Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rukouspyyntö

Vierailija
06.09.2009 |

Rukoilkaa, että paha, kivulias ihottumani paranisi edes siihen kuntoon, että pystyn ilman tajunnan seisauttavaa kipua avaamaan lapselleni ruokapurkin. Olen hädässä lasteni kanssa, kun yksinkertaisimmatkin askareet ovat ylitsepääsemättömän tuskallisia, siitä puhumattakaan, että pystyisin nostamaan lapsia syliin :-(

Lääkärit, nykyaikaiset lääkkeet ja vaihtoehtohoidot on kokeiltu, joka ikinen. Mikään ei auta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli aikoinaan tosi paha ihottuma, vaikka allergiatestit eivät näyttäneet allergiaa. Tai kyse oli punaisen läiskikkäästä ihosta. Ei sellaisesta kuivasta korpusta. Opiskelin tuolloin ompelua ja ompelin siis päivät. Kun koulu loppui ja lopetin ompelun, iho parantui huomattavasti.

Vaikka kyllähän koulussa siivottiin hyvin. Eli jotenkin en usko, että ongelma olisi ollut kangaspölyssä, vaan ehkä ongelma olikin kankaiden pintoihin lisättävissä suojausaineissa tms.

Eli joku aiheuttaja voi olla, jonka olemassaoloa ei vain edes huomaa.

Vierailija
22/22 |
07.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaisi että elimistö on kääntynt itse itseään vastaan.

Tarvitset (sairas)lomaa itsesi hoitamiseen. Ilmasto (elinypäristö)voi pahentaa oireita. Onko sinulla mitään mahdollisuutta irrottautua arjesta vaikka kuukaudeksi. Sinua pitää hoitaa kokonaisvaltaisesti. Ei ole oikein, että sinun täytyy noinkin pahassa tilanteessa ajatella pieniä jokapäiväisiä asioita, jotka ovat sinulle suuri ongelma. Tämä aiheuttaa "oravanpyörä" ilmiön

Näkisin, että tulet oivaltamaan ongelman ytimen. Nyt on jotkain pahasti pielessä. Tärkeäää on hoitojakson riittävä pituus ja se merkitsee kuukausia...

Muista ihminen koostuu kokonaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän