~~Pikku2 syyskuu~~
Moikkis,
Voi Kaisa, taidamme jakaa saman fiiliksen. Mulle tulee kans välillä mieleen että antaa olla koko homma. Alkaa jo ärsyttää! Olihan tossa kesä jo etten ajatellut koko lapsentekoa mutta nyt kun oli taas pitkästä aikaa mahis raskautua niin innolla täällä oon oireita bongannu. Muutama päivä oli vielä kasa oireita mutta nyt tuntuu että kaikki on hävinneet jonnekkin. Ärsyttää vaan koko tilanne jotenki. Kyllä sitä toisaalta miettii et miksi se ei tärpää vaikku kauinka yrittää....? Ollaanhan me jo yks saatu alulle niin miksi ei toista? Ja miksi se ylipäätään on meille niin vaikeeta. Ekaakin kun tehtiin vuosi. Toisilla tärppää heti ja meille ei millään. Kaveri tuli ekasta raskaaksi vaikka ehkäsivät ja toka sai ekasta kierrosta alkunsa. Voi voi voi...
No onneksi elämässä on muutakin mutta mietityttää vaan...
No mutta ovisaika käytettiin ainakin hyvin joten saa nähdä viimeistään viikon päästä taas kun ne menkat alkaa. Toivo on kyllä taas menny jo tästä kierrosta ku oireet hävis.
Soffu kp 22/24-28 yk laskempa varsin.... yk 12 on se maaginen luku
Kommentit (68)
Muistakaa silti pitää lippu korkeella! Kyllä se plussa sieltä vielä tulee! Tsemppiä siis kaikille kierron pettymykseen lopettaneille.
Peipposka ja yk 1 kp 23/27
nyt sit vaan odotellaan et tää vuoto päättyis näin kierukan pois oton jälkeen.
Eli eilen otettiin kierukka pois ja heti alko vuoto.
Katsotaan sit mitenkä mahtaa tärpätä.. joskus ens vuoden puolella ehkä, jos vanhat merkit paikkansa pittää.
Toivottavasti tärppi tulee pian ja ette joudu odottelemaan kovin kauaa.
Itse täällä kärvistelen kierron loppuvaihetta. Kaikki vaikuttaa siltä, että kuukautisia tässä odotellaan. Toisaalta eipä sitä kauheasti odottanutkaan tärppiä heti, mutta toivoi tietty ;)
Jos jostain oudosta syystä kuukautiset ei sunnuntain aikana ala, saatan testata. Mulla kun kierto ei yleensä ikinä ylitä 28. Tarkoittaen siis sitä, että kp 28 vaihtuupi aina kp 1:ksi.
Huomenia kaikille!
Peipposka yk 1 ja kp 25/27
tiesin siitä kun tuli varmaan 5 erilaista oiretta liittyen raskauteen, ihan samanlaiset kun esikoisen kanssa :) eli siis, hengästyin tositosi helposti, pahat hajut kuvotti, ruoka rupes maistumaan ihan eri tavalla, ravasin pissalla..:D
Lyhyt infotus....
kp:t huitelee jo 26/27 ja ei menkkaoireita :)
Jos sittenkin plussaa tulossa?!
Peipposka
Heippa pikkukakkoset!
Kuumeilin täällä viime vuoden syksyllä ja plussasin marraskuussa. Nyt on pieni poika jo 7 viikon ikäinen eli syntyi elokuussa. Kirjoittelin odotuspuolella leijonanpennuissa, mutta porukka on kai kadonnut facebookiin, kun en enää löydä heidän juttuja sieltä. Eikä vauva-puolellakaan niitä ole. Haluan nyt kumminkin jakaa vauvauutisen teidän kanssa, koska täällä joku tuttu, ainakin Soffu, vielä on joka mut muistaa. :) Ikävää silti, että joudut edelleen kuumeilemaan...
Synnytys oli kamala, ilokaasun voimalla mentiin kun anestesialääkäri ei sattunu oleen paikalla silloin kun häntä olis tarvittu. :( Ja istukka jäi sisään ja jouduin leikkaussaliin käsinirrotukseen. Se oli aivan hirveetä ja mä itkinkin itsekseni sairaalassa sitä, etten varmaan enää ikinä pysty kuumeilemaan vaikka haluaisinkin. :(
Nuo synnytyskokemukset on jossain takaraivossa, mutta nyt ollaan keskitytty ihanan poikavauvan hoitamiseen. Vatsavaivaa on ollut ja maidottomalla dieetillä olen ollut. Cuplatonit ja relatipat ja vyöhyketerapiat on kokeiltu. Silti ei tunnu epätoivoiselta, koska esikoisesta tiedän, että vaikka mikään ei auttaisi, aika armahtaa jossain vaiheessa ja itkuisuus vähenee. Ja on se jo vähentynytkin. Mutta on tää vaan rankkaa tää vauva-aika, ainakin tää alku. Eikä paljon auta vaikka on toinen kyseessä. Imetys on lähtenyt pienien alkuvaikeuksien jälkeen sujumaan ihan kivasti.
Nyt poika huutaa esikoisen sylissä, äitiä kai kaivataan....
Aijuu, poika syntyi 10 päivää lasketun ajan jälkeen eli 12.8.
Ritu
Ritu-74:lle: Oikein paljon onnea pojan syntymän johdosta! Onpa kurjaa että synnytys oli niin vaikea ja se on vaativaa kun vauvalla on mahavaivoja. Voimia kovasti sulle!!! Täällä kuumeillaan kakkosta ja ollaan kierron alussa vasta (kp 4/27-30). Meillä esikoinen jo 4 vuotta ja vauva-ajat on aika hyvin jo unohtunu. Mulla oli kans vaikee synnytys ja vauvalla mahavaivoja ja itki paljon, joten sen muistan hyvin. Alku oli niin hankala monella tapaa että aikaa vierähti neljä vuotta ennen kun "uskallettiin" alkaa toista yrittää :) Mutta kyllä se vauva on kaiken sen arvoinen :) Aika menee nopeasti ja pian jo tekin taas kuumeilette ;)
Ensin paljon onnea Kaisa4!!! Ihanaa
Ja tsemppiä kaikille joille täti tuli kylään! Myös mulle täti tullut. Perkeleen punainen paholainen...
Nyt uuteen kuukauteen uudella vauhdilla kaikki!!
Pidetään täti loitolla.
Harmi, ettei tää oo mitään piilotiedettä, vaan näköjään täydellistä tuuripeliä!! Välillä tuntuu, että lopettais koko unelmoinnin pikku2:sta...
Alfrida yk 6 kp 1/28-45