Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan etä-äidiksi, mutta mies ei suostu ottamaan lapsia.

Vierailija
08.09.2009 |

Olen niin kypsä tähän vastuuseen 24/7 ja siihen että se ole minä, joka aina joustaa ja omista menoista, harrastuksista ja opiskeluista tinkii.

Olen suunnitellut että haen oman asunnon (yksiön) ja jätän lapset asumaan isänsä kanssa. Näin saan omaa aikaa, ei tarvitse olla jatkuvassa vastuussa ja saan ehkä opinnotkin joskus loppuun tehtyä.

Ongelma vaan on siinä että isä ei suostu alkamaan lähivanhemmaksi, varsikin kun vauva on vasta 5vk ja miehellä ei mielestään ole taloudellisesti mahdollista jäädä vanhempainvapaalle.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku muusikko ja vauva on komea ja ihanan helppo päivisin kun nukkuu 3 tuntia. Lasten isästä ei olekaan mitään positiivista sanottavaa tällä hetkellä paitsi että se on kumminkin niin vastuuntuntoinen että edes yrittää lapsiaan hoitaa eikä jätä niitä yksin.

Vierailija
82/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta heikolla menestyksellä, koska 3v on vinkumassa sängyn vieressä jotakin 5min välein ja uneni on katkonaista. Jos laitan makuuhuoneen oven lukkoon, alkaa kauhea vinkuminen ja hysteerinen huuto oven takana.

Nukkua en voi siis muualla kuin hotellissa tai eri paikassa kuin isä ja lapset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa.. apua kannattaa hakea itse ajoissa ennen kuin joku väkisin järjestää tilanteen viranomaistaholta..

voithan itekin kysellä "kummiperhettä" tai "keinomummua" lapsillesi.

meillä on mieheni kanssa ollut puhetta sijaisperheeksi alkamisesta, mutta tällä hetkellä on remppa pahasti kesken. omiakin lapsia on jo ja tuleekin vielä,mutta koskaan ei ole poissuljettu mahdollisuutta, etteikö porukkaan mahtuisi joku/joitain "lainalapsiakin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi