Mikä ihmeen Maxwell Smart tämä illan Bond oikein on?
Kommentit (8)
Casino Royaleako tarkoitat? Sitä David Niven -versiota? Se onkin parodia.
Lazenby-leffa taas on oikeastaan ihan hyvä juonellisesti. Eikä Lazenby sitä minun mielestäni ainakaan pilaa.
Netistä löytyy selostukset, mitä esitetään syiksi Conneryn poistumiseen edellisen leffan jälkeen. Hänhän palaa rooliin vielä seuraavassa elokuvassa ja sitten vielä epävirallisessa "Never say never again"-leffassa.
Tämä Lazenby-leffa on juonellisesti Bond-leffojen parhaimmistoa! Aivan mahtava tarina alpeilla sijaitsevasta geenilaboratoriosta ja korvanipukoista!
Ja tapahtuuhan elokuvassa sellainen harvinaisuus että Bond menee naimisiin, mutta onni jää hyvin lyhytikäiseksi. Ja tottakai siihen loppuun surevan Bondin kanssa elävä aivan mahtava Louis Armstrongin laulama biisi.
Oma suosikkini wanhoista Bondeista Elä ja anna toisten kuolla kanssa. (jossa myös mahtava YK:hon saakka kantava juoni ja erinomainen tunnusbiisi)
Vierailija kirjoitti:
Tämä Lazenby-leffa on juonellisesti Bond-leffojen parhaimmistoa! Aivan mahtava tarina alpeilla sijaitsevasta geenilaboratoriosta ja korvanipukoista!
Ja tapahtuuhan elokuvassa sellainen harvinaisuus että Bond menee naimisiin, mutta onni jää hyvin lyhytikäiseksi. Ja tottakai siihen loppuun surevan Bondin kanssa elävä aivan mahtava Louis Armstrongin laulama biisi.
Oma suosikkini wanhoista Bondeista Elä ja anna toisten kuolla kanssa. (jossa myös mahtava YK:hon saakka kantava juoni ja erinomainen tunnusbiisi)
Haista sinä kuule paska saatanan kommari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Lazenby-leffa on juonellisesti Bond-leffojen parhaimmistoa! Aivan mahtava tarina alpeilla sijaitsevasta geenilaboratoriosta ja korvanipukoista!
Ja tapahtuuhan elokuvassa sellainen harvinaisuus että Bond menee naimisiin, mutta onni jää hyvin lyhytikäiseksi. Ja tottakai siihen loppuun surevan Bondin kanssa elävä aivan mahtava Louis Armstrongin laulama biisi.
Oma suosikkini wanhoista Bondeista Elä ja anna toisten kuolla kanssa. (jossa myös mahtava YK:hon saakka kantava juoni ja erinomainen tunnusbiisi)Haista sinä kuule paska saatanan kommari!
OK Boomer!
Tuo ei edes ollut näyttelijä vaan autokauppias. Miten lie onnistui puhumaan itsensä Bondiksi.
Tää Lazzemby oli vähän erilainen Bond. Huumoripitoisempi kaveri.