Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLKÄÄ vaan ostako Garnierin Luonnolliset sävyt-hiusväriä!

Vierailija
08.09.2009 |

Onpa tosi luonnolliset joo. Ostin sävyn nro. 8: Luonnonvaalea. Näyttää kuin joku olisi juonut colaa ja maitoa ja oksentanut sen jälkeen päähäni. Helvetti että voi vituttaa!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka kävi, veditkö toisen värin päälle, tehosiko?

nim. sama kohtalo, sama hiusväri ja palaute lähtee menemään..

Vierailija
2/63 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ihan tyhmä? se riippuu ihan sun omien hiuksienkin väristä ja siitä että mitä pigmenttejä sun hiuksistas löytyy. ei se oo niin että saat justiin sen väriset hiukset mitä pakkauksen mallilla on tai kun siellä takana on niitä "väri karttoja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikaisemmin vaalennettuihin hiuksiin ei suositella tai että väri voi muuttua huomattavastikin aikaisemmin käsitellyissä hiuksissa. Eli vika ei ole värissä vaan omassa tukassa. Etenkään aiemmin vaalennettua väriä ei todellakaan kannata värjätä muulla kuin vaalealla, samalla tai vaaleammalla. Tummemmat sävyt ei käytännössä onnistu koskaan. Parempikuntoinen tyvi ei ime väriä niin hyvin kuin käsitelty, huokoinen ja haaroittunut latvaosa, lisäksi vaalennus poistaa hiuksista omia pigmenttejä ja uusien pigmenttien lisäys voi saada aikaan aivan ihmeellisiä värejä, usein just vihertävänharmaita.

Kampaajalle vaan, suosittelen. Ja itse en ole sitten kampaaja vaan itsekin vaalennetun tukan omistaja...

Vierailija
4/63 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sulle että näin on; se on vaan aika tyyristä ottaa raidat kauttaaltaan pitkiin hiuksiin, hyvä jos 80 egulla selviää, se on monelle ihan reilusti kahden, joskus jopa 3 viikon ruokarahat. Ja vaikka sen verran ois ylimäärästäkin niin ei sitä ihan kaikkee ylimäärästä viitti kampaajalle heittää - Tällä siis tarkotan että moni pieni- tai keskitulonen joka on tiukoilla ei todellakaan käy juuri sen takia kampaajalla. Tai jos satunnaisesti käy, ei oo ainakaan kerran kuussa varaa käydä; tyvikasvun värjääminen kotona tai kevytväri kerran kuussa maksaa esim mulle 10-14 euroa, siin on suuri ero.

Vierailija
5/63 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pitää mieluummin vähän alle vaikutusajan. Poltti mun hiukset ihan vitivalkeeksi haperoksi...En ostanut toista kertaa...

Mutta sävystä 7,3 tykkäsin. Tuli todella luonnollinen kun melko vaaleasta värjäsin sillä.. :) Ainut huonopuoli oli että hieman huonosti pysyi oman vaalean jälkeen nuo värit.. johtuisiko silikonista jota saattaa "hiukkasen" hiuksissa olla.. Nyt vaihdoin silikonittomiin tuotteisiin niin saa nähdä ens kerralla pysyykö paremmin.. Tässä värissä meinasin pysyä... ainakin hetken.. :)

Vierailija
6/63 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä voinut ymmärtää, että joku soheltaa itse kotona joidenkin hiusvärien kanssa. Ja sitten itketään surkeaa lopputulosta... En maalaisi autoanikaan itse, miksi siis värjäisin hiuksiani. Olen aina värjäyttänyt hiukset kampaajalla. Jos ei ole varaa, sitten olen luomuna. Niin tärkeä ei hiusten väri minulle ole, että itse ryhtyisin väreillä leikkimään. Mutta kai tuo kotona itse värien kanssa sohlaaminen on sitten yleistä, kun kaupoissa niitä on niin paljon myynnissä. Mutta oikeasti, en voi ymmärtää. Siitä kyllä näkee heti kampaajan ammattitaidon, kun menen hiuksia värjäyttämään. Mulla on pitkät tuuheat hiukset. Jos on kokematon kampaaja, ei osaa kerralla sekoittaa tarpeeksi värejä eikä leikata tarpeeksi foliolappuja... Kerrankin yksi sekoitti kolme kertaa uuden väriannoksen, kun sekoitti sitä koko ajan liian vähän! Tästä syystä käyn omalla luottokampaajalla, joka heti tietää, kuinka paljon väriä tarvitaan.

Joka kerta kun olen saanut päähäni hiusvärikatastrofin, se on ollut kampaajan tekosia:( Senpä vuoksi en koskaan värjäytä hiuksiani kampaajalla, vaan aina itse. Kotiväreillä en ole huonoa lopputulosta koskaan saanut aikaan.

Vierailija
7/63 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä voinut ymmärtää, että joku soheltaa itse kotona joidenkin hiusvärien kanssa. Ja sitten itketään surkeaa lopputulosta... En maalaisi autoanikaan itse, miksi siis värjäisin hiuksiani. Olen aina värjäyttänyt hiukset kampaajalla. Jos ei ole varaa, sitten olen luomuna. Niin tärkeä ei hiusten väri minulle ole, että itse ryhtyisin väreillä leikkimään. Mutta kai tuo kotona itse värien kanssa sohlaaminen on sitten yleistä, kun kaupoissa niitä on niin paljon myynnissä. Mutta oikeasti, en voi ymmärtää. Siitä kyllä näkee heti kampaajan ammattitaidon, kun menen hiuksia värjäyttämään. Mulla on pitkät tuuheat hiukset. Jos on kokematon kampaaja, ei osaa kerralla sekoittaa tarpeeksi värejä eikä leikata tarpeeksi foliolappuja... Kerrankin yksi sekoitti kolme kertaa uuden väriannoksen, kun sekoitti sitä koko ajan liian vähän! Tästä syystä käyn omalla luottokampaajalla, joka heti tietää, kuinka paljon väriä tarvitaan.

