ÄLKÄÄ vaan ostako Garnierin Luonnolliset sävyt-hiusväriä!
Onpa tosi luonnolliset joo. Ostin sävyn nro. 8: Luonnonvaalea. Näyttää kuin joku olisi juonut colaa ja maitoa ja oksentanut sen jälkeen päähäni. Helvetti että voi vituttaa!
Kommentit (63)
jos poikkes selvästi niin tee valitus vaikkei se tietenkään nyt mitään auta kun vahinko on jo sattunu..millaset hiukset sulla sitten oli ennen värjäystä? oisko se voinu jotenkin vaikuttaa lopputulokseen?
oon itekkin monta kertaa onnistunu pilaamaan hiukseni joten lopetin värjäämisen kokonaan.. :-/
mä oon tolla saanut hienosti värjättyä hiukset ja on todellakin luonnollisen väriset :)
ja on aivan loistava vari!! Kahteen vuoteen en ole muuta kayttanytkaan!
ja katsoin äsken tuolta Glossyn kosmetiikka-arvosteluista että juuri tuo sävy 8 on poikennut jollain muullakin. tukka on tosi paljon tummempi kuin kuvassa (pohjavärinä oli vaalea tukka). Tukka oli ihan ok kunnossa, on ollut huonommassakin ja silti ei värjäys tällä tavalla ole epäonnistunut. ekaa kertaa elämässäni aloin tänään itkeä kun hiukset on niin kamalat. :(
ap
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6300876
eli en ole ainoa. taitaa olla tuo yksi sävy joka on täysi susi.
ap
kuva ei yleensä koskiaan vastaa todellisuutta jo painotekinisistä syistä johtuen. Älkää siis koskiaan valitko väriä paketin kuvan perusteella! Lopputulokseen vaikuttaa aina o0mien hiusten sävy, vivahde ja kunto. Myös aiemmat käsittelyt vaikuttavat. Vaaleiden hiusten värjääminen voi olla hyvinkin kinkkistä, niissä kun väärin valittu sävy näkyy heti. Noita kaupan värejä en tunne joten en sen kummemmin osaa tähän kyseiseen väriin kommentoida.
T: kampaaja
puoltoist vuotta sitten värjäsin sävyllä "luonnollisen vaalea", en muista numeroa enää. Telkkarissa niitä mainostettiin, ja lopputuloksesta olen saanut kärsiä aina näihin päiviin saakka. Avauduin muuten asiasta tuolloin täällä palstalla :D En tehnyt valitusta, mutta ois varmaan pitänyt. Tukka meni aivan pilalle. Olen menestyksekkääksi värjännyt hiuksia vuosikausia kotioloissa (välillä toki kampaajallakin) mutta tuo kokemus siirsi kampaamon asiakkaaksi väriasioissa. Otti niin paljon päähän ettei mitään rajaa. Hiuksistani tuli luonnollisen harmaan vihreät........
Että näin. Otan osaa. Ja valituksen voisit kyllä tehdä, meidän muidenkin kärsineiden puolesta!
näköjään se on juuri tuo sävy nro 8 missä on jotain pahasti vialla.
http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/keskustelu/t1708234
ap
muulla värillä, ei noihin mallitupsuihin tai pakettien sävyihin voi luottaa.
puoltoist vuotta sitten värjäsin sävyllä "luonnollisen vaalea", en muista numeroa enää. Telkkarissa niitä mainostettiin, ja lopputuloksesta olen saanut kärsiä aina näihin päiviin saakka. Avauduin muuten asiasta tuolloin täällä palstalla :D En tehnyt valitusta, mutta ois varmaan pitänyt. Tukka meni aivan pilalle. Olen menestyksekkääksi värjännyt hiuksia vuosikausia kotioloissa (välillä toki kampaajallakin) mutta tuo kokemus siirsi kampaamon asiakkaaksi väriasioissa. Otti niin paljon päähän ettei mitään rajaa. Hiuksistani tuli luonnollisen harmaan vihreät........
Että näin. Otan osaa. Ja valituksen voisit kyllä tehdä, meidän muidenkin kärsineiden puolesta!
ei ollut tuo garnierin väri vaan loreálin. Se johtuu pigmentistäsi, ei väristä.
ostin värin alennuksesta - kylläpä otti PALJON päähän sen jälkeen.
eikä se meinannut lähteä millään pois! ihana vihreä luonnollinen sävy :(
värjäsi toisen kerran - ei auttanut. värinpoiston jälkeen uusi väri (tuttu ja turvallinen recital) toi vasta avun. kyllä tykkäsi pitkät hiukset 4 peräkkäisestä värjäyksestä!
äkkiä uskaltaa alkaa uutta väriä laittamaan päähän(vaaleaa)?
ap
mutta olen värjännyt tummaksi niillä... Jos sulla on hyväkuntoiset hiukset,niin voit laittaa mun mielestä toisen perään, jonkun miedomman hiusvärin,ei mitään superblondausta... Mutta sen jälkeen taukoa ja paljon hoitoa hiuksille!!
että olen rv 35 raskaana ja en tiedä kuinka monta kertaa uskaltaa värjätä. ehkä pitää mennä vaan kampaajalle että varmasti onnistuu.
ap
niin mene ihmeessä kampaajalle, saat varmasti haluamasi värin ja voivat leikata hieman latvoja samalla niin pysyy hiukset hyvännäkösinä... =)
mun käsittääkseni voit mennä raskaudesta huolimatta, voit toki varmistaa asian vielä neuvolasta...
edellinen
Muutamia juttuja mitä kannattaa huomioida;
*KAIKKI entiset värjäykset vaikuttavat lopulliseen tulokseen...! Esim. moni jolla blondit hiukset ajattelee "tähän päälle voi laittaa minkä värin vaan", väärin! Jos värjää vaaleata hiukankin tummemmaksi, lopputulos on yleensä vihreä/vihertävä. Jos haluaa välttää em. niin värjää hieman punertavalla värillä, mikä kumoaa vihertävyyttä.
*Paketin kuva ei ole =lopputulos. Oma hiuslaatu sekä väri (oma/värjätty) ja hiusten kunto vaikuttaa millainen lopputlos on.
*Kaikki värit eivät sovi kaikille, samaan tapaan kun joku pitää shampoosta tai kosteusvoiteesta mikä ei ollenkaan taas sovi toiselle. Vain kokeilemalla saa tietää onko ko. väri itselle hyvä, esim. pienen koetupsun värjääminen on hyvä tapa testata asia (niskahiuksissa, mikä ei näy jos tulos epäonnistuu)
*Koska ap:lla tulos on ollut epätasainen, eli ns. "laikukas" viittaa epäonnistuminen siihen että ap:n hiuksissa on ollut ties mitä värejä aiemmin. Ennen värjäystä olisi ollut syytä tehdä värinpoisto.
*Ennen värjäystä (~viikkoa aiemmin) kannattaa pestä hiukset syväpuhdistavalla shampoolla, varsinkin jos käyttää paljon muotoilutuotteita. Näin hiussuomuja ei ole tukkimassa muotovaahtojäämät ymv. Eli ~viikkoa aiemmin pesu syväpuhdistavalla, ja sen jälkeen ei lainkaan/mahdollsimman vähän muotoilutuotteita niin lopputulos paranee.
lähtien käyttää vain kevytvärejä tai käydä kampaajalla. Tosiaan lopputulos on aika kamala kun joka kerta kun kävelen peilin ohi alan itkeä. :(
pari-kolme kuukautta sitten olen tehnyt värinpoiston ja sen jälkeen värjännyt 2 kertaa vaalealla.
ap
Muutamia juttuja mitä kannattaa huomioida;
*KAIKKI entiset värjäykset vaikuttavat lopulliseen tulokseen...! Esim. moni jolla blondit hiukset ajattelee "tähän päälle voi laittaa minkä värin vaan", väärin! Jos värjää vaaleata hiukankin tummemmaksi, lopputulos on yleensä vihreä/vihertävä. Jos haluaa välttää em. niin värjää hieman punertavalla värillä, mikä kumoaa vihertävyyttä.
*Paketin kuva ei ole =lopputulos. Oma hiuslaatu sekä väri (oma/värjätty) ja hiusten kunto vaikuttaa millainen lopputlos on.
*Kaikki värit eivät sovi kaikille, samaan tapaan kun joku pitää shampoosta tai kosteusvoiteesta mikä ei ollenkaan taas sovi toiselle. Vain kokeilemalla saa tietää onko ko. väri itselle hyvä, esim. pienen koetupsun värjääminen on hyvä tapa testata asia (niskahiuksissa, mikä ei näy jos tulos epäonnistuu)
*Koska ap:lla tulos on ollut epätasainen, eli ns. "laikukas" viittaa epäonnistuminen siihen että ap:n hiuksissa on ollut ties mitä värejä aiemmin. Ennen värjäystä olisi ollut syytä tehdä värinpoisto.
*Ennen värjäystä (~viikkoa aiemmin) kannattaa pestä hiukset syväpuhdistavalla shampoolla, varsinkin jos käyttää paljon muotoilutuotteita. Näin hiussuomuja ei ole tukkimassa muotovaahtojäämät ymv. Eli ~viikkoa aiemmin pesu syväpuhdistavalla, ja sen jälkeen ei lainkaan/mahdollsimman vähän muotoilutuotteita niin lopputulos paranee.
kyseistä väriä tänään töiden jälkeen.