Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesävauvat 2010

01.09.2009 |

Avasin uuden pinon kesäkuulle omaa nyyttiä toivoville. Toivottavasti saataisiin oikein paljon plussia tähän pinoon. :)

Mansikkainen kp 1 ja yk 6

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Tikunen! Ikävä homma! Mut onneksi tosiaan et ehtinyt plussailla ja kehitellä kaikenlaisia toiveita, ehkä helpompi näin…

Tervetuloa mukaan myy1975!

Yrittäjän kysymykseen testaamisesta: Mä en oo päässy testaamaan vielä kertaakaan! Ite oisin testaamassa jo monta päivää ennen tulevia kuukautisia, mutta mies pysyy lujana ja sanoo että saa testata vasta kun on kuukautiset myöhässä. :D

Ihan hyvä oikeastaan noin, turhaa rahankulutustahan se olisikin testata monta kertaa joka kierrossa, mutta kun niin kovasti jo haluaisin tietää! Ja ois niin kiva päästä tekemään elämänsä ensimmäinen raskaustesti! Jotenkin tuntuis että ois enemmän asialla. Vaikea selittää…

ON: Mulle on alkanut nyt tulla vähän samantyylisiä oireita kuin viime kierrossa: Rinnat arkoina ja pientä ällötystä silloin tällöin. Nämä voi tosi helposti olla kuviteltuja, mutta toivoisin niin kovasti että siellä olisi pikku asukki asialla! Ja tosiaan olisin halunnut tänään jo testata, mutta keskusteltiin miehen kanssa ja tultiin johtopäätökseen että odotetaan vielä ainakin ensi keskiviikkoon. Huh, sairaan pitkä aika vielä odotettavana!

Tsemppiä teille kaikille, toivottavasti saadaan vielä monta plussaa kesäkuisiin!

Helja yk 2, kp 21/25

Vierailija
122/203 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun oli ikäviä uutisia täällä muutamalla, tikuselle pahoittelut ja samaten Aie, toivottavasti ensi keirrosta teilläkin tärppää!!!

tulin ihan vaan kaikille tsemppiä toivottaa, tuolla kesäkuisten odotuspinossa on niin hiljaista, että paljon pitää saada täältä väkeä sinne siirtymään;)

onnea matkaan kaikille ja hauskaa viikonloppua!!!

bleeder rv5+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kp 13, ja sain ClearBluen digitaaliseen ovistestiin OVISPLUSSAN aamulla!! Ovis on sitten varmaan huomenna. Oon niin ilonen, nyt tiedän että kroppa toimii! Peittoja heiluteltiin heti aamulla.

Hyvä ajoitus ainakin meillä on nyt, katsotaan miten käy! JÄNNÄÄÄÄÄÄ...

Valtsu ja Yk 2 / kp 13/28

Vierailija
124/203 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut helinäkeijulle ja Tikuselle, kurjaa, tsemppiä ja plussapuhureita ensi kiertoon!!!

AIE: Mikäs tilanne siellä on, eikö täti ollut kuitenkin pysynyt poissa, vai joko se kurjimus on saapunut?

Ma-rikki: Mitäs sinulle, joko olet plussannut? :D

Yrittäjä: oletko malttanut mielesi testin kanssa? Tulepas kertomaan mikä tilanne :)

Valentinalle onnittelut ovisplussasta :D

Ihana Bleeder, kun jaksat täällä käydä tsemppaamassa :) Voi kyllä me oikein mielellään tultaisiin kaikki sinne odotuspuolelle. Plussatuulia kaikille, nyt tehdään joukkohyökkäys odotuspuolelle!

Omaa napaa: Nyt kp 21 ja jo olen onnistunut kehittelemään raskausoireita, rinnat kipeät, etenkin nännit. Voi olispa se sitä itseän, mutta ei kyllä oikein luotettava oire, koska mulla on kyllä rinnat kipeet aina ennen menkkojakin... No ei auta kuin odotella vielä viikko... Rupesin tässä itsekseni mietiimään, että miten luotettava r-testi on nyt, kun olen pistänyt sen pregnyl-injektion kp 13P. Pregnyl siis sisältää koriongonadotropiinia (hCG). Jos injektiossa oli 5000IU niin kauanko se on mun elimistössä, oisko näyttänyt r-testi plussaa silloin pistämisen jälkeen vai onko niin pieni määrä ettei vaikuta? Olisko joku viisaampi?

Emma kp 21, yk 24?

Vierailija
125/203 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin joukkoonne :)

hei!! liittyisin joukkoonne.

Olen 20-vuotias, ja 1-poika 09/08 lapsi jo ennestään.

Toista haluaisimme, ja yritys on kova.

oireita on hieman ollut: Eilen aamulla alko pääkipu.Edell.menkat alko 15.09.2009

oksettanu on n.viikon mutta sekin hieman outoa kun vaan iltasin?

eilen alkoi myös mahan vihlaisut.(ja tohon suunnilleen häpyluunkohille vihloo/juilii) Ja hieman yli viikko sitten tuli sellaista rusehtavaa

vuotoa ja veristä limalöllöä. (siis tuo tuli n. viikko menkkojen jälkeen) ja oli sellasta tumman sametinpunasta. ja kirkasta limmaa seassa. :/ sitte siitä tuli seuraavaan päivään asti aina ihan hitusen sillon tällön pyyhittäessä sitä ruskeaa tuhrua.

toivottavasti tärppi kävis. laskin jollain netti laskurilla että raskaustestin luotettava tulos ois kutakuinki 13-15 päivä. :) pitäs siihe asti jaksaa odotella! TSIISUS!

:heart:

Vierailija
126/203 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... Mutta edelleen siihen paskapaperiin...

Testiä en ehtinyt tällä kierrolla tehdä koska olin kerrankin kovana ja päädyin odottamaan siihen keskiviikkoon... Joskin jos ei tänään olis tullu viivoja niin tuskin maanantaita pidemmälle olisin pystynyt kärvistelemään...

Nyt sitten jännityksellä odottelen miten nämä mensut alkavat kehkeytyä... Tuleeko taas samanlainen jännitysnäytelmä kuin viimekertaisissa.

Olen päättänyt taasen tikuttaa tämän kierron (makso mitä makso) koska viimekerralla tikkupissikierrossa en saanut kontrolliviivan vahvuista olleskaan.... Uus yritys vanhat kujeet... Nyt kieltämättä ketuttaa niin että ei silmät liiku, mutta onneksi sentään osasin jo olettaa ja olin eilen isommissa synttärikemuissa ja ihan juhlijoiden puolella...

Eipähän jää ne antibiootitkaan nyt kaihertamaan kun niitä jouduin tuossa puolenvälin tienoolla napsimaan...

Pitäisköhän perustaa toi heinäkuun pinkka kun ei näytä olevan vielä kasassa...

Vierailija
127/203 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille, mutta ennenkaikkea TSEMPPIÄ uuteen yritykseen. Näyttihän tuolla jo heinäkuistenkin pino olevan.

Itse taidan kuulua niihin viimeisiin kesäkuisen vauvan toivojiin. Piinaviikko täällä aluillaan kiertopäivän ollessa nyt 21/25. OIreista en osaa oikeastaan sanoa mitään, ainakin nyt viikonloppuna olen ollut kovin energinen! Oliskohan se pesänrakennusvietti iskenyt varhaisessa vaiheessa, kun uusia verhoja ompelin ja ikkunoihin ripustelin ;-) mutta ei taida raskausoireesta vielä mennä..

Toivottavasti saatais plussia vielä tähän porukkaan, plussatuulia kaikille!!

Vierailija
128/203 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn joukkoon tummaan.

Meillä on 04 syntynyt poika ja yritystä kakkoseen on ollut enemmän ja vähemmän vuodesta 05 asti. Miehen paha masennus toki katkaisi halut kummaltakin hetkeksi ja on ollut sitä sun tätä. Ensimmäinen plussa neljään vuoteen tuli tänä syksynä. Mutta valitettavasti päättyi rv 10 ja rapiat perjantaina 2.10. On itketty ja surtu ja kovin on paha mieli koko perheellä.

Lääkäri kyl sanoi et yhden kierron jälkeen vois pistää uutta kehiin, johon sain kyynelten lomasta sanottua et kun tämänkin paskan kokemiseen meni se neljä vuotta... (anteeksi kielenkäyttöni. :S)Tämä ihana lääkäri kuitenkin sanoi että palataampas asiaan lopputarkastuksessa, ja jotenkin nyt on edes JOKU pieni toivo jossain.

Onhan meidät tutkittu. Vikaa ei ole. Yksityiselle ei ole varaa hoitoihin mennä, varsinkaan kun lama isku ja mies jäi työttömäksi. Arvauskeskuksemme lekuri on ollut hieman haluton laittamaan lähetettä keskus-sairaalaan hoitoihin yhteiskunnan varoilla.

Mutta eipä se haaveilua lopeta mihinkään. Kesävauva meille piti tulla, mutta jos vaikka loppukesästä sitten?

Vierailija
129/203 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti viimeistä viikkoa viedään...Kierto kun on harakoilla ja musta tuntuu et mitään ovulaatiota ei ole ollutkaan. Kuitenkin jos edellisiä kiertoja ajattelee niin loppuviikosta menkkojen pitäisi alkaa tai olla alkamatta. Rinnat ovat todella kipeät välillä ja ihan mohkuraiset, ihan kuin esikoisen imettämisaikoihin. Maitoa mulla tulee vieläkin vähän vaikka imettämisen lopattamisesta on jo yli puoltoista vuotta. Hormonit sekasin, sanon minä...

En ole kyllä kovinkaan toiveikas, pitäisi niitä oireita kai olla muitakin. Tosin en kyllä esikoista odottaessanikaan mitään oireita huomannut ennen plussaamista...Ja nyt en sitten testiä tee ennen kuin menkat ovat myöhässä paaaaaljon ja oireita ilmassa ettei tule viime kuun pettymystä.

Plääh, onpa taas positiivista ajattelua..Plussatuulia kaikille!!!!!

Vierailija
130/203 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä kävi että täti ilmoitti tulostaan tuhruilla paperissa. Ei auta kuin laittaa uutta matoa koukkuun heinäkuisten pinossa. Nyyh!

Tsemppiä teille lopuille kesäkuisille, jospa tänne tulisi kuitenkin vielä paljon plussia!

Vierailija
131/203 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heljalle pahoittelut menkoista!

Täällä tosiaan ovis meni, ja se käytettiin hyväksi! Nyt vain odottelen piinaviikkoa...

Hei olenko mä viimeinen mahdollinen kesäkuinen?? Te muut ootte paljon mua edellä koopeissa..

Laskurin mukaan jos tärppäisi, olisi laskettu aika 28.6.

Valtsu Yk 2 Kp 15/28

Vierailija
132/203 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Kirjoittelin tuolla aiemmin enkä ole nyt vähään aikaan ehtinyt... Mulla menossa kp 25/27-30 eli jännäily alkaa olla pahimmillaan. :) LA olis kesäkuun puolessa välissä, jos nyt olis tärpänny ja väsymys, palelu, nuha ja mahan nipistely vähän viittaiskin siihen, mutta saa nähdä. Testailen aikaisintaan perjantaina kp 29 tai vasta viikon päästä.

Vierailija
133/203 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kp 23/28-30 piinaviikko siis meneillään. Tsemppiä heinäkuisiin sinne siirtyneille!

Emma

Vierailija
134/203 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi miksei kukaan nyt kerro plussa-uutisia? Moni tippunut heinäkuisiin =( .

