Sain haukut kun olin viime yönä vauvan kanssa vaunukävelyllä.
Vauva 2,5kk vaan huusi ja huusi ja itseltänikin meinas jo ns. pää hajota kolmiossamme. Vauva sitten vaunuihin ja kävelylle öiseen raikkauteen. Vauva siitä pikkuhiljaa rauhoittuikin. Pidin kuomun alempana, niin näki maisemia.
No, matkan varrella jostain (tulivat kuulemma yö-teatterista) hyökkäsi pari noin 50v tätiä luokseni suunnilleen sylki suusta lentäen kun niin kiukkuisesti tiuskivat, kun minä kehtaan vauvan kanssa olla siihen aikaan liikkeellä. (kello oli noin 2 yöllä).
Mitäs olette mieltä, saako vauvan kanssa vaunukävellä yöllä em. tapauksessa?
Kommentit (22)
En tosin assalle enkä linja-auto-aseman kulmilla työntänyt, mutta ihan muuten keskustassa, Aamuyöstä oli ihan rauhallista, joitakin kotiinsa meneviä juhlijoita, ja sitten tulikin jo lehdenjalajat ja koiran ulkoiluttajat. Varsinkin vesisadeöinä oli hyvin hiljaista. Kunnon sadevarusteet vain päälle.
Missä te oikein asutte jos ette uskalla yöllä mennä ulos?
En mäkään nyt ehkä mihinkään Kaisaniemen puistoon lähtisi vaunujen kanssa lauantaina aamuyöstä, mutta muuten kyllä nyt ihan kaduilla uskaltaa kävellä.
Mun pikkuveljellä oli kanssa laryngiitti, äitini harrasti öisiä vaunukävelyitä jo 1970-luvulla.