Puolukoiden perjantai
Kommentit (33)
kaikki taitaa nukkua vielä. Minä lähdenkin kohtapuolin kotio.
En pysty tänään päivällä käymään täällä ollenkaan :( Meen äipän luo nukkumaan kun se on töissä (ja sillähän ei vielä nettiä ole) ja sitten sinne jouluostoksille siskon kanssa. Tulen sitten illalla kurkkaamaan
Niin ja mä en oikein löytänyt mitään sellaista kuvaa minkä vois laittaa tonne s-postiin, täytyy varmaan räpsiä muutama, niin olis valinnanvaraakin ;)
Auronkoista päivää kaikille puolukoille.
No niin, hyvä [b]GALTSU[/b], saithan sää pinon avattua. Ei haittaa tylsä otsikko, pääasia että kaikki puolukat löytää oikiaan paikkaan. JÄnnä juttu, mää tuossa juuri kun ajelin töihin niin mietin että pitääpä kysyä onko kukaan saanut Ennustaja Elliltä tai Madam Mammalta vastausta... Viikko on jo vierähtänyt ja mulle ei oo kuulunu Madam Mammalta mitään. Muistaakseni Ennustaja Ellin vastaukseen meni reilu viikko. Jos Madam Mamma veikkais lähelle samaa kuin Elli niin sillonhan sen täytyis olla TOTTA tietysti ja parin kuukauen päästä jo tuplaisin... ;o)
[b]MARTTAKERHO:[/b] No huonosti menee taas. Eilen sain niin hyvin tehtyä reunat myssyyn (kerätään silmukat kaikista reunoista ja kudotaan yks kierros nurjaa), siitä innostuneena yritin samaa niille housuille... Aivan kamalat tuli... Kesken se kyllä vielä jäi. Olkaimet meni ihan kippuraan! Ja miten niistä sivuista sais kerättyä ne silmukat niin että tulis nätti, ettei jäis sellasia isoja reikiä?
[b]THUNDERI:[/b] Meilläkin käytetään tuota keskeytettyä pääsääntösesti. Joskus harvon puikko, kumia mies ei kelpuuta enää ollenkaan. Kyllä se tällä hetkellä meillä paras vaihtoehto mutta ei sekään aina niin kivaa oo! Sillon tällön on pakko käyttää puikkoa, minä vaadin, mies kyllä on tyytyväinen keskeytykseen mutta minä en...
[b]PIKKUPIRU:[/b] Mullakin tulee aina tosi pitkiä taukoja jumpista... Iltasin on niin kovasti hommaa että saattaa mennä välillä viikko-pari ettei kerkiä käymään, syynä voi toki olla laiskuuskin... ;o)
MUKAVAA PERJANTAITA!
Ai niin olen tainnut unohtaa päivittää sen listan [b]LILLIKSEN[/b] mukaan tulon jälkeen... Täytyypä nyt muistaa...
Just on herätty ja mieskin lähti ainakin käymään töissä, mutta menee varmaan iltaan asti kun koko viikon on ollu poissa. Sain ison hajuvesi pullon tuliaisia. =) Vihjaisin sille kun oli lähdössä että tuo pullo on menny tyhjäksi. Niin sain sitten täyden tilalle ja isomman. =)
Eipä siinä iltamyöhällä paljon muuta jaksanut ajatella kuin vähän pusuttelua ja halailua ja sitten nukkumaan.
Eipä oo menkkoja vielä näkyny, kp 30/29-35. Raskauden mahdollisuus on tosi minimaallinen. On hommailtu niin vähän että lähes mahdotonta. Pitääpä lähtä vähän haukkaamaan jotain aamupalaa!
Rankka viikko takana! Mutta saipa meidän luokka taas paljon aikaan :) Teemme yhdessä opinnäytetyötä ja lisäksi otamme potilaita vastaan kahdesti viikossa... Nyt sitten niskat jumissa ja pää kipee :(
Otan huomenna aamulla taas levyn ensimmäisen pillerin, joten tädin pitäis tänään viimeistään alkaa. Tässä sitä odotellaan ja toivotaan parasta :D Mä niin toivon, että se mun vahva lääkekuuri ois tehny tepposet ja heikentäny pillereiden tehoa....ollaan hommailtu ihan kiitettävästi niin sen puolesta ainakin olis toivoa. Mutta jos mun pitäis nyt lyödä vetoa itseni kanssa niin veikkaisin, että kello 13 ilmestyy eka tippa...heh niinku aina. (menossa siis pillereiden tahdittama kp 28/28)
Mua harmittaa joka kerta kun luen teidän neulomisjuttuja, koska en ole vieläkään saanut ostettua niitä puikkoja ja lankoja...Mutta mulla on niin kauan aikaa, kun ei ole vauvaa...
Puolukat on nykyään niin vilkas ryhmä, että mä meen jo ihan sekasin et kuka kirjotti ja mitä. Siksi pyydän anteeksi, koska en ole kommentoinu mitään teidän juttuja...lukenut olen kyllä joka päivä. Täytyy petrata heti kun koulukiireet helpottaa!
Hauskaa perjantaita kaikille!!!
Galtsulle kauniita unia ja hauskoja shoppailuja. Niin ei ne mun kaverit pahalla vitsaile, ihan hyväntahtoisesti vaan. en mä siitä pahastu. ajattelinpa vaan että parempi etten ihan koko kansalle tätä kuulluta. vaikuttaisihan tuollainen esim työnsaantiin. ajattelinkin joskus että voisin yrittää päällystää nappeja että saisin oikean väriset mutta se ajatus sitten jäi..
miten sä sen teit, kudoit vai virkkasit, oliko lopputulos kauhean iso?
Hannele, mäkin oon huomannut että siistin reunan tekeminen on hankalaa. oon tullut sellaiseen ratkaisuun että jos näyttää että tulee isoiso reikä niin jätän koko silmukan nostamatta ja nappaan jonkun langan jostain vierestä. ja ja kierämällä kerran tulevaa silmukkaa voi saada reikää vähän pienenemään.
jos olkamet meni kippuraan niin nostitkohan liian vähän silmukoita. prässäämällä voi saada pikapelastuksen, mutta sitten varmaan joutuu aina pesujen jälkeen prässäämään uudestaan.
Mul on muuten ihan menny ohi, minnekäs sä tänä viikonloppuna oot reissaamassa?
Leijona: minä tässä ootan omia tuliaisiani kun mies lähti nyt viikolopuksi englantiin kyläilemään. saa kuulemma siellä shoppailuapua, josko keksisivät mulle jonkun joululahjan niin ei tarttis sitten itse keksiä.
Heh, mies taas eilen söpöili vauva-asiassa ja ihan oma-alotteisesti tokas että kyllä hän lapsen haluaa, mutta ei hän sitä vauvaa niin odota vaan taaperoa, että vauvat on vähän pelottavia kun ei ne kommunikoi ja vaatii vaan. voi kun sais heti valmistuttaan jokun kunnon työn nii vois sitten hiljalleen alkaa tuplaileen!!!!
mä viritin just noi uudet jouluvalot ikkunaan. en niitä vielä ajatellu alkaa päällä pitämään, pitipähän vaan nähdä miltä näyttää. vähän mitättömät, kun meillä on yli kaksmetriset ikkunat ja noissa pisimmät riipat on ehkä 30senttii, mut eiköhän nuo käy. ja ens jouluna tuskin enää on noita ihania ikkunoita.
pidän siis tänään etätyöpäivän kuten näkyy, jouluvalojen laittoa, siivousta yms. ja tuo kudin kyllä kutsuu koko ajan, mutta nyt ensin vähän hommia.
niin ja en oo saanu viel elliltä vastausta. onkohan huomannu et sama tyyppi kyselee uudestaan ja uudestaan.
[color=dodgerblue]Täällä taas =)
Pitäs kirjotella yhtä kirjotushommelia, eikä oikein sana luista, toisin kun täällä ;)
[b]Hannele: Joo mäkään en tykkää oikeen tuosta keskeytyshommasta, mutta ei oo oikeen muutakaan ehkäsykeinoo. Pillereitä enkä muita hormonijutuuja en haluis käyttää ollenkaanm eikä mieskään ole niitten kannalla =) Siinä on sekä hyvänä että huonona puolena se ettää saattaa tulla raskaaks... Musta ois nimittäin kivempi tulla raskaaks kun " se" on tehty oikeen, tuntus niinku ois tullu vahingossa raskaaks tällä tavalla, no niinhän se onkin... En tiiä mitä selitän, hUh. Voisitko vaihtaa tuohon esittelyyn, että otat vanhat työjutut pois ja laitat vaan että mä työskentelen autistien parissa ja mies kirjotushommissa? Kiitos jos viitit=)
Hihii oon ihastunu tähän dodgerblue väriin, aina pakko laittaa sama... =) Mut eiks ois aika hyvä jos jokainen kirjottais aina " omalla" värillä, tois vähä persoonallisuutta mukaan =) (tosin vaaleen sininen [b]ei[/b]ole lähelläkään mun suosikki värejä)
Yritän nyt ryhdistäytyäm ja palailen sitten taasen takaisin =)
-Thunderi-
[color=green][b]LEIJONALLE[/b] plussasäteitä ~~~ Jospa on ollut niin sitkeitä siittiöitä että tärppää vähäisistä mahollisuuksista huolimatta! =o)
[b]JAANICA[/b], oot tosiaan ollu hiljanen nykyään. Toivottavasti saat pian kouluhommat järjestykseen niin voit taas enemmän seurustella meiän kans ;o) Mitäs mieltä se sun mies oli siitä lääkärikäynnistä? Vahvistiko vaan mielipiettä että ei tässä mikään kiire oo...? Miten ihmeessä me saatas nuo miehet järkiinsä?!?
[b]LUNA:[/b] En usko että oisin ottanu liian vähän silmukoita, ihan kiitettävästi otin kyllä. Luulen että päättelin liian tiukkaa... No pitäähän se näkyä että se on minun tekemä!!! Ompa mukava kun mies eilen ihan " vapaa-ehtosesti" pehmoili... Niin en mää oo tainnu palijo viikonlopun reissua mainostaakkaan: siskon lasten syntymäpäiville lähden tuonne etelä-pohojanmaalle... Synttäreitään juhlivat 5- ja 3-vuotiaat. Joille olen ostanut lahjaksi " Isosisko" - ja " Pikkuveli" -paiat. Lähetään sinne koko perhe, mieskin lähtee (ihme kyllä) ja mummut ja papat ja lapsiakin siellä on sitten neljä... Hetkinen... Eli ainakin 12 henkiä yhessä huushollissa kahden päivän ajan...
[b]THUNDERI:[/b] Minäpä päivitin nuo sun tiedot seuraavan kerran ku päivittelen... Taitais tulla väreistä tappelu jos jokainen kirjottas " omalla" värillä... Ja minä ainakaan en oo vielä oikeen päättänyt mikä on mun lempiväri... Niin ihan samoilla linjoilla tavallaan siinä että ei välttämättä haluaiskaa tulla raskaaksi touhutipoista, tuntuu että ne oikeat simpat on jotenki laadukkaampia (ja niitä on saatava)! Toisaalta tietysti joskus toivoo että kumpa nyt jostain tulis raskaaksi, vaikka pyhästä hengestä... Mutta aika realisti olen tässä asiassa eli en oottele etes että pääsisin testaamaan, koska en usko että mulla koskaan kävis niin HYVÄ TUURI että vahingossa tärppäis... Ei ole mun tuuria että kävis kuten toivoo... Josta tulikin mieleen että aamulla oli komea ilma ajella, pilvetön taivas ja kuu paisto komeasti ja sitten - NÄIN TÄHDENLENNON! Ja tietysti toivoin... arvaatte varmaan mitä... mutta eihän sitä voi sanoa muuten se ei toteudu... =o)
[color=CD6600]Käytiin eilen miehen kanssa joululahjaostoksilla. Päätettiin olla tänä vuonna liikkeellä ajoissa ettei ens kuussa tarvitse tungoksessa rymytä. Silloin kun on lähes mahdotonta löytää edes parkkipaikkaa tuosta läheisestä kaupungista. Eilen ei tosin ehditty kaikkiin kauppoihin, kun ne oli jo mennyt kiinni, joten huomenna uusi yritys.
[b]Hannele:[/b] Kiitos salasanasta (myös [b]Jaanicalle[/b]!) ja jääkarhumyssyn linkkivinkistä! Innostuin kuitenkin niin niistä hymynaama-ohjeista, että taidan aloittaa ensin niistä. Huomenna kun mennään taas miehen kanssa ostoksille, voin samalla ostaa sopivia lankoja. Multakin on mennyt ohi minne oot lähdössä reissuun tänä viikonloppuna.
[b]Golda:[b] Ehkä mulla onkin Mikkelissä kaksoissisko, josta mulle ei oo kerrottu. ;) Mutta oli kyllä kiva nähdä minkälaisia naamoja sitä on nimimerkkien takana. Aluksi kun aloin tänne palstalle kirjoitella, olin aika varovainen sen suhteen mitä itsestäni paljastan, niin kuin [b]Lunakin[/b], koska mun kuumeesta ei tosiaan tiedä kuin yksi kaveri ja sillä mallilla sen haluaisin vielä toistaiseksi pitää. Tuntuu, että oon jo pelkän nykyisen asuinpaikan perusteella aika helposti tunnistettavissa. Mutta toisaalta ei kai se haittaa jos joku tätä palstaa lukeva kaveri mut tunnistaa.
[b]Galtsu:[/b] Kiva, että eilen oli sulla taas parempi mieli. Kyllähän täällä palstalla saa valittaa, tämä kun on ainakin mulle tällä hetkellä melkein ainut paikka jossa purkaa pahaa oloa tän vauvakuumeen osalta. Teen sitä torkkupeittoa siis niin, että kudon sellaisia n. 13x13cm kokoisia neliöitä eri värisillä langoilla, vähän kuin patalappuja ja sitten lopuks ne yhdistetään isoksi peitoksi. Ja peiton toiselle puolelle laitan sitten vielä lisäksi jonkun vahvan puuvillakankaan antamaan ryhtiä peitolle.
[b]Marttakerho:[/b] Sain eilen peräti yhden tilkun kudottua peittoa varten, koska yhtäkkiä iski ompeluinnostus. Yritin aluksi leikata kankaita miehen pyjamaa varten, mutta pitääkin etsiä vähän toisenlaiset kaavat. Leikkasin sitten kankaat omaa lyhyttä hametta varten. Kangas on aivan ihanaa ruskeasävyistä pystyraidallista. Pääsin jo vähän ompelemaankin, mutta tänään täytyy tarkistaa löytyykö varastoista tukikangasta vai täytyykö sitäkin ostaa huomisella kauppareissulla. Te jotka ootte noita [b]hymynaama-haalareita[/b] tehny, niin ootteko tehny millasesta langasta? Villa- vai puuvillalangasta ja minkä paksuset puikot on suosituksena?
[b]Ennustusasia:[/b] En oo saanu vielä elliltä enkä madamelta vastausta. Postia laitoin tosin vasta maanantaina, että ensi viikon puolella taitaa olla vasta odotettavissa vastaukset. Valaisen kyllä heti teitäkin, mitä lupasivat.[/color]
En tietenkään viittinyt sitten vielä lopuks tarkistaa, onko kaikki lihavoinnit päätetty oikein, joten kävi niin kuin [b]Thunderille[/b]. :)
Oon kyllä [b]Hannelen[/b] kanssa samoilla linjoilla, että väreistä tulis tappelu, jos jokaiselle pitäis määrätä oma. Eli jos vaan jatketaan samalla vanhalla vapaalla linjalla.
[color=green]Minä teen hymynaamahaalareita puuvillalangasta, tiheys on lähes tulkoon sama kun ohjeessa ja ihan hyvin on onnistuneet. Sen langan merkkiä en tiiä kun siinä lukee vaan isolla että " Säästökerä" ja se onkin sellanen tosi iso. JA puikot mulla on 2,5.
Nyt syömään!
[color=darkviolet]Mitäs tytöille??
just sain imuroitua ja voi luoja mikä blondi oon...oon jo muutaman kerran imuroidessa ihmetellyt, ett onkohan letkussa joku nenäliina tms...tukkeena kun se punainen merkki on päällä... tänään sit tuli mieleen, ett mitenköhän täynnä pussi on.... arvatkaa vaan, se oli ihan pinkeenä, suorastaan räjähtämispisteessä... kyllä nauratti,heh!!! pussin vaihdon jälkeen tuntu ett ois ollut uus imuri käsissä kun imi niin tehokkaasti =)
Ilona: teitkö pipareita, miten onnistu. itse onnistun aika usein polttamaan ainakin puol pellillistä, kun tulee aina tehtyä niin ohkasia.
Kiva kiva sain sumplittua ne työvuorot sillai ett päästään lähtee ruotsiin sillo ens viikolla jo torstai iltalaivalla.
Jos menkat ei ala niin järkkyä piinailla siellä appiukon luona, kun ei oo testivehkeitä mukana... ei oo kyllä oikein mitään oireita, ett eiköhän ne menkat sit ala.
toivotaan ett leijonalla ois sit kuitenkin tärpännyt +++++
Onpas nyt ollut taas ahkeraa marttakerho keskustelua. Äitiltä sain kahta erilaista punasävyistä lankaa ja pakko oli tehdä ihan sellaiset vastasyntyneen lapaset... ja pienet niistä todella tulikin, rupesin kaventamaan vähän liian aikaisin =) No jospa saatais vaikka sit se talvi tai syksy vauva.
Nyt pitää lähtee töihin, tuun illalla kurkkii jos ehdin, kun on yks opiskelijakin ohjattavana...
golda
täytyy pitää taukoa kun tuli sössittyä ja hermo meni... saman kadottamistempun oon monesti tehny tänne tuleville kirjoituksille, nyt meni yks just tehty taulukko. äsh ja grrr... unix maailmassa cut komento on ctrl+w ja sitä taas tottuneesti käytin kotikoneella ja näköjään windowsissa sulkee ikkunan, :( sinne meni.
varmaan ovat keksineet tuon ihan unix-käyttöjien kiusaksi pirulaiset.
Luumuhillo: mä teen hymynaama haalareita villalangasta, novitan nalle ja puikot on ehkä se 2.5 joskus muistaakseni vertailemalla tulin siihen tulokseen, noissa kun ei lue. samaa lankaa et taida tähän hätään saada, mut mulla näillä tulee prikuulleen oikeen kokosta. varmaan eka kerta ikinä ku voi täysin seurata ohjeita!
no niin. takasin taulukkojen näpytykseen, aloitin päivän tällasella aivottomalla hommalla ja huomaan että vähän aivoja vois kuitenkin tähänkin mekaaniseen työhön käyttää
[color=darkviolet]täällä meinaa flunssa iskeä ihan tosissaan.. ällöä ja pitäs 2 yötä jaksaa tähän ihanaan työputkeen valvoa. No jaa täytyy tänään lepäillä hyvin että jaksaa.
Kahvikin tänään maistui hyvälle: pariin päivään ei oo yhtään tehny mieli ja päänsärky varmaan johtuu siitä.. tai tästä tukkosesta nenästä.
oliko tänään muita valvoskelijoita? valvooko galtsu useamman yön?? (ei muista)
Mitäs viikonloppusuunnitelmia on tehtynä teillä? Mä siis oon töissä ja tänään tulee pikkuveli käymään mutta vasta illalla joten varmaan huomenna mennään mun isälle sitä +tyttöystävää treffaamaan. muuten ei sitten ihmeempää... Sunnuntaina lähden miehen mukana sen opiskelupaikkakunnalle tuonne itärajan tuntumaan joten nettipimentoa tiedossa. Keskiviikkoiltana tuun sitten vasta takaisin.
Tuosta ehkäisystä: meillähän mä sitten ees jonkunlaisen seksielämän turvatakseni aloitin pillerit uudelleen vaikka vannoin etten niitä syö (päänsäryt) kun puikot sai aina aikaan kutinaa ja kihinää ja kortsut lannisti tunnelman. No eihän se kivaa ollut mutta silloin tuli harrastettua useinkin seksiä. Nyt välillä tuntuu ettei jakseta, ja vähän epäilen ettei mies oikein uskalla vaikka sanookin ettei vauvasta johdu. No ehkä tilanne korjaantuu joulun jälkeen kun sillä loppuu koulu ja vietetään saman peiton alla kaikki yöt!!
Mutta nyt taidan poistua siivoilemaan.. ja syömään..
Tilasin muuten elloksen starttipakkauksen vauvalle... semmosen siniharmaan... (miten niin poikaa ootan..) no käy se tytöllekin mutta se pinkki ei pojalle :) saan yhden paketin joululahjojen sekaan!!!
Mutta nyt toimeksi...
Miitsu rv9+5
[color=green]En kyllä suosittele ketään lukemaan tuota autetaan oireilijoita linkkiä... Siis minä joka just kehuin olevani realisti enkä turhaa jaarittele voisko olla raskaana vai ei, mutta tuota viestiketjua lukiessa tulin lähes vakuuttuneeksi siitä... On niin omituisia tuntemuksia: huimausta, janoa, vilua, heikotusta, syönyt oon tavallisesta reippaammin, ja älytön väsymys... Ja nuilla sivuilla nämä oireet oli jonkun plussanneen ensioireita... Että semmosta! Alkaiskohan menkat sittenkään viikonloppuna... ?!? =o)
Eli, täti tuli kuitenkin jo tänään, ihan kiva, koska kierto vaan 34 päivää nyt siis, teroja ei tarvi mennä hakeen onneksi. Vähän toisaalta masentaa kun noita VRO:ita oli jo ehtinyt kertyä;). No, tänään on kierto uus! Mutta palaillaan illalla paremmin! Toivottavavasti täti ei nyt sun luokse Hannele löydä!!
Muakin huvittais kutoa taas pitkästä aikaa, mutta kaikki välineet on paikassa X...Viimeksi olen pidellyt puikkoja ja lankaa käsissäni reilu vuosi sitten ennen esikoisen syntymää, sitä ennen olin kutonut edellisen kerran kouluaikoina (siis ihan pari vuotta sitten;) Mutta nyt taas tekis mieli, mutten jaksa muistaa mihin olen kaikki langat ja puikot sullonut! Muistan, että ostin vielä ihanaa lankaa, josta oli tarkoitus kutoa a) kaverin vauvalle myssy ja kaulaliina, se kun oli tyttö tai b) omalle vauvalle sama setti, jos on tyttö. No, tyttöhän sieltä tuli, mutta ei ole myssyä sun muuta vielä näkynyt. Mutta ehkä teidän innostamana vielä ne teenkin!
Yritän parhaani mukaan virittäytyä tämän palstan fiiliksiin, viime aikoina olen ollut aktiivinen lähinnä esikoisen tiimoilta hänen ikätovereidensa äideille tarkoitetulla palstalla. Ei mun tosin vauvakuumetta tarvitse lietsoa, päinvastoin, välillä saisi vähän sammutellakin...Olen vain niin tottunut kirjoittamaan tutussa porukassa 1-vuotiaisiin liittyvistä jutuista, että jostakin, jota vielä ei ole olemassakaan, kirjoittelu vaatii hieman totuttelua. Mutta eiköhän tää tästä. Sitä paitsi onhan se kuume kuitenkin läsnä koko ajan, vaikka vauva onkin vasta haaveissa=) Mm. tähdenlennoissa...
Tällä hetkellä mulla on vauvakuumeen osalta onneksi vain hieman lämpöä, mutta aikoinaan esikoista kuumeilin tulenpalavasti ja pitkään! Jos tämä palsta olisi silloin ollut olemassa, ja/tai minä siinä mukana, olisin ollut superhyperaktiivijäsen! Täytyy sanoa, etten toivo saavani enää niin pahaa tautia toistamiseen, ajoittain oli nimittäin todella rankkaa ja epäilin kestääkö polla. Kestihän se ja vieläpä kuusi kuukautta päälle, minkä kesti ennen kuin esikoinen sai alkunsa. Mutta silloin se aika tuntui niin pitkältä...Toivon, että tällä kertaa pääsen hieman vähemmällä. Ehkä teidän avulla niin tapahtuukin? Yksin näitä asioita on kurja puida, mutta aina ei ole ketään, kelle avautua.
Käyn (lähes) päivittäin lukemassa teidän kuulumisianne, uskon että sitä kautta opin tuntemaan teitä ja pikkuhiljaa myös te minua. Tuo esittelylista on hyvä idea, kiitos Hannelelle päivityksestä, minäkin olin jo päässyt mukaan=)
Nyt pienet tirsat ennen kuin oma aikani päättyy.
-Lillis-
[color=darkgreen]Eli koittakaahan pitää pino pystyssä viikonlopun ajan!
Hyvä Lumiina että nyt noin lyhyt kierto ja voit pian hommata Personan.
Viikonlopun olen tosiaan nettipimennossa mutta sunnuntaina varmasti heti kun kotiin pääsen niin säntään ensimmäisenä tänne... ;o)
Jotta [b]oikeen hyvää viikonloppua kaikille! Ja roppakaupalla tärppejä jokapuolukalle! =o) Rentouttavaa viikonloppua!
[color=darkgreen] No toivotan sitten JENNAJANETELLE mojovia potkuja ja MIITSULLE mukavia muljahduksia! =o)
otsikko vaan tuntuu vähän tylsältä..
Leijona: sullahan on piinapäivät parhaillaan :) Toivotan kyllä tärppionnea, vaikka tää saattaa tulla liian myöhäänkin..
Minä olen nyt töissä ja nyt on hiljainen hetki menossa.. Kauheesti keksin kaikkea tekemistä tähänkin saakka, siivosin kanslian pöydän ja päivittelin potilaiden kansioita yms.(potilaat tosin nukkuneet suht hyvin) Siivousvimma ku siivousvimma, se kun iskee niin pitää kaikki järjestellä ja putsata mahdollisuuksien mukaan. :)
Hmm, en nyt kyllä keksi enään mitään kirjoitettavaa. Pitäis ehkä käväistä syömässä..
Niin ja onko kukaan saanut siltä ennustajalta mitään viestiä, silloin kun kaikki alkoi kirjoitteleen muutama pv sitten?? Ei oo mulle tullut vielä mitään.. :(