Mä oon Valentina sun kans melkein samoissa koopeissä! Jännätään sitten yhdessä täällä =). Mulla tosin kierto hiukan pidempi, joten ovulaatio varmaan eilen tai nyt just..? En oo tehnyt ovulaatiotestejä, mutta eilen jomotteli siihen malliin oikealla puolella että ois voinut ovis olla.. Ainakin pikkukaverit lähti matkaan ja nyt vaan toivotaan että tärppäis. L.a. olis juhannuksena =).

Joku siitä ovisvuodosta kyseli, mulla limainen vuoto kestää yleensä vaan pari päivää..

-vanilja kp 16/30 yk 2

Vierailija
135/203 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, löytyihän täältä viellä muitakin jännäilijöitä! Nyt vaan paljon plussia toivon!!

Vanilja: Kivaa, jännätään yhdessä sitten parin viikon päästä! Mulla siis nyt kp 16 ja ovis oli testin mukaan sunnuntaina. Kohta saa ruveta oireita tutkiskelemaan! Jännää.

Valentina yk 2 kp 16/28

Vierailija
136/203 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille! Paljon voimia itsensä kokoamiseen ja tsempit uuteen, plussaisempaan kiertoon!

Omasta navasta sen verran, että otin tuosta viikon takaisesta hätäily-negasta opikseni, ja olen keskittänyt voimani ja ajatukseni nyt kaikkeen muuhun, ja ihme kyllä onnistuinkin siinä aikas hyvin:)

Tilanne on nyt siis se, että täti on vieläkin pysynyt poissa, tilanteessa 34/28"tai jotain". Voisi kai alkaa jo testaileen uudelleen..

Etomista on ollut nyt parina-kolmena päivänä taas selkeämmin (aiemminkin oli, mutta saattoi olla kuviteltuakin..) Ja rinnoissa on myös tuntemuksia.

Kiertoni voi olla kyllä tosi pitkäkin km:n jälkeen, ei voi tietää. Yhdet menkat on ollut välissä.

Viime raskaudessahan (km) testaus oli minulla vain muodollisuus, oireet ja tuntemukset olivat niin selkeitä heti. Siksi kai olen odotellut mahd. oireiden voimistumista. Toisaalta, jos näillä lievemmillä oireilla olisi vaikka pysyvämpi lopputulos:)

Jos nyt täti pysyy poissa, testaan kyllä ennen viikonloppua:) Ilmoittelen sitten!

Koitetaan nyt vielä puristaa lisää plussia kesäkuulle!

-Ma-rikki

Vierailija
137/203 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ihan mahdotonta kun vaan odottaa, että koska saisi testata! Olen suht vakuuttunut, että vihdoin on tärpännyt, mutta samalla mietin, että voihan koiratkin olla valeraskaana.. ;) tuntuu, että jos NYT en ole raskaana, niin pitää mennä tutkituttamaan päänsä, koska en aikuisten oikeasti voi kuvitella kaikkia näitä oireita..! Rinnat ovat kasvaneet valtavasti. Mikä on todella kummallista mielestäni, enkä voi oikeesti kuvitella tätä. Mies sanoi 3 iltaa sitten, että onko sulla tissit kasvaneet?? Ja silloin en ollut maininnut mitään siitä, että rintoja oli kihelmöinyt aivan valtavasti jo pari päivää. Nyt tunuu että A-kupit eivät pian mahdu rintsikoihin..

Onko jollain rinnat kasvaneet huomattavasti ennen kun menkat on myöhässä??

Lisäoireina myös mahan turvotus ja pakotus, närästys(mitä ei oleensä koskaan ole) sekä pieni päänsärky.

Meneillään vasta kp23, joten aivan täyttä tuskaa on, että pitäisi odottaa ainakin sinne kp 27 asti ennen kuin voi testata.. Kierto on 28-30, eli pitäisi jaksaa odottaa maanantaihin asti, mutta olen jo päättänyt testata ekan kerran lauantaina ja toivoa että tulisi 2 viivaa niin ei tarvitsisi pitää itseään ihan pöpinä. :)

Plussaonnea kaikille! Pakko oli purkautua omista oireista, koska tuntuu että oonko ihan pöhkö kun on näin paljon oireita näin aikaisin??

Vierailija
138/203 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, Ma-rikki ja Myy1975, onpa jännät paikat!! Teillä on jo ihan selkeet oireetkin! Tulkaa sit heti kertoo kun ootte testannut!! Pidän peukkuja pystyssä teille!

Itsellä vielä ihan hakusessa että menikö se ovulaatio jo, vai onko kenties vieläkin tulematta..? Sunnuntaina oli jo selvät ovis-tuntemukset mut nyt iski epäusko.. Taidan kyl ens kierrossa hommata taas ovulaatiotestejä jos en nyt sitten tästä kierrosta raskaudu. hmph.

Plussatuulia puhallellen,

Vanilja kp 17/30 yk2

Vierailija
139/203 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa peukut pystyssä Myyn1975 ja Ma-rikkin puolesta!!!

ON: no nyt on taas kierto siinä vaiheessa, että "oireita" on vaikka muille jakaa... Aamulla paha, etova olo. Rinnat kipeät, etenkin nännit. Jos ois ollut testi kotona oisin sen varmaan jo tänään aamulla tehnyt, mutta ei ole. Niimpä taas mielenhäiriöissäni menin tekemään ovistestin (niitä kaapit pullollaan) ja se näytti vahvaa plussaa! Ei ainakaan nyt kp 25/28-30 voi ovis olla, nyt siis oon ihan vakuuttunut, että no eihän se muuta voi olla kuin raskaus, että näin täällä... Voi, kun pitää olla tyhmä ja aina alkaa hätäilemään, nyt jos tulee täti niin taas tullaan korkeelta ja kovaa...

plussatuulia kaikille muillekin kesäkuisille kuumeilijoille, vähiin taidetaan käydä :D

Emma

Vierailija
140/203 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitysnäytelmät on täällä näköjään vasta alkamassa :D Tsemppiä teille ja toivottavasti on tärppäillyt...

Minä sain saman kropan kenkkuilun kun viimekierrossakin eli mensut alkaa ei alkaa ei alkaa ei alkaa ei... Viimeksi alko 3 päpivää ennen aikojaan ja piti sitten tauon vain alkaakseen oikeana päivänä uudelleen... Nyt sitten alko siitä "valealkamisesta" ihan tasan 28 päivän päästä tuhruttaa vaan nyt olis ns. oikeista mensuista menny 28 päivää ja nyt on kunnon mensujen tuntua liikkeellä.

Myy: Älä vielä pelkää henkisen elämäsi heilahdusta. Nuo rintojen kipeytymiset ja etomiset yms yms yms oireet on niin tuttuja täälläkin ja juuri noina 20+ kiertopäivinä mutta muutaman kuukauden kokemuksella olen luokitellut ne oman mielenrauhan vuoksi ovulaation ja keltarauhashormonin aiheuttamiksi jekuiksi. Tässäkin kierrossa tissit turpos ihan mahottomiksi ja pinkeiksi palloiksi, mutta kyllä ne hyvin on tähän päivään mennessä "surkastuneet" Jos eivät lähde pullat laskemaan mensujen alkuun mennessä ni sit on toiveet korkeella jo. Parit kierrot meni NIIIIIN taivaissa kun olin ihan 110 varma tärpistä, mutta mitä lähemmäs mentiin mensujen alkupäivää sitä latteammiksi muuttu fiilikset ja tissit aina... Teinköhän mä tähän ketjuun sen "fiiliskartotuksen" millä tuppaa kaikki kierrot menevän... oikeen tunteiden vuoristorata.

Ovis tikkuja tilaan tältä istumalta ny ja keskityn seuraavaan kierrokseen... Kyllä tää ämmä kohta vuotaa taas joten ei turhia kuvitelmia :D

Tsemppiä teille jännäilijöille... täytyy tulla kattomaan mitä te olette perjantaihin mennessä saanu aikaan