista.
Joka kerta kun katsoo kameraan -eli minuun- sydän ihan sulaa. Minna ei ole Esalle oikea tyyppi, sen takia ei anna sängyssä juuri mitään, ottaa vaan kun tarjotaan.
Esa ei näytä nuolevan. Kyllä miehen pitää vähän osata nuolaista.
nuolemaan naista. Miehekäs mies pistää akan ojennukseen ja läskit tummumaan jos akka yrittää nöyryyttää. Itsekään en nuole ja se on periaate. Käsittääkseni myös katolisten ja islamilaisten maiden machomiehet kieltäytyvät nuolemasta. Ainoastaan femakkolandioiden luuserimiehet nöyrtyvät naisen jalkojenväliin.
Eihän se edes ole MIES vaan tollanen neiti. Mä kyl haluan aikuisten leikkeihin MIEHEN kaveriks. Onneks oma mies ei ole tollanen sliipattu pelle.
kiltti, harmiton ja hyvin varustettu (apparently)