Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~Pikku2 syyskuu~~

05.09.2009 |

Moikkis,

Voi Kaisa, taidamme jakaa saman fiiliksen. Mulle tulee kans välillä mieleen että antaa olla koko homma. Alkaa jo ärsyttää! Olihan tossa kesä jo etten ajatellut koko lapsentekoa mutta nyt kun oli taas pitkästä aikaa mahis raskautua niin innolla täällä oon oireita bongannu. Muutama päivä oli vielä kasa oireita mutta nyt tuntuu että kaikki on hävinneet jonnekkin. Ärsyttää vaan koko tilanne jotenki. Kyllä sitä toisaalta miettii et miksi se ei tärpää vaikku kauinka yrittää....? Ollaanhan me jo yks saatu alulle niin miksi ei toista? Ja miksi se ylipäätään on meille niin vaikeeta. Ekaakin kun tehtiin vuosi. Toisilla tärppää heti ja meille ei millään. Kaveri tuli ekasta raskaaksi vaikka ehkäsivät ja toka sai ekasta kierrosta alkunsa. Voi voi voi...

No onneksi elämässä on muutakin mutta mietityttää vaan...

No mutta ovisaika käytettiin ainakin hyvin joten saa nähdä viimeistään viikon päästä taas kun ne menkat alkaa. Toivo on kyllä taas menny jo tästä kierrosta ku oireet hävis.

Soffu kp 22/24-28 yk laskempa varsin.... yk 12 on se maaginen luku

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käyn välillä salaa kurkkimassa teittiä ;) Josko te sieltä kohta plussapuolella pomppisitte niin saataisiin sinnekin vaikka ihan oma pino pikkukakkosille :P Että tsemppiä! Ja onnea Susann!!! Kummasti se lopulta meilläkin tärppäsi kun jo aatteli, että tutkimuksiin mars... Nyt vaan toivotaan, että pieni pysyy kyydissä.

Tuollaanen75 rv 6+2

Vierailija
42/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega testattu äsken apteekin omalla testerillä.

Voi itku, menen nuolemaan haavojani jonnekin!:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa uudestaan ensi viikolla, jos menkat pysyy edelleen poissa. Sulla on aika lyhyt kierto, joten ei välttämättä näy heti. tsemppiä!!

Vierailija
44/68 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos onnitteluista :) joo tosiaan nyt ois viikkoja sen 5+2 ellei sitten ole pitemmällä kuukauden, jotenkin maha näyttää isommalta. Ensimmäinen äitiysneuvola on 14.10 ja ultraan varaan ajan maanantaina. oisin tilannu jo perjantaina mutta siellä oli joku koulutuspäivä..huoh :D mutta kaikille tärpänneille onnea ja muille onnea yritykseen :)

Vierailija
45/68 |
26.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 25/27-30 ja vessassa käydessä paperiin tuli verta. Ajattelin että tuleepas menkat nyt aikaisin mut sit tuli mieleen jos se olisikin sitä kiinnittymisvuotoa... vähän pettynyt olo jos nää nyt sit on kuitenki on menkat. Menkkakipuja ei kyllä ole (jotka yleensä tulee ensin ja sit vuoto).. Yritän pitää toivoa yllä...

Vierailija
46/68 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohditaan juuri puistoon lähtemistä esikoisen kanssa. Sunnuntait on ihania!

Vimpula kyseli tuosta kiinnittymisvuodosta - itsellä on sellainen käsitys, että kyseinen ilmiö on aika harvinainen (tai sitten vaan kukaan ei yleensä sitä huomaa). Kyselin nimittäin viime raskauden alussa ystäviltäni ko. asiasta, ja kukaan ei ollut moisesta kuullutkaan (eikä kokenut kiinnittymisvuotoa myöskään). Mutta toivotaan, että tuo ei viesti menkoista! Tsemppiä!

Laskin muuten hiukan väärin sittenkin kp:t. Nyt kp 21/27, eli jännittää!

Hiukan on alavatsassa möyrintää, mutta se nyt voi johtua mistä tahansa. Mitäs niitä kaikkia "ennakko raskausoireita" nyt olikaan? On ihan unohtunut...

Peipposka kp 21/27 ja yk 1

Vierailija
47/68 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen siis tuli hiukan veristä rusehtavaa vuotoa ja nyt ei enää mitään.. Ekassa raskaudessa ei ollu mitää vuotoja, mut oon kuullu että joillain tulee sitä "kiinnittymisuvotoa", joten päättelen että se on siis sitä :)

Vierailija
48/68 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai-iltaa vain täältäkin..

Tänttähäärälle vielä terveiset, toivotaan, että täti ei sittenkään tulis... Testaa vielä myöhemmin, jos vaikka tärppäis...

Vimpulalle toivotaan kans muuta kuin menkkavuotoa...

Täällä ei erikoista, yritän pitää itseni tyytenä kp 39/28-45, odottelen ensiviikkoon, ennenkuin testailen...Oireita ei kyllä ole!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Alfrida

p.s. onnea vielä susann1 plussasta! aivan ihanaa!!

Vierailija
49/68 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaisalle ovis selvennyksistä ja anna mennä sen lääkärin jutut muuten toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tsemppiä!

Vimpula: Mulla tuo pari päivää enen menkkoja tuleva tuhru on käsittääkseni tarkoittanut aikaista keskenmenoa. Kahdessa kierrossa nyt vuoden sisään käynyt niin (ja yhdessä puolitoista vuotta sitten). Eli selkeet raskausoireet ollu vain noissa kierroissa eikä koskaan muulloin/ennen mitään välivuotoja. Parin päivän päästä on sitte alkanut menkat joten oon aatellu et se on se ennen menkkoja tapahtuva keskenmeno. Oireet on aina loppunu siihen. Mutta toiv ei sulla näin kuitenkaan!

Susannille onnittelut!

Nyt nukkumatin maahan...

soffu kp ehkä 17/27 mut ovis oli viikolla ja mies ei kotona joten harakoille meni. eipä tarvii piinata tässä kierrossa. Menis nyt vaan nopeesti tää loppukierto!

Vierailija
50/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ihan ohi vielä viestit, kun ei kunnolla ole päässyt palstan vauhtiin.

Mitäs tänttähäärä; ootko uudestaan testaillut vai alkoiko kurjaakin kurjemmat menkat?

Kukas muu piinailee? Nyt on pää ihan tyhjä... noh - tsemppiä piinailijoille!

Peipposka kp 22/27 yk 1 (jännää!!!)

Vierailija
51/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy tätiä, sitä on houkuteltu esiin fillaroimalla kävelelemällä ja lakanoita pöllyttelemällä mutta se eukko pysyy aina vaan piilossa...

Testaan ehkä loppuviikosta duunireissun jälkeen?

Vierailija
52/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi hyvältä, ettei sulla tätiä vielä!! Onko muuten mitään olossa??

Vimpula; mulla viimekierrossa oli kans tolleen, että ensin tuli tuhruu ja sitte loppu ja sitte...valitettavasti täti tuli, mut sehän ei tarkoita, että se sulle tulis;)

Mulla ei vielä tätiä, yöllä tosin olin jo varma sen paikalle saapumisesta, mutta kun on tällanen melkosen pitkä kierto ja epäsäännöllinen, niin en viitsi vielä testaa. Uskon vahvasti, että täti tulee... Mitään oireita palelemista lukuunottamatta ei ole, mut ehkä oon vaan tulossa kipeäks?!Toisaalta välillä hikoiluttaa kans ihan kunnolla!Kp 40/28-45

Taas tällanen omaa napaa kirjoitus, mut muille kaikille PLUSSATUULIA! NYT HETI!

Vierailija
53/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten menin testailemaan "etuajassa", vaikka kuinka vannoin, etten tässä kuussa testaa!! Miten se malttamattomuus aina kasvaakin näin loppukuussa:) No, MUTTA tulos oli mitä upein, siis PLUSSA!!!!! Ei se nyt ihan niin vahva ollut kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin semmoinen, ettei sitä tarvinnut tihrustaa!!! Uskomatonta!!! eli ilmeisesti mulla nää kierrot, missä ei oo mitään oireita, on tärppejä :) Mutta ei tässä nyt hirveesti uskalla vielä riemuita, kunhan nyt pääsis sinne asti, että ultrattais ja toivon todella, ettei käy niin kuin viimeksi...

KesäEemeli kyselikin tuosta keskenmenosta. Mulla se tapahtui jo viikollla 5+2 ja kohtu tyhjeni ihan itsestään, ei tarvittu mitään toimenpiteitä, lääkäri ultrasi ja totesi tyhjäksi. Mulla on ollut tässä nyt yksi kierto välissä, joka venyi onneksi vain 5 päivää normaalia pidemmäksi (no, olihan siinäkin jo päiviä piinailla:)) ja nyt on sitten seuraava kierto sen jälkeen. Aluksi henkinen toipuminen sujui sen täydellisen romahduksen jälkeen ihan jees (kun oli niin alussa, ei ollut ehtinyt kunnolla edes tajuta koko asiaa), mutta sitten seuraavat kuukautiset ja negatiiviset testit otti todella koville... Uskon, että kokonaan vasta pystyn toipumaan, jos tämä raskaus päättyisi siihen syntymään. Tai ainakin huomasin, ettei tuo plussatesti vielä poistanut sitä pelkoa! Ehkä jos sinne ultraan asti päästään, niin uskaltaa olla luottavaisin mielin!!

