Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan etä-äidiksi, mutta mies ei suostu ottamaan lapsia.

Vierailija
08.09.2009 |

Olen niin kypsä tähän vastuuseen 24/7 ja siihen että se ole minä, joka aina joustaa ja omista menoista, harrastuksista ja opiskeluista tinkii.

Olen suunnitellut että haen oman asunnon (yksiön) ja jätän lapset asumaan isänsä kanssa. Näin saan omaa aikaa, ei tarvitse olla jatkuvassa vastuussa ja saan ehkä opinnotkin joskus loppuun tehtyä.

Ongelma vaan on siinä että isä ei suostu alkamaan lähivanhemmaksi, varsikin kun vauva on vasta 5vk ja miehellä ei mielestään ole taloudellisesti mahdollista jäädä vanhempainvapaalle.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut isä hoitanut edes lapsia nukkumaan jotta olisin iltarutiineilta säästynyt. No, isukki onkin täällä vain ruokapalkkaisen lapsenvahtina eikä isänä. En voi vauvaa yksinäni antaa adoptioon, koska vauvalla on myös isä, joka kylläkään ei ole valmis luopumaan elintasostaan (jäämään hoitovapaalle) vauvan takia. Pakko varmaan kestää ja ens yö menee taas valvoessa kun kotiin erehdyin palaamaan.

Vierailija
42/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepä olet soppasi keittänyt ja sun lasten isä sentään hoitaa lapsia, toisin kun omani ja mun tuttavapiirissä useempiki yh-äiti jotka samaten asti selvinneet vaik mies häipyi kuvioista totaalisesti. Ja kyllä, myös useemman lapsen kans (vaik itelläni onkin vaan yks)

ja kukaan ei voi sua pakottaa olemaan niiden lasten kans isä vastuistaiski adoptiota, mee juttelemaan tosta asiasta.

kummasti sulla riittää aikaa roikkua aaveellä raportoimassa muttei huomioida sun lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsepä olet soppasi keittänyt ja sun lasten isä sentään hoitaa lapsia, toisin kun omani ja mun tuttavapiirissä useempiki yh-äiti jotka samaten ALUSTA asti YKSIN selvinneet vaik mies häipyi kuvioista totaalisesti. Ja kyllä, myös useemman lapsen kans (vaik itelläni onkin vaan yks) ja kukaan ei voi sua pakottaa olemaan niiden lasten kans VAIKKA isä vastuistaiski adoptiota, mee juttelemaan tosta asiasta. kummasti sulla riittää aikaa roikkua aaveellä raportoimassa muttei huomioida sun lapsia.

Vierailija
44/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkitäti, joka saa palkkaa leikkimisestä. Kaipaan aikuisten elämää siinä missä lasteni isäkin, hänellä on 6 iltaa viikossa omaa aikaa, mulla vittu yksi ainut.

Isä ei huoli lapsia eikä suostu adoptioon, mitäs teet?

Vierailija
45/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tavallaan haluis henkireikää elämään mut sit on muutellu jotain ettei tunnistettaisi. toi 5kk vauvan ikä on niin uskomaton suhteessa tähän tarinaan. noh ap, paljastapa osuinko oikeaan!

Vierailija
46/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse onkin siitä etten halua ja haluan antaa lapset isälle, joka ei huoli heitä koska on niin velkainen ettei ole varaa olla hoitovapaalla.

Vierailija
47/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse onkin siitä etten halua ja haluan antaa lapset isälle, joka ei huoli heitä koska on niin velkainen ettei ole varaa olla hoitovapaalla.

anna ne lapses pois kun et niiden kanssa halua olla!

Vierailija
48/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli haluat lapsistasi eroon mutta se ei muka onnistu?

Soitappa lastensuojeluun heti huomenna ja kerro tuo, niin eiköhän jotain ala tapahtua.

Vierailija
49/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites se käytännössä tapahtuu?

Vierailija
50/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun univelkaisena esikoisen kanssa sinne soittelin ja halusin apua. Pari kertaa päivystäjät kävivät meillä kun soitin ja sanoin etten jaksa, mutta sepä siinä. Nyt lähden laittamaan esikoista nukkumaan että ehkä jaksan viedä sen virikehoitoon huomenna. Jos vaan vauva ei taas herätä tunnin välein (turha toivo).

