Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi siivota mutta ei huvittaisi yhtään.

Vierailija
19.09.2009 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoa se huolellisesti. Kun olet pässyt vauhtiin, niin loppu sujuukin kuin tanssien!

Vierailija
2/8 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulet sieltä energisenä menee yksi siivouskin siinä samalla. Ja sitten saunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkilläkin, mutta kiinnostaa entistä vähemmän... mies ja lapset sotkeneet kämpän kahta kauheampaan kuntoon mun poissa ollessani.

Vierailija
4/8 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön sain raivattua. Kämppä imuroitu ja lattiat pyyhitty kostealla. Riittää nyt tälle päivälle. Muu perhe kotiutuu reissuiltaan pian.

ap

Vierailija
5/8 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän mä saisin energiaa tehdä tuon siivouksen... tai ei kai se energian puutteesta johdu, lähinnä siitä ettei innosta kun noita kulkee kolme perässä sotkemassa samaa tahtia kun saa siivottua.

Yritin jo saada miehen lähtemään lasten kanssa pihalle siksi aikaa, mutta totesi ettei viitsi kun siellä on "liian kylmä", ja hän kuulemma siivoaa sitten huomenna. Mies vaan kun lähtee aamulla reissuun ja palailee vasta maanantai-iltana, niin missähän välissä meinasi huomenna siivota...

Vierailija
6/8 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lasten kanssa ulkona etten vaan siivonnut turhaan ja ei ehdi sotkeutua :)

Vierailija
7/8 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kaksi aikuista. Olen hvä siivoamaan ja teen sen aina perinpohjaisesti. Kämppä menee kuitenki aina viikossaparissa aivan järkkyyn kuntoon. Kaikki tippuu kädestä maahan, esim. vaatteita pyörii lattioilla...

Miten ihmeessä mä hoidan taloutta sitten kun on lapsia!? Sanokaa et se inspis syntyy myöhemmällä iällä sitten? Vai onko kaikki siistit ihmiset olleet siistejä aina, myös nuoruuden kämpissään?

Vierailija
8/8 |
19.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka viikko takana ja olemattomat yöunet kuopuksen sairastelun vuoksi. Lisäksi työstressi painaa päälle, asiat pyörii mielessä koko ajan.

Fyysisesti olen väsynyt ja myös osin henkisesti.

Ratkaisin tilanteen niin että pesin vessat ja kaadoin itselleni lasin viiniä. Nyt mies imuroi ja pesee lattiat. Kun hän on valmis, aloitan ruuan laiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi