Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~Pikku2 syyskuu~~

05.09.2009 |

Moikkis,

Voi Kaisa, taidamme jakaa saman fiiliksen. Mulle tulee kans välillä mieleen että antaa olla koko homma. Alkaa jo ärsyttää! Olihan tossa kesä jo etten ajatellut koko lapsentekoa mutta nyt kun oli taas pitkästä aikaa mahis raskautua niin innolla täällä oon oireita bongannu. Muutama päivä oli vielä kasa oireita mutta nyt tuntuu että kaikki on hävinneet jonnekkin. Ärsyttää vaan koko tilanne jotenki. Kyllä sitä toisaalta miettii et miksi se ei tärpää vaikku kauinka yrittää....? Ollaanhan me jo yks saatu alulle niin miksi ei toista? Ja miksi se ylipäätään on meille niin vaikeeta. Ekaakin kun tehtiin vuosi. Toisilla tärppää heti ja meille ei millään. Kaveri tuli ekasta raskaaksi vaikka ehkäsivät ja toka sai ekasta kierrosta alkunsa. Voi voi voi...

No onneksi elämässä on muutakin mutta mietityttää vaan...

No mutta ovisaika käytettiin ainakin hyvin joten saa nähdä viimeistään viikon päästä taas kun ne menkat alkaa. Toivo on kyllä taas menny jo tästä kierrosta ku oireet hävis.

Soffu kp 22/24-28 yk laskempa varsin.... yk 12 on se maaginen luku

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin laittamassa taustatietoni esittelyihin minäkin. Pitkä lista pikkukakkoskuumelioita :)

Täällä yritetään elää niin ettei ajattelisi kuumetta koko ajan mutta eipä sitä mene päivääkään etteikö miettisi asiaa joltakin kantilta. Ajattelin jos saisi varattua vaikka jonkun vloppu reissun vielä tämän vuoden puolelle niin olisi elämässä myös jotain muuta odottamista ja tämä kierron stressaus ei olisi päällimmäisenä mielessä. Voisiko itseään siis harhauttaa :) ?

Plussatuulia vaan teille kaikille taas!

KesäEemeli 8/31

Vierailija
22/68 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet mitä ne on? Ei mitään uutta auringon alta.

Mies piilotti mun molemmat raskaustestit etten hätäile liikaa (ja vannotin ettei minkään uhan alla niitä saa kaivaa esiin vaikka miten tasajalkaa pomppisin)..ei oo kuin ovistestit ja niitä lärpäkkeitä en viitsi käyttää( vaikka vähän mieli tekisikin tosin niiden luotettavuus on vhähän ristiriitainen), säästyypä sitten seuraavaa kiertoa varten. Täti punasta odottelen sunnuntaille viimeistään joten ennen sitä ei heru piilosta testeriä.

Pahoitteluni tädin uhreille. Pitäis keittää kunnon myrkkysienisoppaa sille punaselle eukolle. Miten se aina löytääkin perille?

Ketkäs kaikki ovat piinapenkissä tällä viikolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/68 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti.

mutta en kyllä oikein vielä uskonutkaan että heti olisi tärpännyt, eimuutakun uusi yrityskerta käyntiin.... :D

Vierailija
24/68 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minkä ikäisiä teidän esikoisenne ovat? Entä minkä ikäisiä ja mistä päin olette?

Meidän esikoinen on 4-vuotta ja haaveissa olisi nyt toinen. Asumme Ruotsissa. Olemme molemmat 30-vuotiaita. Olemme kotoisin Helsingistä. Nyt on menossa kp 21/27-30...jännittää :) Alavatsassa tuntuu "nippailua" ja turvotusta ja rinnat hieman kipeät, mutta voi olla myös kuviteltua kun niiiiiin kovasti toivoisin että olisin raskaana ;)

Vierailija
25/68 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis pikkukakkosta täällä toivotaan kovasti. Esikoinen on syntynyt 07/07 ja toisen yrittäminen aloitettiin tässä kuussa. Viimeksi yritystä tuli 8kk ennen onnistumista, joten eiköhän sitä vielä roikuta pitkät pätkät täällä kuumeilupuolella :)

Olin viimeksi enskoissa mukana. Nyt en bongannut ketään tuttua? Oliko ketään teistä enskattarissa 06 tai 07?

Tsemppiä kaikille toista kuumeileville!

Terv. Peipposka jolla siis yk 1

Vierailija
26/68 |
22.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Uskaltaudun taustalta seuranneena tännekin kirjoittelemaan!

Meillä siis näin, että mies ajoittain haluaa vauvan ja välillä ei, joten kai sen vois lukee joo:ksi?? Tai minä tässä kuumeessa ainakin näin tulkitsen... Ehkäisyä ei kuitenkaan ole ja ensimmäinen lapsi -05.

Nää juttuketjut on aika "hauskoja" ja siksipä toivonkin,että pääsis mukaan! Ehkäisy siis loppui jo toukokuussa, eli nyt menossa yk 5 ja kierron vaihe silleen jännä, että 33/28-45. OIreita ei oikeastan ole, paitsi hikoilu, joka tulee kyllä ennen tätiä! Eli varmaan loppukesän vauvaa voisi jo ajatella, pessimisti kun olen.

En kyllä vielä hirveästi kiirehdi, koska ekan kanssa meni yli vuosi ennenkuin tärppäs!

Eli Alfrida mukana yk 5 kv 33/28-45

Vierailija
27/68 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tosiaan vasta eka yritys käynnissä, joten ei vielä pettymyksiä takana. Ekan kanssa niitä pettymyksiä riitti, joten toivotaan, että tämä onnistuisi vähän helpommin. Tosin 8 yrityskertaa lienee statistiikan valossa kuitenkin aika vähän. Mutta yrittäkää te pidempään toista haaveilleet pitää lippua korkeella - joskus nyytit antaa odottaa vaikka eka olisikin tullut nopeaan. Tärpin odottaminen on vaan niin tuskallista!!

Toisen lapsen yritys lienee muuten aika erilaista kuin ekan. Itsellä meni tuossa jopa hieman ohi tuo hedelmällisin kuukauden aika. Oli vaan NIIN väsynyt, että valitsin nukkumisen :D. Tällasta ilmiötä ei muistaakseni ekasta ollut....

Odottamisenkin kuvittelisin olevan aika erilaista - ekasta muisti aina päivälleen mikä rv oli (tyyliin 9+4) veikkaisin, että tokasta lienee vähän hankalampi pitää noin tarkkaa kirjaa ;).

No - sain aikaiseksi vähän laskeskella kiertoakin, ja luulen, että nyt on kp 15/27.

Hyvät huomenet kaikille! Peipposka

Vierailija
28/68 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille piinailijoille ja kuumeilijoille tasapuolisesti +++++ puhuria!

Ketkä kaikki ovat piinapenkissä?

Täällä yksi on löysässä hirressä roikkuja..

Oireita jep jep niitä on kehiteltynä mutta luen ne PMS etten tipu korkeelta kun täti punanen kurvaa luutullansa paikalle.

Tissit on nännien kohdalta ikävässä puristeessa. Eri tavalla kuin edellisissä kierroissa jollon tissit on pursunneet yhden kippikoon isommaksi ja täyteen ilmaa:)) Alamahaa jomottaa ja tänään töihin ajellessani turvavyö puristi ikävästi. Lisäksi sormet on turvonneena, sormukset puristavat ikävästi... MUTTA ne voi yhtä hyvin olla PMS.Yritän olla innostumatta...vaan mitä tehdä mopolle jos se karkaa tallista??? Onneksi on testit piilotettuna miehen toimesta..Niitä en saa käsiini ennen sunnuntaita!:D

Vierailija
29/68 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..seuraava "roisi" tekstini.

Mulla tänään menossa kierto 11/31 eli oviksen ei pitäisi olla vielä muutamaan päivään, mutta tänään vessassa käydessä tuli todella kovasti "kananmunavalkuaislimaa". Voisiko se olla jo nyt ovulaatiolimaa vai toissapäiväisiä mieheni jätöksiä? Voiko tulla vielä näin myöhään mieheni tuotokset ulos? Kokemuksia? Noh, ehkä parempi heilutella peittoja tänäänkin niin eipähän tarvitse harmitella jälkikäteen jos tämä nyt ovulaatiota onkin. Tikuttelemaan vielä en ole ryhtynyt vaan koitan tutkia itseäni :)

Kivaa että tulee uusia pikkukakkoskuumelioita. On mukavaa jos ketju on aktiivinen niin riittää lukemista aina kun tuo esikoinen vetää päikkäreitä :)

Ja peukkuja Tänttähäärän piinaviikkoon!!

KesäEemeli 11/31 Yk. 5

Vierailija
30/68 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis kp 23/27-30. Mulla myös alavatsaa jomottaa ja rintoja särkee. Nyt siis yk3 menossa ja toiveet on korkealla että nyt olisi tärpännyt (esikoinen tärppäsi yk4)...mutta saa nähdä. Vielä pitäisi ainakin neljä päivää jaksaa odottaa. Miten sitä saa ajan kulumaan..huoh.

Vierailija
31/68 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempityksestä KesäEemeli.

Voi video, mun pitkä teksti katosi!><

Toivottavasti joku viisaampi osaa sua noissa ovisasioissa auttaa.Itse luotan tikutukseen joka kertoo oviksen ajankohdan, digitesteri ja halpistikut yhdistelmänä...

Piinapäivät ovat käsinkosketeltavan jänniä meille kaikille niitä eläville.

Oireita on, (ainakin kuviteltuja)mutta yritän pitää mopon tallissa ja lukea ne PMS piikkiin..vielä on sunnuntaihin matkaa...täti ennättää hyvinkin vielä paikalle ennen sitä...:(

Vierailija
32/68 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä Tuollaasella ihan megasuuret onnittelut!!! Jos vielä käyt täällä katsomassa, vaikka taisit kyllä oikeutetusti livahtaa sinne o-puolelle :) Mahtava uutinen!!!

Uusille tervetuloa mukaan!!! Kiva, kun ketju aktivoituu...

KesäEemeli: Kävin yksityisellä lääkärillä (siitä lisää tuonnempana), niin hän antoi tuosta oviksen ajankohdasta aika hyvää tietoa... Mulla on kierto 30 pv ja olen ajatellut aina, että se ovis on sitten siinä 16 pv:n kohdalla (niinkuin olen jostain netistä lukenut, että päivä oviksesta menkkoihin on aina se 14 pv). Noh.. Lääkäri sanoikin, että on todennäköistä, että se on 11-14 päivä, vaikka kierto olisi pidempi. Että jos tähdätään siihen 16. päivään, on ihan liian myöhäistä!! PRKL!!! Ja ETTÄ kuulemma niistä limoista ei välttämättä voi päätellä (se kyseli, että mitä limoja... kiva oli selittää tarkemmin..:)) ja että ovulaatio voi olla tapahtunut jo, vaikka niitä limoja vielä tulisikin vaikka sen pari päivää... Tuosta "koostumuksesta" en osaa sanoa, mutta ehkä tämä jotain auttoi :)

Elikkäs, täällä ollut vähän hiljaiseloa, kun palasin tosiaan töihin ja tässä uutta arkea opetellessa on vähän mennyt aika muuhun :) Kävin siis tosiaan yksityisellä, kun halusin selvyyden, että onko kaikki ok jne. No, se hän nauro mut suurin piirtein pihalle sieltä, että mitä ihmettä mä siellä teen... Ultran teki, kun kovasti pyysin, että selviäisi, että onko siellä kohdussa/munasarjoissa jotain pattia tms. kun siinä km:n kohdalla ultratessa se lääkäri puhui jostain turvoksissa olevasta, mikä ei sitten ikinä selvinnyt. No, mitään sieltä ei löytynyt ja se sanoikin, että se oli luultavasti keltarauhanen, joka normaalisti raskauden aikana kuuluukin olla turvoksissa!! Jep, että eivät sitten sitä viittinyt siinä yhteydessä sanoa!! Mutta pääasia siis, että kaikki ok. Sanoi tosiaan tuosta ovulaation ajankohdasta, että voi heitellä, vaikka kierto olisikin säännöllinen ja jos haluan voin ottaa ovistestit käyttöön, mutta ohjeistuksena antoi kaksi kertaa viikossa seksiä -se riittää!!!

Muuten ei ihmeitä, piina viikko taitaa täälläkin alkaa, mutten jaksa sen kummemmin piinailla. tuskinpa tulosta on, nyt voi taas ottaa vähän lungimmin koko yrittämisen, kerta kuitenkin nyt aloitin ne työt... Deadline meni ja oli jo :)

Tsemppiä piinailijoille!! Erityisesti Tänttähäärälle!!

Kaisa4 kp 25/30, yk 10 (vaikka lääkäri nyt sanoikin, että ette te mitään 10 kuukautta ole yrittäneet, kun olet ollut raskaana, vaikka se nyt päättyikin kesken), eli onks tää nyt sit vähä niinku yk 2...

Vierailija
33/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo Kaisan kirjoitus gyneltä :D. Jos ne vaan tietäisivät millaisia asioita näillä palstoilla puidaan XD. Mutta hienoa, että sulla oli kaikki ok. Varmaan helpotti yritystuskaa.

Itse yritän tässä päästä teidän juttuihin mukaan pikku hiljaa. Tuossa alkuviikosta olin hiukan jopa huvittunut siitä, miten täällä Kuumeilu-palstalla bongaillaan oireita jne. Nyt kun on itse sitten päässyt vauhtiin huomaa olevansa ihan samanlainen! Hih, mielessä pyöriipi vaan mitäs jos ja oiskos tää merkki...

Hassu juttu, mutta mulla on jotenkin kovin raskautunut olo! Yk on siis 1 ja seksiä ei ees harrastettu hedelmällisimpään kierron aikaan (tosin en ole juuri ovista bongaillut). Mutta onhan se tietty täysin mahdollista olla raskaana :)

T:Peipposka kp 17/27 yk 1

Vierailija
34/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei mitään kovin suurta uutta... Tänään tosin jo kp 36/28-45, joten vähän alkaa jännittää, vaikka mä oon yrittänyt pitää itseni realiteeteissa! Mitään kauheita oireita ei ole, paitsi, että jos oikein yrittää kaivella, niin eilen palelsi koko illan ;). Hoh, eipä taida olla kauhean varma merkki! Aion odottaa kuitenkin vielä yli ton 45 päivän, jonka jälkeen sitte ehkä uskaltaudun testaamaan... Vaikka uskon kyllä tädin tuloon enemmän!(oon pessimisti)Tässä kuussa olin juonut sitä kuuluisaa greippimehua, ohjeitten mukaan ja mulla se ainakin tepsi siihen limanmäärään, mutta saas nähdä kuis se sitten tepsi myöhemmin.

Vielä omaan napaan, viimeksi odottelin raskautumista reilun vuoden, joten otan nyt aika iisisti enkä usko mihinkään!

Tänttähäärälle tsemppiä, jännityksellä täällä mukana...

Kaisa4:lle: älä usko kaikkea mitä lääkäri sanoo ;) Jos sulla yk 10, niin pidä siitä kiinni, sä oot kuitenkin kuumeillut jo yk 10 verran ja välissä tapahtunut harmillisia asioita :( Lääkärit on joskus niin ärsyttävän realisteja...

Muille hyviä oviksia ja paljon plussia sitten kun sen aika tulee!

Tsemppiä päivään!!

Vierailija
35/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäksi menee..Rätti on paikalla varuiksi.

Ei vielä näy punasta ferraria..onneksi..tosin tilannehan voi muuttua hetkessä.

Eilen kuvotti töistä lähtiessä ja vasta pizzaslice helpotti olon?! Nännejä kipristää yhä (tuntuu kuin kipu vaan voimistuisi)ja taas oli aamulla inhaa kun turvavyöpuristi alamassua...

Ei mopo-et nyt hemmetti karkaa mihinkään.Odotat kiltisti sunnuntaihin asti! Tämä on käsky!

Kiitos kamut tsempeistä, jokainen on kullan arvonen ja tuikitarpeellinen etten vaan sorru testaamaan liian hätäseen...

Vierailija
36/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Kaisa lääkärisi raportista! Hyvä tietää tuokin näkökanta. Varmuuden vuoksi vaadin miestäni eilen seksi hommiin :)

Itse ajattelen, että jos joka toinen päivä harrastelisi miehen kanssa kierron 10-17 välillä niin luulisi siihen hyvällä todennäköisyydellä oviksen osuvan ja koko ajan eläviä siimahäntöjä olevan tarjolla :) Tokihan tuosta seksipuuhasta katoaa tietty intohimo kun se on noin suunnitelmallista, mutta kyllä se silti enemmän on positiivista kuin negatiivistä touhua :)

Vielä Kaisalle: Milloin sinulla tuli keskenmeno ja miten olet toipunut siitä? Onko kierto tasainen ja tuntuuko että olet palannut normaaliin, ei-raskaus-hormoonitoimintaan (olipas vaikeasti sanottu)?

Itse koin keskenmenon nyt kesällä (rv. 11) ja tyhjennys tehtiin lääkkeillä heinäkuussa. Se meni kai ihan hyvin vaikka vieläkin nyt viime kuukautisten yhteydessä (toiset km:n jälkeen) oli epätavallista kipua jonka oletan johtuneen tuosta keskenmenosta ja vuoto oli aika runsasta. Liekö sieltä vielä tullut jotain ulos? Olo on kyllä jo ihan normaali, mutta kierron pituus voi vielä varmaan vaihdella ja kovasti sitä uutta raskautta odotan, tuntuu että vain se lopulta vie surun pois.

Tänttähäärällä kuulosta pelottavan hyviltä merkeiltä nuo oireet :) Jännitykselltä odotan täällä kaikkien piinailijoiden tuloksia!!

KesäEemeli 12/30-31 (?)

Vierailija
37/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka :) täällä näytti plussaa tämän viikon maanantaina :) tiesin kyllä jo ennen testin tekemistä että nyt tärppäsi

Vierailija
38/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Susann1

Vierailija
39/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Susann1

Vierailija
40/68 |
25.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit susann1, että tärppi oli käynyt?

Tällä nännit kipeytyy entisestään...sattuu. ei näy kyllä punasta paholaistakaan!:O Jännää jännää!