Kesävauvat 2010
Avasin uuden pinon kesäkuulle omaa nyyttiä toivoville. Toivottavasti saataisiin oikein paljon plussia tähän pinoon. :)
Mansikkainen kp 1 ja yk 6
Kommentit (203)
Vautsi miten moni jännää vikoja päiviä! Toivottavasti tulee plussia!
Mulla menossa kp 27/27-30 ja jos oon päätelly oikein niin oviksesta olis 17 päivää. Viimesen viikon ajan on ollu nipistelyä ja painon tunnetta mahassa ja vähän turvotusta. Tänään sitten töissä nälkä ja kunnon pahoinvointi tuli parin tunnin välein ja koko ajan piti olla jotain mussuttamassa. Ja ravaamassa vessassa. Perjantaina sitten testaamaan kun on vapaapäivä, jos ei vaan menkat ala... Onneks huomenna on aikasin aamusta töitä, niin ei edes ehtis tuhlaamaan yhtä testiä.
Piti tulla nyt tännekin korjaamaan, kun edellinen viesti oli jotain ihan muuta.
Tää ei oo todellista...ei millään muotoa todellista... aamulla nimittäin piirtyi kaksi viivaa testiin. Ja heti perään CB:n digitestiin teskti "raskaana". Miten??? Oikeesti, miten??? Mulla ei oo mitään oireita ja pupuiltukin on niin olemattoman vähän, kun oli vähän tuota kriisiä tuossa ja ei juuri kiinnostanut... Apua? Voiko tätä uskoa??
Sori, meni vähän omanapaiseksi, mutta kun mää en usko tätä vielä todeksi... :)
rv 5+4, la 6.6.10
ihanaa aie, tulihan se plussa sieltä:)!! ja onnittelut kaikille muillekin plussanneille, upeaa! nyt ei muuta ku joukos siirtymään odotuspuolelle, siellä nähdään.
piinailijoille vielä tsemppiä ja plussatuulia, lisäännytään joukolla;)!!!
bleeder 6+2
HURJASTI ONNEA AIE PLUSSASTA!!!!:)
).( kp vasta tosiaan 18/28, ja päivät matelee...
AIE!!! Moneskos yk sulla nyt sitten tärppäs??
Hitsiläisen joutava kun olen iloinen ja toivottavasti muut tullaan perässä...
Oikein paljon kiitoksia kaikille onnitteluista. Tämä alkaa pikkuhiljaa iskostua päähän itsellekin. Tosin varmaan tulee vielä epäilys, mutta siihen auttaa testit :D
Yrittäjä: tämä oli nyt yk6 sitten.
Soitin äsken neuvola-ajan ja koska kierrot sen verta epäselvät, sain suoraan ultra-ajan 19.10, että silloin varmistuu raskausviikotkin. Oma arvio on hieman vähemmän (5+4) kun th sanoi, että ois reilu 6. Mutta ei tuohon oo kun reilu viikko (!) joten enköhän jaksa siihen asti odottaa :D
Tajuttomissa fiiliksissä oleva AIE :)
AIE ihan mahtavaa!!! Onnea! Tulihan se plussa sieltä jollekin taas!
Ja bleeder, joo, me kaikki täältä oikein joukolla rynnitään sinne o-puolelle, odota vaan!! =D
Omaan napaan ei mitään uutta, ei vielä voi edes oireita tutkiskella, pitää vaan jaksaa odottaa ja ajatella jotain muita asioita, et aika menis nopeemmin.
-vanilja kp 19/30
Onnea kaikille plussanneille!!! Ja meille muille plussatuuulia roppakaupalla!!!!
Mulla on periaatteessa kriittinen päivä menossa. Ennen oli niin säännöllinen kierto et tämä olisi se päivä jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Mutta mutta kierto on sitten tällä kertaa sekaisin joten enpä lähde iloitsemaan vielä. Ei ole menkka- eikä raskausoireitakaan. Edellisessä kierrossa tiesin olevani raskaana vaikka sitten kesken menikin. Nut ei tunnu siltä....
Hullua kytätä koko ajan itseään ja varsinkin wc-käyntejään.
Tsemppiä kaikille!
T.Rosa
Onnea AIE!
Ihan kamalaa... Tulis jo se huomisaamu, että pääsis vihdoin testaamaan!
Pitää tehdä vähän listaa noista oireista ennen plussaa - jotka siis selitin jollain muulla, mutta epäilys kalvoi kuitenkin...
- oikealla puolella oli tasaista nippailua oviksesta saakka joka päivä, tätä ei ikinä enemmin ole tapahtunut
- naamasta hävis finnit melkein kokonaan
- valkovuoto runsasta ja virta muutti hajuaan
- närästystä selkeästi enemmän
- arvioidun kiinnittymisen aikoihin ahdisti nukkua mahallaan
- jumalaton väsy, joka meni kyllä syksyn piikkiin
- negoista huolimatta se tunne, että kuitenkaan ei niitä uskonut. Tunne ei ollut selvä, vaan joku kalvava ajatus takaraivossa, että ehkä ne testit kuitenkin oli väärässä.
Ja kiitos jälleen onnitteluista. Piti vielä kerran testata eilen illalla ja katotaan nyt, että täytyykö ne kaapissa kummittelevat pari testiä tehdä ennen viikon päästä maanantaina olevaa ultraa. Toivottavasti siellä selviää, että kaikki on hyvin ja toivottavasti kuuluu syke
Tänään siis 12 päivää tikutetusta oviksesta. Tilasin eilen liuskat mammaksi.fi:stä ja aamulla heti postin tultua ryntäsin tekemään. NEGA :(
Tiedän että vielä ei kannata heittää kirvestä kaivoon. Siippa lohdutti ennen töihin menoa että ei vielä saa olla surullinen, JEP yritetään yritetään!
Mutta jotain positiivista, olotila on nimittäin ihan jotain muuta kun nega...
Eilen oksetti, vatsallaan olo on inhottavaa, väsyttää aivan sairaasti. Ens viikolla sit uus testi yritys.
Onnea AIEn plussasta. Me kyllä muut yritetään täältä tulle perässä :)
AIE: Ihanaa, onnittelut plussautumisesta!!
mie ite: niin siinä vain sitten kävi, että negaa edelleen näyttää testi. En enää jaksa uskoa että se siitä miksikään muuttuisi, vaikka täti on edelleen kateissa. (ja etomistakin on, voi kyllä johtua sekaisista hormoneistani..)
Saisi täti nyt sitten tulla kyläileen vielä kerran, että päästään taas yrittelemään uudessa kierrossa.
En tiedä kummitteleeko tuo keskenmeno vielä kropassakin, kun näin pitkäksi venyy tämä kierto. Km oli hyvin myöhäinen, vk 21:( mietin vain vaikuttaako sekin, että siitä palautuminenkin kestää enemmän. Onko kellään kokemusta?
Joka tapauksessa suunnitelma on nyt se, että jos ei tätiä kuulu alkuviikosta, marssin lääkärin puheille, jos vaikka sais jotain apua tuon kierron tasaamiseen, ei tämä peli näinkään vetele:)
toivotan kaikille vielä kovaa rutistusta plussailuun!! Monella onkin vielä jännäämistä, tsempit kaikille kesävauva-projektissa!
-Ma-rikki
AIE: onnittelut plussasta, aivan mahtavaa onnistumisen tunnetta, eikö olekin?
itsestäni: olen kp36 ( normaalisti 23-27 tai jotain) eikä tätiä ole onneksi tullut, mutta en ole myöskään vielä plussaa saanut ( kokeilin testiä kp 32 - nega, sitten kp 34 -ehkä vähän haalea, mutta nyt huomenna ajattelin testata uudestaan!!!) pitäkää peukkuja!
Km oli huhtikuussa ja nyt siitä on jo 5 kk ja joka kuukausi pettyy, kun täti tulee kylään, nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa tikutin ovista, koska menkat on olleet aika epäsäännölliset. Nyt jos tärppäis, niin olisin ikionnellinen!
Mutta huomenna täytyy tehdä testi uudestaan, kp 37 ja kovasti jo jännittää.
Pientä oireilua on ollut tai sitten mä kuvittelen. Oviksen aikaan selvästi tunsin kipristelyn vasemmalla puolella ja nytkin olen viime päivinä tuntenut kipristyksen tunnetta mahassa, olisiko siellä jotakin liikettä kenties.
Väsymys on painannut myös, mutta se on voi olla myös tavallista syysväsymystä. Ilmoittelen, miten tuloksissa käy, toivon kovasti kesäkuun vauvaa, sillä itsekin kesäkuun tyttö :)
Tsemppiä kaikille plussaa odottaville!!!
Onnea plussanneille!!
Vanilja ja Valentina, liityn joukkoonne. Jos nyt tärppäis, LA ois kuun lopulla. Mulla sitäpaitsi testit on näyttäny vasta tosi myöhään haamuja, joten testaileenkin pääsee vasta parin viikon päästä...
Ovis oli mielestäni tiistaina ja odotukset aika korkealla. Kaikki kolme edellistä lasta saaneet alkunsa ekasta kierrosta. Tuntuu epäoikeudenmukaiselta kun ympärillä lapsettomuutta ym... Mut otetaan kiitollisena vastaan se mitä saadaan ja pyydetään kärsivälisyyttä, jos joutuukin vielä odottelemaan!
OnnellinenMamma kp 17/28 yk 1
Täällä siirrytään fyysisten ja henkisten kipujen kanssa heinäkuisiin. Tsemppiä kaikille kesäkuulaisille!
pienimyy kp1
ikävä kyllä joudun nyt komppaamaan pienimyytä ja siirtymään heinäkuisiin...
Plussatuulia teille lopuille kesäkuisille
Onnea plussanneille ja jälleen kerran toivotan tsemppiä uuteen yritykseen heinäkuisiin siirtyville.
Mie ite: Nyt on kiertopäivä 27/23-28, uskaltauduin äsken tekemään testin, vaikkakin tiedän olleen aikaista. Ihan haalea viiva piirtyi näyttöön. Nyt tuntuu siltä, että olisi ollut järkevämpää odottaa testin kanssa, koska nyt todella haluaisin tietää, miten on asian laita. Uskaltaiskohan jo huomenna aamuvirtsasta testata uudestaan, olisi ainakin hormonimäärät suurimmillaan???
KOvin on jännää monella, toivottavasti odotus-puolelle saisimme siirtyä.
Siis mies oli pakko laittaa ostamaan testiä kun ei vaan menkkoja kuulunut. Plussa pärähti heti. Mä en voi tätä uskoa koska mulla ei ollet viime kuukauden takia mitään tietoa oviksesta ja olin varma ettei ole mahdollisuutta tulla kemiallisen raskauden jälkeen heti uudestaan raskaaksi. Mutta näköjään voi.
Ollaan ihan pöllistyneitä, mutta viime kuun paha mieli on vielä mielessä eikä uskaltaisi riemuita liikaa. Mutta hymy huulilla kuljen kotona.
Nyt sitä toivotaan kaverin pysyvän kyydissä. Peukalot pystyssä koko ajan.
Kaikille lopuille kesäkuisille plussatuulia, plussaatte ja sitten tavataan odotuspuolella!
t. Rosa
No onpa täällä tapahtunut tänään paljon.
Ensiksikin isot onnittelut Rosa76lle!! Ihanaa! Ja kyllä se tällä kertaa kyydissä pysyy, ihan varmasti, joohan :). Me tullaan kyllä perässä sinne o-puolelle ;).
Pahoittelut pienimyy ja Emma :( . Mutta eikun uusi kuu ja uudet kujeet, sitähän tää on.
Wilmuska: Oijoi miten jännittävää! Varmaan kandeis odottaa uuden testin kanssa ainakin ylihuomiseen, mutta en tiedä malttaisinko itsekään :) . Mutta kyllähän haaleakin viiva on viiva, eikö?
Onnellinenmamma: tervetuloa meidän kanssa kuumeilemaan! Aika samoissa koopeissä mennään kyllä.
Oma napa: Kp 21/30 elellään ja piinaviikkoa vasta odotellaan. Mä oon aina niin malttamaton ja testaan liian aikaisin.. Ja oon taas päättänyt että nyt en kyllä testaa ennen kun menkat selkeästi myöhässä. Katsotaan sitten miten käy...
-vanilja
Väsymys on täällä ihan kamalaa. Oireita ei ole muita ja hätäpäissäni tikutin ovistestilläkin tänään, mutta negan, kun r-testiä ei ollut kotona. Tänään on 9 päivää oviksesta ja edellisen plussan sain näihin aikoihin herkällä testillä.
Kaiken järjen mukaan tädin pitäis siis tulla viikonloppuna jos on tullakseen. Mä en vaan tiedä miten mä maltan siihen odottaa siihen saakka :( Plussatuulia kaikille, vielä kerettäis kesäkuulle!