Vierailija
51/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se taikasana. Ilmoitat sossuun että et ole kykenevä hoitamaan lapsiasi ja haluat antaa lapset vapaaehtoisesti huostaan.

Siitä se lähtee. Adoptiot on sitten asia erikseen ja myöhemmällä ajalla.

Vierailija
52/83 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tuntia, miksi et nuku silloin vauvasi kanssa??

Vierailija
53/83 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se takaa 100% varmasti lapselle hyvän elämän ja tasapainoisen aikuisuuden, niinkö?

Vierailija
54/83 |
09.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaehtoinen adoptio on kyllä parempi kuin tuollainen ruikuttaja äiti.

Ei 5 vk vauvan äidin tarvitse pitää yhtään tuntia vapaata viikossa!

Ken äidiksi ryhtyy kestäköön sen. Ap on varmaan tosi nuori.

Minä tiedän kyllä mitä on väsymys, kun 3 vuotta heräilin esikoisen takia tunnin välein yöllä ja kakkosellakin oli koliikki ja molemmilla kaikki mahdolliset allergiat ja mies asui toisella paikkakunnalla ja kävi viikonloppuisin kotona, mutta ei voinut hoitaa lapsia koska lapset vierastivat häntä. En voinut käydä edes viikonloppuisin suihkussa ilman että otin molemmat kylppäriin mukaan. Olihan se kidutusta se unenpuute. Monta kertaa meinasin ottaa hengen itseltäni, apua ei herunut kuin kerran yhdeksi yöksi sain siskoni katsomaan lapsia klo 10-04 ja sitten sisko tuli herättämään ja kertomaan ettei jaksa enää (on lastenhoitaja ammatiltaan). Tuo unipätkä kuitenkin pelasti minun elämäni.

Vierailija
55/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kirjoittelee ettei kestä vauvan kitinää, huutakoon sängyssään ym. Jutut samat, mies ei asu teillä ym.

Olen todella huolissani lapsistasi, minusta kannattaisi nyt ottaa neuvolaan tai sossuun yhteyttä ja miettiä vaikka jotain väliaikaista sijoitusta tai jotain, ei tuo ympäristö ole lapsille hyväksi kun valitat lapsista koko ajan. Ei kukaan "normaali" äiti ole noin kypsä vastasyntyneen hoitoon. Hae apua!

Minua kiinnostaisi tietää, miksi lasten isä ei asu kanssanne ja miksi olet tehnty hänen kanssaan toisenkin lapsen jos tiesti että olet käytännössä yh?

Vierailija
56/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat menonsa peruu ja omista yöunistaan tinkii? Tänään menen kansalaisopiston kurssille klo 18 enkä tiedä tulenko takaisin sieltä kotiin ennen huomisaamua klo 8 kun isän pitää lähteä töihin. Tuskin isä lapsiaan yksinään jättää, vaikka minä en yöksi kotiin tulisikaan.

Menen hotelliin nukkumaan ja siellä saan vielä syödä aamiaisenkin ihan rauhassa. Isukki voi välillä kokeilla mitä on olla vastuussa 24/7.

Vierailija
57/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei halua niitä.

Vierailija
58/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi hormonaalien ehkäisy ja isukki ei ehkäisemään suostu. Siksi tämä vahinkolapsi on nyt 5vk ja mun elämä pilalla. Ja lapsia kyllä tarjotaan ensin bioisälle jos heidät sijoitukseen annan.

Vierailija
59/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä anna äitiäsi pois, vaan pyydä häneltä lastenhoitoapua! Tai siltä isältä. Olet väsynyt, siitä tämä kaikki johtuu. Jos isä on suostunut tekemään lapset, hänen on suostuttava myös niitä hoitamaan. Kun seuraavan kerran menet gynelle, muista puhua myös ehkäisyasioista. Lisää lapsia sinun ei varmaan kannata tehdä, ainakaan jos olet yksin heidän kanssaan arjessa.

Vierailija
60/83 |
08.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei voinut tulla koska oli sairastunut flunssaan. Enkä minä siis saanut nukkua. Ja tänään en edes yritä nukkua, koska 3v vinkuu 5min välein jotakin jos itse nukkumaan menen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan