Eikö miehiä häiritse vaimon läskistyminen?
Onko se ihan sama jos rouvan hanuri muuttuu koosta 36 johonkin 44 ? Edelleenkö himottaa? Itse en kestäisi...mutta näitä entisiä 36 näkee kaikkialla... Eikö muka vaikuta seksiin? Onko liian arka aihe keskustella?
Kommentit (64)
mutta muuten kyllä olet oikeassa siinä että sama koskee tietysti kumpaakin sukupuolta.
lopetetaan itsestä huolehtiminen, kun alkaa tulla perhettä? eikö aika riitä vai tylsistytäänkö siihen, että ei se perhe-elämä ollutkaan pelkkää romanttista seikkailua, vaan raakaa arkea? kannattais sopia jo suhteen alkuvaiheessa, että jos toine ei pidä kroppaansa kunnossa, saa lähteä.
Onneks ei oo vielä mikään älytön syöttöporsas, mutta takamus on kyllä levinny, muuten ei oo hirveästi liikaa, tuntuu vaan, että melkein kaikki on takamuksessa.
Vajaa 10 kiloa kun pudottais, ainakin viisi, vois olla mukavempi kateltava.
Lasten kanssa kotona oleminen on ilmeisesti niin väsyttävää puuhaa, että ei ilmeisesti "parempi puolisko" jaksa panostaa kilojen pudottamiseen.
Onneks on kesällä tullu kateltua timmejä takapuolia varastoon, eiköhän sitä ensi kesään taas kestä.
Itse vielä melkein 4-kymppisenä melko timmissä kunnossa.
-Man-
kun oot kakarootten kans yksin kaiket päivät ja illat niin paha sitä on missään jumpassa tai salilla tai yhtään missään käydä.
jos vaikka aloitatkin jonkun jumpan niin parin viikon päästä sitä on miehellä niiiiiiin paljon tärkeempi meno just jumppa aikaan että kyllä se on nyt vaan vaimokkeen joustettava. ja ens viikolla taas ja sitä seuraavalla......
ja turha sanoa että lähtee vaan lasten kanssa kävelylle. paskat se mitään urheilua oo kun koitat työntää tuplarattaita kaks askelta eteen ja yhen taakse, kävelevien lasten tahtiin. vielä kun ei oo sellasia kärryjä eteen tullut mihin mahtuis kaikki tenavat.
sitten kehtaavat miehet valittaa kun kotiäidit ei pidä ittestään huolta. antais siihen ensin mahdollisuuden ja valittais vasta sitte!!!!
Ainakin meillä naisella on mahdollisuus liikkua mutta kun ei viitsi.
Olen antanut kyllä aikaa, yrittänyt ottaa salille mukaan (yksityinen sali, lapset mukana, olisi yhteistä liikuntaa), lapsia kuljetan mukana (uimassa jne), jotta puoliso saa rauhassa välillä olla, ruuat teen hyvinkin usein kotona, siivoan kohta enemmän kuin puoliso etc.
Turha toivo, moni nainen vaan kehittää puolustuksen lasten hoidosta, ettei jaksa, kun lapsia hoitaa. Bullshit, sanon minä. Itsestä se on kiinni.
Tosin eri asia on se, että jos todellakin mies ei kotona tee mitään eikä anna omaa aikaa puolisolleen. Typeriä ovat sellaiset miehet ja typeriä ovat sellaiset naiset, jotka eivät ota sitä omaa aikaa.
-Man-
jos mies todella antaa sitä aikaa niin silloinhan se on täysin itsestä kiinni. ja silloin on ymmärrettävämpääkin tuo narina kiloista.
ja tuohon "ota omaa aikaa" kommenttiin sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä että ei sitä niin vain oteta. lasten edessä ei tee mieli tapella, että olisit nyt sinäkin joskus edes lastesi kanssa. ja opettaa lapsille että isä ei halua heidän kanssaan olla ja että naisella ei ole oikeutta omiin menoihin.
iltasella jos asiasta rauhassa kahdenkesken keskustellaan, mies pyhästi lupaa ja vannoo muuttavansa tapansa ja kalenteriin merkitään äitin illat....ja kas kummaa, kun merkitty ilta koittaa, on hienot lupaukset haihtunut savuna ilmaan ja taas ainut vaihtoehto päästä ovesta pihalle ilman lapsia on pistää show pystyyn lasten kuullen....että otappa siinä vaan sitä omaa aikaa....ja sitten valitetaan kun on vaimolla kiloja ja on niin estoinen pedissä, silloin kun sinne päästään ja pipokin on pirun kireällä....jne. ihmekkös tuo.
kaikki miehet eivät ole sinun kaltaisiasi ja siitä syystä sinun on varmaan vaikea ymmärtää minun tilannettani. kateellinen olen vaimollesi.
...painoin 48kg ja olin kokoa 36, nyt painan 80kg ja olen kokoa 42. Joka päivä käyn lenkillä ja 4 kertaa viikossa salilla ja salaattilinja on ollu viimiset 2 vuotta. Mutta paino ei vaan lähde. Tosin mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, joka taitaa olla syy. Mutta onneksi mies himoitsee mua, enkä itsekään anna painon hidastaa.
täysi oikeus jättää moinen läskivuori! Tai ainakin rakastajatar/käydä Tallinnan strippiklubeilla jyystämässä tiukkaperseisiä pimuja.
...painoin 48kg ja olin kokoa 36, nyt painan 80kg ja olen kokoa 42. Joka päivä käyn lenkillä ja 4 kertaa viikossa salilla ja salaattilinja on ollu viimiset 2 vuotta. Mutta paino ei vaan lähde. Tosin mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, joka taitaa olla syy. Mutta onneksi mies himoitsee mua, enkä itsekään anna painon hidastaa.
takaisin tuon "typeriä ovat naiset jne"-kommentin.
Ymmärrän kyllä, että lasten edessä ei tee mieli tapella.
Jokaiselle on hyvä saada omaa aikaa, sekä miehellä että naisella.
Viikonloppuisin herään aikaisin (tottunut siihen töiden vuoksi, ei siis mitenkään iso juttu mulle), jotta puoliso saa nukkua pitempään, vauva kun herättelee aamuyöstä ja silloin ei viikolla itse oikein jaksa herätä, kun aamusta töihin meno (Pienenä vinkkinä:Jos extra huone,päästä puolisosi sinne nukkumaan, ei vauva herättele turhaan. No, tämähän on tietenkin itsestään selvyys)
Ja vaikka töiden jälkeen itsellä väsyttää, voi sitä silti viikolla vaikka pari kertaa antaa paremman puoliskon nukkua päíkkärit ja mennä vaikka itse aikaisemmin nukkumaan.
-Man-
En ole läskivuori. Mussa ei roiku eikä lölly mikään, mulla on tiukka vatsa ja pyöreä pylly. Olen sentään treenannut aika kauan ja vatsalihaksia menee yhdellä satsilla yli 200 ja punnerruksia tulee tehtyä päivittäin. Vyötärö on kapeampi kuin 20 kiloa kevyemmillä.
Lääkäritkin arvioivat painoni aina 15 kiloa alemmas. Ja miehet jotka ovat ihastuneet minuun, ovat komeita ja urheilullisia, joten turpa tukkoon. Onneksi mulla on ihana mies, joka rakastaa mua painosta huolimatta ja kyllä saakin sen edestä hoitoa...
En minä sinua kritisoinut! Kirjoitus oli pelkkää ironiaa! Sinussa ei ole mitään moitittavaa, eikä niissäkään, jotka eri syistä lihoneet! Syitä on niin monia, ei voida tuomita!
En ole läskivuori. Mussa ei roiku eikä lölly mikään, mulla on tiukka vatsa ja pyöreä pylly. Olen sentään treenannut aika kauan ja vatsalihaksia menee yhdellä satsilla yli 200 ja punnerruksia tulee tehtyä päivittäin. Vyötärö on kapeampi kuin 20 kiloa kevyemmillä. Lääkäritkin arvioivat painoni aina 15 kiloa alemmas. Ja miehet jotka ovat ihastuneet minuun, ovat komeita ja urheilullisia, joten turpa tukkoon. Onneksi mulla on ihana mies, joka rakastaa mua painosta huolimatta ja kyllä saakin sen edestä hoitoa...
kun mies ei huolehdi itsestään?! Todettiin hänellä 33-vuotiaana 1-tyypin diabetes, harvinaista, muttei tavatonta. Polttaa ketjussa, perinyt lapsuudenkodin ruokailutottumukset (ei vihanneksia ikinä, pelkkää kastiketta ja perunaa, suolaa ja voita leivällä, kulutusmaitoa). Verenpainetauti ja korkea kolesteroli. Teen terveellistä ruokaa, mutta minkä mahdan jos mies ostaa paskaa työpäivinä. Vetää salassa karkkia ja suklaata+sipsejä. Pitkän ajan sokeri n. 14 vaikka pitäisi olla alle 7,5, ettei elinvaurioita tulisi.
Ostan 40 prosenttista rasvaa, jota vetää sentin siivun leivälle. Välillä varastaa kalan pastamiseen tai leivontaan tarkoitettua voita.
Kohta täyttää 37 ja vatsaa tullut. Muuten hoikka. Muna ei enää seiso ja jatkuva yskä. Räkää tulee ja korisee, limppii niitä räkiään. Keuhkoahtaumatauti luultavasti tulossa (polttanut 25 vuotta, ei pääse irti ja ei halua lopettaa).
Lääkäreiden ja minun sanomiseni ei paina paskaakaan, vetää niitä karkkejaan, unohtaa pistää insuliinejaan ja röhkii tupakkayskäänsä. Juo jokapäivä yskänlääkettä, idiootti!
Ei minua mikään tässä todellakaan pidättele, aina se on vain munansa sisään tunkenut ja lauennut, esileikeistä viis. En vain tajunnut järkyttävän lapsuuteni takia, että mulla voisi olla vielä fiksukin mies! Lankesin idioottiin, koska luulin, etten muuta saa.
Mulla on itsestään huolta pitämätön mies, mutta sulla kyllä veti pohjat.
ja 48 --> 80. Lähes pelkkää lihasta 30 kiloa.
No itseään on helppo pettää. Millä tekniikalla 200 vatsaa? Ei lääkärit mitään arvioi. Ne katsoo vaakaa. Naisilla nyt vaan on isompi rasvaprosentti kuin miehillä, ellei ole luonnonoikku, käytä testoa tms. Onko sinulla sixpäkki?
En ole läskivuori. Mussa ei roiku eikä lölly mikään, mulla on tiukka vatsa ja pyöreä pylly. Olen sentään treenannut aika kauan ja vatsalihaksia menee yhdellä satsilla yli 200 ja punnerruksia tulee tehtyä päivittäin. Vyötärö on kapeampi kuin 20 kiloa kevyemmillä.
- mutta vaimoa tuntuu haittaavan mun läskistyminen.
Ei häntä sekstaaminen enää kiinnosta AINAKAAN minun kanssa - muista en tiä, kuntekee niin pitkiä "työpäiviä"
"eikö vaimoja häiritse miehen läskistyminen?"
tai se itsestä huolehtimattomuus. Ei mies mikään lihava ole, mutta ne selkäkahvat ja treenaamaton vatsa (ei mikään sixpack olla). Miksei se halua pitää kunnostaan ja ulkoisesta habituksestaan huolta? Mulle tulee vähän sellainen fiilis ettei se ukko arvosta mua kun ei yhtään välitä siitä olisko musta mukavaa jos se edes vähän välittäisi itsestään.
Itse treenaan ja pidän ulkonäöstäni huolta, niin itseni kuin miehenikin vuoksi. Ei se visuaalinen silmä ole mihinkään kadonnut 17vuoden aikana.
alla olevan kanssa.
Sillä miten voi olla miehestä kiinni, panetko sinne suuhusi porkkanan ja kaurahiutaleita tai munkin ja keksin. Kyllä ruokavalinnat ovat ihan omia - eikä lihottava ruoka ole sen helpompaa valmistettavaa kuin lihottamaton.
Jumpalla saa kiinteytettyä itsensä, kyllä. Mutta ne jumppaliikkeet voi valan hyvin tehdä kotonakin, eikä niihin kiinteyttäviin liikkeisiin tarvitse montakaa rupeamaa päivässä -
katselinpa muuten vain taas näitä pikkuperheitä rantapromenadilla, jossa äiti oli luokkaa 165 cm pitkä ja 90 kiloa, isä ihan sutjakka. Jostain syystä rouvat näkivät olevansa oikeutettuja purkamaan pahaa oloansa miehiinsä motkottamalla ja kiukuttelemalla - luultavasti häpeävät muotojaan niin paljon, että panevat miehenkin kärsimään.
On ikävä kuunnella itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, mutta vaihtakaa nyt ensiksi ruokavalintanne järkevämmäksi ja alkakaa sitten vasta syyttää miestenne osallistumattomuutta lihavuutenne syyksi.
kun oot kakarootten kans yksin kaiket päivät ja illat niin paha sitä on missään jumpassa tai salilla tai yhtään missään käydä. jos vaikka aloitatkin jonkun jumpan niin parin viikon päästä sitä on miehellä niiiiiiin paljon tärkeempi meno just jumppa aikaan että kyllä se on nyt vaan vaimokkeen joustettava. ja ens viikolla taas ja sitä seuraavalla...... ja turha sanoa että lähtee vaan lasten kanssa kävelylle. paskat se mitään urheilua oo kun koitat työntää tuplarattaita kaks askelta eteen ja yhen taakse, kävelevien lasten tahtiin. vielä kun ei oo sellasia kärryjä eteen tullut mihin mahtuis kaikki tenavat. sitten kehtaavat miehet valittaa kun kotiäidit ei pidä ittestään huolta. antais siihen ensin mahdollisuuden ja valittais vasta sitte!!!!
ja 48 --> 80. Millä tekniikalla 200 vatsaa? Ei lääkärit mitään arvioi. Ne katsoo vaakaa. Naisilla nyt vaan on isompi rasvaprosentti kuin miehillä, ellei ole luonnonoikku, käytä testoa tms.
Mulla on pari kaveria, jotka ovat myös treenanneet vuosia ja heilläkin on paino korkeampi kuin muilla "saman kokoisilla". Mulla paino näkyy lähinnä reisissä ja pohkeissa. Olen himo pyöräilijä ja tulee välistä poljettua 50-80 km lenkkejä. Toinen siskoni on myös painava vaikkei näytä siltä, hän on harrastanut myös urheilua koko ikänsä, toinen sisko taas on armoton läski ja painaa 15 kg vähemmän kuin minä eikä ole ikinä kävelylenkkiä rankempaa harrastanut. Aloitin lihastreenit 15 vuotta sitten, silloin harrastin vain juoksua ja pyöräilyä ja painoin 62 kg ja siitä alkoi paino nousta noin 250g viikko. Hormoonihirviö taidan olla ja himotkin on kuin miehellä...
..mitä luusereita miehistä tulee kun pääsevät täällä vauhtiin. Juoruillaan naisten kiloista vaikka suomalainen mies on jo tilastojenkin mukaan se, joka kantaa eniten & useimmiten läskiä mukanaan. Naiselle on terveellistä olla hieman muhkea, miehille kaljamahasta ei ole hyötyä- silti miesten painosta ei saisi hiiskuakaan.
reidet hinkkaa yhteen, vatta pullottaa, karvoja kasvanu joka paikkaan, paitsi sinne päälaelle mistä ne on täysin hävinny, eikä kalukaan enään oo yläviistossa, vaakatasossa korkeintaan....silti oon rinnalla pysyny.
että jos sitä haittaa mun taikinavatta, roikkutissit ja löysempi värkki niin sopiis kattoa ensin peiliin.....eiköhän se ikä tee tehtävänsä ihan jokaiselle.