ÄLKÄÄ vaan ostako Garnierin Luonnolliset sävyt-hiusväriä!
Onpa tosi luonnolliset joo. Ostin sävyn nro. 8: Luonnonvaalea. Näyttää kuin joku olisi juonut colaa ja maitoa ja oksentanut sen jälkeen päähäni. Helvetti että voi vituttaa!
Kommentit (63)
Toivottavasti saat pian haluamasi värin takaisin :)
Tuo sitruunanmehu sitten kuivattaa hiuksia paljon!
oon värjänny jo 3 kertaa blondilla ja tänään sit menin ostamaan tuon niin tuli vaalean harmaat hiukset ! ihan kauheat en mene huomenna minnekkän ja patistan äitin kauppaan ostamaan toisen värin mutta en ikinä käytä garnierin hiusvärejä ihan hirveä lopputulos !
Värjäys himpun verran punertavalla ruskealla ei ole koskaan mennyt pieleen ja näyttää luonnolliselta.
En ole ikinä voinut ymmärtää, että joku soheltaa itse kotona joidenkin hiusvärien kanssa. Ja sitten itketään surkeaa lopputulosta... En maalaisi autoanikaan itse, miksi siis värjäisin hiuksiani.
Olen aina värjäyttänyt hiukset kampaajalla. Jos ei ole varaa, sitten olen luomuna. Niin tärkeä ei hiusten väri minulle ole, että itse ryhtyisin väreillä leikkimään.
Mutta kai tuo kotona itse värien kanssa sohlaaminen on sitten yleistä, kun kaupoissa niitä on niin paljon myynnissä. Mutta oikeasti, en voi ymmärtää.
Siitä kyllä näkee heti kampaajan ammattitaidon, kun menen hiuksia värjäyttämään. Mulla on pitkät tuuheat hiukset. Jos on kokematon kampaaja, ei osaa kerralla sekoittaa tarpeeksi värejä eikä leikata tarpeeksi foliolappuja... Kerrankin yksi sekoitti kolme kertaa uuden väriannoksen, kun sekoitti sitä koko ajan liian vähän!
Tästä syystä käyn omalla luottokampaajalla, joka heti tietää, kuinka paljon väriä tarvitaan.
Värjäys himpun verran punertavalla ruskealla ei ole koskaan mennyt pieleen ja näyttää luonnolliselta.
En muista mikä sävy oli, mutta tulos oli huono. Silloin hiuksiani ei ollut värjätty pitkiin aikoihin, joten vanhoja värejä oli enää latvoissa ja tulos oli huono nimenomaan värjäämättömässä osassa.
ja jos pohjana on vaalea latva, se muuttuukin vihertäväksi, koska vaalennetussa hiuksessa ei ole punapigmenttiä, ei kannattaisi värjäillä itse uusilla väreillä. t.kampaaja
kuinka kävi, veditkö toisen värin päälle, tehosiko? nim. sama kohtalo, sama hiusväri ja palaute lähtee menemään..
Jos ei osaa lukea, niin turha itkeä, onnettomia tunareita täällä ja tietenkin vika on värissä.....voi, pahvit!
En tiedä tuosta sävystä 8, mutta ei kannata kaikkia Luonnollisia sävyjä huonoiksi leimata, itse olen täysin rakastunut sävyyn 7, oikeasti luonnollinen ja kaunis vehnänvaalea.
Tosin tuo sävy on selvästi vaaleampi kuin muiden merkkien 7-sävyt, mutta sitä parempi, sillä "normaali" 7 on hiuksiini liian tumma, kun taas 8 on liian vaalea, joten tämä on juuri se sävy mitä olen etsinyt.
on mun mielesta hyvaa, tosin varjaan punertavan tummanruskeaksi enka blondiksi. Siita tulee luonnollinen, vahan raidallinen tulos joka ei ole liian tasainen ja voimakas.
Mä tykkään tosi paljon noista Garnierin Luonnolliset sävyt hiusväreistä ! Ite oon kokeillut kolmee eri sävyä, ja jokaiseta on tullut luonnollinen ja sellainen kuin on paketissa näyttänyt. Muulla en enää värjääkkään . Vissiin neljä vuotta käyttänyt vaan näitä värejä . Toimii mielestäni hyvin, koska itse pidän laittautumisesta ja värjään joka kuukausi hiukseni.
kuva ei yleensä koskiaan vastaa todellisuutta jo painotekinisistä syistä johtuen. Älkää siis koskiaan valitko väriä paketin kuvan perusteella! Lopputulokseen vaikuttaa aina o0mien hiusten sävy, vivahde ja kunto. Myös aiemmat käsittelyt vaikuttavat. Vaaleiden hiusten värjääminen voi olla hyvinkin kinkkistä, niissä kun väärin valittu sävy näkyy heti. Noita kaupan värejä en tunne joten en sen kummemmin osaa tähän kyseiseen väriin kommentoida. T: kampaaja
Ei se värjäys niin yksinkertaista ole.
Käytän sävyä 4, keskiruskea, ja aina on tullut erinomaisen hyvä tulos ja harmaat peittyneet.
Ostan aina kotona värjätessäni ensin yhden paketin kokeeksi ja värjään sillä yhden suortuvan juuresta latvaan päälihiusten alle. Siitä näkee helposti,uskaltaako ostaa toisen paketin ja laittaa värin koko päähän. Tämä tietysti toimii lähinnä siinä tapauksessa, ettei haluttu väri kovasti poikkea hiusten omasta sävystä. Loppupaketti menee tietysti testisuortuvaa värjätessä hukkaan, mutta tulee silti halvemmaksi kuin mahdollisen katastrofin korjaaminen kampaajalla...
Sillä saa epäonnistuneen kestovärin kerralla poistettua ilman perinteisten värinpoistoksi kusenkeltaista väriä tai hiusten latvojen tuhoa. Minä poistin sillä mustaksi menneen värin jonka piti olla vaaleanruskea ja hyvin lähti, ja paljon edullisemmin kuin kampaajalla.
Ostan aina kotona värjätessäni ensin yhden paketin kokeeksi ja värjään sillä yhden suortuvan juuresta latvaan päälihiusten alle. Siitä näkee helposti,uskaltaako ostaa toisen paketin ja laittaa värin koko päähän. Tämä tietysti toimii lähinnä siinä tapauksessa, ettei haluttu väri kovasti poikkea hiusten omasta sävystä. Loppupaketti menee tietysti testisuortuvaa värjätessä hukkaan, mutta tulee silti halvemmaksi kuin mahdollisen katastrofin korjaaminen kampaajalla...
Itsekin teen aina näin, mutta sekoitan testiä varten vain pienen määrän väritahnaa siihen kehite-emulsioon. Yritän suunnilleen katsoa että menee oikeassa sekoitussuhteessa, jonka arvioin aineiden täysien pakkausten määrien perusteella. Näin aineita ei mene lainkaan hukkaan. Minulla on lyhyet hiukset, joten samasta paketista tulee riittävästi tavaraa vielä siihen varsinaiseenkin värjäykseen, kun testi on valmis.
Ja todellakin testaaminen kannattaa, jos kotona haluaa värjätä!
että kaikissa tuntemissani tapauksissa, joissa on kuoltu värjäyksen aiheuttamaan sokkireaktioon, on käytetty Garnieria.
että pitäisi vaaleta sillä että pesun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin imeyttää sitruunamehua niin paljon kuin vain hiukset sitä imevät ja vartin päästä pesee taas. Nyt siis sitruunoitten ostoon. :)
ap