Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaularauhaset turvoksissa tms?

Vierailija
18.08.2009 |

Minulla on ihan pikkuflunssa, nenä tukossa ja kurkku vähän kipeä ja nyt huomasin että kaulassa on tuollaisia paukkuja. Minulla oli niitä kerran ennenkin, kun oli korva- ja kurkkutulehdus ja kuume, mutta silloin olin tosi kipeä ja menin jopa lääkäriin. Onko teillä yleensä tavallisessa flunssassa nuo rauhaset tuollalailla turvonneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli juuri sellainen tauti, et kaularauhaset tosi kipeet ja vähän turvonneetkin. Joku virus taisi olla, kun ei antibiootti tehonnut. Mut n. viikossa läks kipu pois.

Vierailija
2/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olleet silloin viimeksikään, muutama vuosi sitten. Ihan vahingossa ne huomasinkin kun pistin poolon tänään päälle ja suoristelin sitä kaulusta niin tunsin sitten samalla sellasia mollukoita kaulassa, ja tunnistin ne niiksi samoiksi joita silloin joku vuosi sitten oli, mutta tosiaan ihmettelin kun viimeksi olin ihan sänkypotilaana melkein viikon ja tarvitsin antibioottikuurinkin, Ja minä en kovin herkästi lääkäriin lähde, mutta silloin alkoi tuntumaan ettei mene ollenkään ohi. Nyt on ihan ok olo, ei kuumetta eikä mitään sen suurempaa tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun tosiaan oli kaula tosi kipee, vaikka ei kuumetta ollutkaan.

t. 2

Vierailija
4/4 |
18.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääkäri silloin sanoi että jos eivät häivy kahdessa viikossa niin tulla takaisin. Muu tauti meni kyllä ohi hyvin sillä antibioottikuurilla, jonka söin loppuun asti. (10pv:n kuuri oli) Mutta ne pallot kyllä kesti lähemmäs kuukauden häipyä, en silti mennyt enää lääkäriin kun olo oli muuten normaali.