Lue keskustelun säännöt.
Gallup! Kuinka MONI tunnistaisi sinut kroppasi perusteella? Ilman vaatteita ja päätä siis :)
29.08.2009 |
Itse aloin tätä miettiä ja tulin siihen tulokseen, että tällä hetkellä ehkä vain omat lapset. Luultavasti myös exä, vaikka erostamme on jo muutama vuosi aikaa ja on vähintään paria alastonta naisvartaloa sen jälkeen "opetellut".
Kavereiden kanssa en juuri käy saunassa tms., eli heistä tuskin kukaan tuntisi mua kropan perusteella.
Mites muut?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei luultavasti kukaan...