Joka kerta kun olen saanut päähäni hiusvärikatastrofin, se on ollut kampaajan tekosia:( Senpä vuoksi en koskaan värjäytä hiuksiani kampaajalla, vaan aina itse. Kotiväreillä en ole huonoa lopputulosta koskaan saanut aikaan.

Milloin väri on haalistunut rumaksi viikossa ja milloin "monivärjätyt" (3eri väriä) hiukset on olleet yksiväriset ja silti kiskottu armoton hinta....

Vierailija
8/63 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnolliset sävyt on ainoa hiusväri, jonka kanssa olen epäonnistunut. Hiuksia olen paljon värjäillyt itse ja kampaajalla myöskin.

Viimeksi värjäsin (vaalensin) tällä Garnierilla juurikasvun ja tulos oli tosi hyvä ja luonnollinen. MUTTA n. viikon kuluttua väri oli jo haalistunut pois... No enpä enää tätä merkkiä käytä.

Vierailija
9/63 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/63 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai niistä hiuksista nyt tule luonnolliset blondit jos hiustes väri on joku tummanruskee? nimittäin ei pelkkä väri vaalenna hiuksia, vaan siinä pitää olla vaalennusaine.... :D:D

Vierailija
11/63 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä sulle että näin on; se on vaan aika tyyristä ottaa raidat kauttaaltaan pitkiin hiuksiin, hyvä jos 80 egulla selviää, se on monelle ihan reilusti kahden, joskus jopa 3 viikon ruokarahat.

Vierailija
12/63 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinun kuvauksesi. Itsekkin monta kertaa värjänneenä tiedän miten voi epäonnistua. On tullut kirkkaanoranssit ja kusen keltaset. Ihme että on hiuksia vielä päässä, ja oikeastaan paremmin voivat.

Vierailija
13/63 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin vaalennusta ja tuli hiukset keltaisiksi. Lorealin värit ovat hyviä.

Vierailija
14/63 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi luonnolliset joo. Ostin sävyn nro. 8: Luonnonvaalea. Näyttää kuin joku olisi juonut colaa ja maitoa ja oksentanut sen jälkeen päähäni. Helvetti että voi vituttaa!

Se, että sinä et osaa värjätä hiuksiasi, ei tarkoita sitä, ettei joku muu voisi siinä onnistua...

Vierailija
15/63 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin ketjua ja huomaan ettei monikaan tiedä pigmenttien vaikutusta. Itse värjäsin millä lie harmaan vaalealla aivan vaaleat hiukseni ja tulos oli kuramaisen vihertävä. Syy oli se, ettei hiuksissani enää ollut punapigmenttiä jäljellä.

Ratkaisu tähän on saada punapigmenttiä punertavalla värillä.

Sinänsä turhia harmaan vaaleat sävyt.

Itse opin blondauksen salat kampaajalta, kun piti keltaisuutta saada pois. Hän sävytti lilan sinisellä hiukseni.

Tällä punaisuus taitetaan pois.

Moni värjää montakin kertaa värinpoistolla (kyllä!!! Olen tästä lukenut netissä!)

Se jos mikä tappaa hiukset! Ja polttaa ne pois.

Jos itse ei osaa värjäillä, kandee mennä oikeasti kampaajalle tai opetella värioppia.

On helpompi vaalentaa kuin yrittää tummentaa hiuksia...mun mielestä, kun jo tiedän miten se käy.

Vierailija
16/63 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä värjäsin 111- garnierilla ja hyvät tuli. Oma pohjaväri vaikuttaa lopputulokseen ja se, onko hiukset minkälaisessa kunnossa. Latvoista voi tulla tummemmat kuin tyvestä jos ne ovat kuivat/ käsitellyt valmiiksi.

Vierailija
17/63 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseistä sarjaa mutta vain tumman ruskeaa sävyä enkä ole huomannut värityksessä mitään ongelmaa. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen ja värin pysyvyyteen.

Vierailija
18/63 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikissa tuntemissani tapauksissa, joissa on kuoltu värjäyksen aiheuttamaan sokkireaktioon, on käytetty Garnieria.

Vierailija
19/63 |
12.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se väriaine, jolle voi allergisoitua voimakkaasti, ei todellakana ole mikään Garnierin yksinoikeus, samaa väriä käytetään kaikissa hiusväreissä ja värimerkeissä. Eli jos saat allergisen reaktion kyseisestä väriaineesta, jatkossa mitään tai minkäänmerkkistä väriä, jossa tuota ainetta on, ei voi käyttää. Vain vaalennukset on turvallisia (koska niissä poistetaan väripigmenttiä, ei lisätä). Paraphenylenediamine (PPD)on pahin ja aiheuttaa voimakkaimmat reaktiot, yleensä tummissa ja mustissa väreissä. Para-aminodiphenylamine (PADA) and paratoluene diamine (PTDA) and 3-nitro-p-hydroxyethylaminophenol ovat nekin allergisoivia, vähän lievempiä tosin, usein noissa punaisen ja punertavanruskeissa väreissä.

Vierailija
20/63 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs sen luonnollisempi väri, kuin aito ihmisyrjö..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme