Naapurit luulevat, että tulen töistä?
Kun olen sattumalta tullut noin klo 15-17 aikoihin tyttöystävän luota autolla omaan kotiin.
Nukun yleensä puoleen päivän ja sitten siiinä jotain puuhastellaan ja syödään ja tämän jälkeen tulen omaan kotiin kun tyttöystävällä on siinä omia juttuja.
En kehdannut sanoa, kun joku kysyi missä olet töissä, sanoin vaan äkkiä yrityksen, jossa äitini oli töissä.
Kommentit (20)
Olen aamuvirkku ja lähden usein noin klo 7.30-9 pihasta pyörällä harrastetiloihin.
Pari ikäihmistä on muutaman kerran kommentoinut, olet niin urhoollinen kun lähdet aina pyörällä töihin.
No enpä tuohon ole vastunnut kuin jotain juu juu kiitos, mutta näin ne ihmiset tekevät niitä oletuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas hämään naapureitani lähtemällä joka aamu autolla kello 6.30 ja ajan sen tuonne vähän kauemmas parkkiin. Sitten hiivin vaivihkaa kotiini nukkumaan ja iltapäivällä takaisin autolle ja ajan autolla takaisin pihaparkkiin.
Näin olen tehnyt jo vuosia ja kukaan ei epäile mitään.
Eikö olisi helpompi olla vain kotona ja jatkaa nukkumista, eihän kukaan näe sinua, eikä voi olettaa mitään.
Lisäksi monihan tekee etätöitä, että vaikka näkisivät ikkunoiden läpi sinun olevan sisällä niin voit tosiaa vedota etätöihin.
ps ja eikö työtön ole tavalaan kelan/työkkärin etätyöinen, ainakin siitä saa paremman korvauksen kuin niistä kaikkein fyysisimmistä hommista ja eikö se ole etätyön pointti?
Vierailija kirjoitti:
Olen aamuvirkku ja lähden usein noin klo 7.30-9 pihasta pyörällä harrastetiloihin.
Pari ikäihmistä on muutaman kerran kommentoinut, olet niin urhoollinen kun lähdet aina pyörällä töihin.
No enpä tuohon ole vastunnut kuin jotain juu juu kiitos, mutta näin ne ihmiset tekevät niitä oletuksiaan.
Nykyään on vielä sellainen maailma, että jos joka aamu lähdet pihasta, niin aika moni olettaa sinun lähtevän töihin.
Miten se "legendaarinen naapurin kyylä" enää erottaa työttömänä ja etätyöläisen?
Varmaan hieno tunne, ap.
Joku kuvittelee sinusta hyvää. Parempaa kuin todellisuus.
Eikö olis kiva, jos oikeasti olisit töissä, tarpeellinen ja saisit palkkaa. Ei tarttis prostituoida itseäsi ruokapalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten se "legendaarinen naapurin kyylä" enää erottaa työttömänä ja etätyöläisen?
Stalkkaamalla netissä.
Työtön on tietenkin toimitusjohtaja. 😂
Ei niitä naapureita kiinnosta sinun tekemiset. Ei minua ainakaa kiinnosta käykö naapuri töissä vai makaako päivät pitkät sohvalla. Ihan sama.
Oikeesti niitä naapureita ei mitenkään kiinnosta. Sinä et ole kenestäkään kiinnostava.
Kunnon stalkkaaja katsoo verotiedot.
Minä olen 24/7 kännissä, niin naapurit eivät kuvittele enää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas hämään naapureitani lähtemällä joka aamu autolla kello 6.30 ja ajan sen tuonne vähän kauemmas parkkiin. Sitten hiivin vaivihkaa kotiini nukkumaan ja iltapäivällä takaisin autolle ja ajan autolla takaisin pihaparkkiin.
EIkö olisi vain helpompaa mennä töihin? Eikä tarvitsisi huijata edes!
Vierailija kirjoitti:
Aika taitavaa jos päivystävä pihapoliisikaan ei ole käräyttänyt sinua. Olet poikkeuksellisen taitava, koska yleensä noilta ei jää mikään huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin takia jaksat tällaista askarrella?
Muuta isompaan kaupunkiin, jossa asialla ei ole mitään merkitystä kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo erotti. Ilmoitti työkkäriin että käyn töissä, mutta eivät mahtanut mitään kun oli jo sovittu kun menin töihin että teen siellä "omia metalli hommia"
Persekokkaretta ei triggeröi mikään niin paljon kuin onnellinen työtön 😂
Lähden joka aamu rikkaan ja kauniin ja nuoren tyttöystävän luokse. Vaimo ei ole huomannut mitään pariin vuoteen.