Nyt oli siis kp 29/30 ja niistä rv:sta en tiedä, kun en oo mitenkään käyny niitä edes kattomassa. En edes laskettua aikaa!!! Katsotaan sitten, jos pidemmälle edetään:))Mutta tästä se lähtee:):)

Kaisa4

Vierailija
54/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne rymisteli täti..joten yk 5 ja kp 1/23-25 lähti käyntiin..ja taas on haaveet murskana ja mieli mustana. Ei taaskaan osunut arpavoitto tänne..:(

Vaikka kuinka tikutin ovis + ja lakanat pöllys juuri oikein ennen, kesken ja oviksen jälkeen...

Kai se on vaan hyväksyttävä että me ollaan liian vanhoja jo...Se juna meni...:(

Onnea todella paljon joka iikalle joka plussan saa!

Kaisa 4 niin sitä pitää!

Vierailija
55/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussatkaahan ahkerasti..Mä tyydyn katsomaan sivusta teitä plussaajia..

Vierailija
56/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huomenna kierukan poistoon..

Mulla on ennestään vajaa 7 vuotias poika ja miehellä on noin 1,5 vuotias poika, elikkä uusioperhettä tässä yritellään kasvattaa:)

Ikää mulla on 28 (keskiviikkon...) ja miehellä ikää on 25 vuotta.

Vähän nyt jännittää toi huominen kierukan poisto ja se mitenkä kroppa sitten suhtautuu siihe

Vierailija
57/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kaisa!! Ihanan pian onnistuitte km:n jälkeen uudelleen. Nyt vaan peukut pystyyn!! Voin hyvin kuvitella pelon ja ne ekat viikot on varmasti pitkät mutta kyllä se nyt hyvin menee. Voi kun meilläkin tuo kesän km-peikko häviäisi uuden onnistumisen myötä..

Ja Tättähäärälle paljon myötätuntoa ja tsemppiä sen punaisen paholaisen kohtaamiseen ja TODELLAKAAN ette luovuta vielä! Ette ole liian vanhoja ja onnistutte vielä aivan varmasti. Nenä pystyyn!

KesäEemeli 15/31

Vierailija
58/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänttähäärälle tsemppiä jatkoon, ette ole vielä todellakaan liian vanhoja!

Mulla muuten esikoisen kanssa oikeasti vaikutti se, että nosti seksin jälkeen ne jalat kattoon :D. Meillä meni 7kk ilman plussaa ja sitten kun kuulin, että tällaisella "pöhköllä" asialla voi olla vaikutusta varsinkin, jos on taaksepäin kääntynyt kohtu, niin kokeiltiin. Makasin siis seksin jälkeen selälläni sellaisen 15 minuuttia pitäen jalkoja sylissä. TOIMI! Että tesmaa sitä Tänttähäärä jos ei ole vielä ollut kokeilussa.

ON: kauheesti kuvittelen jo jos jotain oireita! Mahassa välillä "nirhasee" ja alavatsaa turvottaa. Tissit ei ole yhtään kipeet (yleensä ennen menkkoja ne tulee hurjan kipeeksi). Testejä kävin ostamassa kaksi ja nyt on hirvee hinku päästä testaamaan. Testin teen kuitenkin vasta, jos menkat ei ajallaan ala. Testaan siis aikaisintaan sunnuntaina. Lauantaina tulee kp:t täyteen... HUI!!

Peipposka kp 22/27

Vierailija
59/68 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 27/27-30. Kovasti toivoisin että olisi tärpännyt mutta ei ole mitään raskausoireita (paitsi alavatsaa särkee, joka voi olla myös oire menkoista). Pientä (ruskehtavaa) veristä tuhrua tullut kaks päivää (yks päivä oli taukoa ja sit se taas alko),joten en sit tiedä mitä se meinaa ku ei ole aikasemmin sellasta ollu vaa menkat on alkanu kunnolla sit ku on alkanu.. Toivoa siis (kai) vielä on...

Plussaonnea kaikille!!!

Vierailija
60/68 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis alkoi menkat kunnolla, joten alkoi yk5 (tai yk4 kun yhdessä kierrossa ei yritetty ku mies oli työmatkalla sillon) ja kp 1/27-30..

Oikein paljon plussaonneea muille!