Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö miehiä häiritse vaimon läskistyminen?

Vierailija
29.08.2009 |

Onko se ihan sama jos rouvan hanuri muuttuu koosta 36 johonkin 44 ? Edelleenkö himottaa? Itse en kestäisi...mutta näitä entisiä 36 näkee kaikkialla... Eikö muka vaikuta seksiin? Onko liian arka aihe keskustella?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaimon läskit niin kauan kuin pysyy antavana ja pillu kunnossa. Pillun saanti pitää miehen terveenä ja elinvoimaisena. Laihat naiset on sitäpaitsi aina kärttysiä, kun ovat niin nälkäsiä.

Vierailija
42/64 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tuo kunnossa oleva pillu olisi hyvä asia. Ei haittaisi veltostunut ulkomuoto. Tahtoo vaan tulla nykyään laukeamisvaikeuksia, kun kroppa ei kiihota eikä pillu purista. Joutuu runkkailemaan melko usein, alkaa kyllästyttää.

Ei haittaa vaimon läskit niin kauan kuin pysyy antavana ja pillu kunnossa. Pillun saanti pitää miehen terveenä ja elinvoimaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikö vaimoja häiritse miehen läskistyminen?"

tai se itsestä huolehtimattomuus. Ei mies mikään lihava ole, mutta ne selkäkahvat ja treenaamaton vatsa (ei mikään sixpack olla). Miksei se halua pitää kunnostaan ja ulkoisesta habituksestaan huolta? Mulle tulee vähän sellainen fiilis ettei se ukko arvosta mua kun ei yhtään välitä siitä olisko musta mukavaa jos se edes vähän välittäisi itsestään.

Itse treenaan ja pidän ulkonäöstäni huolta, niin itseni kuin miehenikin vuoksi. Ei se visuaalinen silmä ole mihinkään kadonnut 17vuoden aikana.

aikana yli 20 kiloa (ylipäänsä ylipainoa on noin 30kg).

En sitten tiedä, mikä minussa on vikana mutta itse asiassa haluan miestä entistä enemmän. Rakastan tuota vatsaa (ei, se ei ole mikään tynnyri mutta ei kovin kaukanakaan siitä).

Eli minua ei ainakaan ole häirinnyt miehen lihoaminen. Minä olen suhteen aikana pysynyt aika lailla saman painoisena (ihan normaalipainoinen siis olen). Toki mies on nähnyt minut 15 kiloa hoikempanakin (ollaan tuttuja jo pitkän ajan takaa) mutta eipä ole ainakaan vihjaillut että haluaisi minut niihin mittoihin.

Me molemmat rakastetaan syömistä ja ollaan laiskoja liikkumaan ja kummatkin tietää, että siitä seuraa yleensä väistämättä lihoaminen. Eipä vain jakseta välittää, tuleeko niitä kiloja lisää =)

Vierailija
44/64 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on itsestä kiinni näköjään.Olen itse 60.v isi ja tytär on 3 lapsen äiti 32-v

Kulkee zumbassa kerran viikossa ja on perhepäivähoitaja ja kuskaa omat pojat 2 kipaletta joka viikko jalkapallo harkkoihin ja tytön 5v tanssi tunnille. Eikä valita että ei jouda kuntoilemaan. Näyttää edelleen samalta kuin 18v , pieneltä 160cm 45kg tytöltä.

Vierailija
45/64 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo laittoi karppauskuurille, kun vatsa paisuu. Painoa oli 89 kg, nyt kilo vähemmän 4 päivän jälkeen, ja tavoite olisi huhtikuussa 83 kg. Pituutta on 188.

Ei se läski, mutta kun kaikki on vatsan kohdalla.

Vierailija
46/64 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessus että mun emäntä ällöttää, syödään muka kaikkea lightpaskaa mutta töissä ahdetaan berliininmunkkia naamaariin kahvitunnilla pari kolme kappaletta päivittäin. Nytkin illasta katsoi salkkareita ja mussutti sipsejä ja pepsimaxia päälle kun siinä ei oo hiilareita. perkele sanon minä. vatsa on kuin säkillinen pizzataikinaa. seksiä ei todellakaan tee mieli kun ämmä on kuin michelinukko. itse pidän kunnostani lenkkeilemälla huolta ja käyn työpaikan sählyssä joka viikko. hävettää joskus kulkea ämmän kanssa kaupungilla kun mitkään saappaat ei mahu paksujen pohkeiden takia, lenkkareissa joka paikkaan, siis syömäänki mentiin ystävien kanssa niin oli lenkkarit ja verkkarit jalassa. onneksi oli amarillo eikä mikään hieno paikka. kymmeniä kertoja olen maininnut et voitais yhdessä liikkua ja sit alkaa hirvee marina kuinka "et rakasta mua ja sä et määrää mua, lähden äitin luo ja vien kaiken tästä kämpästä, sä et oo ostanu mitään tähän" ja seuraavana päivänä on haettu itselle pizzat, vähintään kaksi.

en tiedä kumpi haisee pahemmalle henki vai perse, samaa tavaraa tuutataan toisesta ulos ja toisesta sisään. äitinsä on samanlainen läskikasa, on opettanu tyttärensä samanlaiseksi.

Vierailija
47/64 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatessamme mies oli reilu 60kg, itse 54kg. Nyt, muutaman vuoden ja kahden lapsen jälkeen painan 56kg ja mies 74kg...

Minä sain vuodessa sen 62 kg => 72kg ja nyt lukema huitelee jossain 74kg korvilla. Tavoitteena on ainakin se 80kg, jonka toivon saavuttavani vuoden tai kahden kuluessa viimeistään.

Puhuttiinko tässä rasvalla ja nesteellä lihomisesta vai lasketaanko voimaharjoittelulla saatu lisäpaino mukaan inhokkeihin?

Vierailija
48/64 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihduttanut 83 -> 72, rouva vähän vähemmän, mutta ei mua haittaa, hän on seksikäs edelleen ja erittäin haluttava.

Vierailija
49/64 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko vähemmistössä, kun minua ei haittaa miesten isous tai läskiys, kaljamahat tms. ollenkaan... Ehkä olen jäävi vastaamaan tähän ketjuun, koska olen luonnostaan siro ja maksimillaan painanut 60 kg (raskauden loppuvaiheessa). En liho kovin isoksi varmaan ikinä, millään elämäntavoilla, tietysti löysää ihoa ja mahaa tulisi jos oikein alkaisin viettämään liikkumatonta elämäntyyliä, mikä on luonteeni vastaista. Mieheni painaa 115 kiloa; on kyllä iso ja riski muutenkin mutta on hänellä niitä läskejäkin siihen. Itseäni lähinnä haittaisi jos hänelle tulisi todella huono kunto, tai sairastuisi, ehkä se vielä tulossa kun on vasta +30 vuotias.

Olen aina viehättynyt isoista miehistä; sitäpaitsi jos nyt perseeni alkaisi vastoin luonnonlakeja levenemään kokoon XXL olisin silti pienempi kuin mieheni.

Vierailija
50/64 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se pillu siitä mikskää muutu vaikka muija kuinka turpois..

Vierailija
51/64 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se pillu siitä mikskää muutu vaikka muija kuinka turpois..

ei niin mutta jos pillun ympärillä oleva olento näyttää sialta niin ei tee mieli.

Vierailija
52/64 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niin mutta jos pillun ympärillä oleva olento näyttää sialta niin ei tee mieli.

Kunnon panomies on heti jäykkänä, kun pillun näkee tai edes arvelee sitä saavansa. Ei siinä läskejä ehdi ajatella kuin ehkä sitten jälkeenpäin.

Vierailija
53/64 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jessus että mun emäntä ällöttää, syödään muka kaikkea lightpaskaa mutta töissä ahdetaan berliininmunkkia naamaariin kahvitunnilla pari kolme kappaletta päivittäin. Nytkin illasta katsoi salkkareita ja mussutti sipsejä ja pepsimaxia päälle kun siinä ei oo hiilareita. perkele sanon minä. vatsa on kuin säkillinen pizzataikinaa. seksiä ei todellakaan tee mieli kun ämmä on kuin michelinukko. itse pidän kunnostani lenkkeilemälla huolta ja käyn työpaikan sählyssä joka viikko. hävettää joskus kulkea ämmän kanssa kaupungilla kun mitkään saappaat ei mahu paksujen pohkeiden takia, lenkkareissa joka paikkaan, siis syömäänki mentiin ystävien kanssa niin oli lenkkarit ja verkkarit jalassa. onneksi oli amarillo eikä mikään hieno paikka. kymmeniä kertoja olen maininnut et voitais yhdessä liikkua ja sit alkaa hirvee marina kuinka "et rakasta mua ja sä et määrää mua, lähden äitin luo ja vien kaiken tästä kämpästä, sä et oo ostanu mitään tähän" ja seuraavana päivänä on haettu itselle pizzat, vähintään kaksi.

en tiedä kumpi haisee pahemmalle henki vai perse, samaa tavaraa tuutataan toisesta ulos ja toisesta sisään. äitinsä on samanlainen läskikasa, on opettanu tyttärensä samanlaiseksi.

Mä ihmettelen, että miksei jo erota, jos vaimo hävettää? Mä en ainakaan haluaisi, että mun mies joutuis mua häpeämään ja kestämään, mikäli tuolta tuntuisi. Vanha eukko pihalle ja timmimpää kehiin!

Vierailija
54/64 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helevettiä te äidit siellä kotona ootta? Miksi juuri naisen piti/sai jäädä kotiin hoitamaan pienokaista? Vauva-aika ok, eli imetysaika, mutta eikö sen jälkeen juuri isä jää hoitamaan lasta kotiin ja äiti palaa työhön? Mikä tässä on niin vaikee ymmärtää??? Seksikin toimii, kun mies lapsen kanssa ja valmiin ruuan kanssa ottaa työäidin kotiin vastaan ja homma rulettaa. Kokeilkaa vaikka, ei maksa paljoo ja vaikka maksais niin hyvinvointi ja onnellisuus tärkeintä.

Vierailija
55/64 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe jo litomaan, ei sun oo pakko kestää. Itse olen nainen ja haluisin mässätä joka päivä ja paljon, mutta itseni vuoksi (terveyteni) en niin tee ja myös mieheni(mahdollisen ällötyksen) vuoksi en niin tee. Enkä tosin siedä, että mieheni lihoisi, koska kosketus on silloin minulle iljettävää, eli teennäistä tykkäämistä.

Vierailija
56/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla noin 15 kg nuoruudestaan lihonnut vaimoni vilahti ohi kivat rintaliivit päällä muuten yläosattomissa ennen töihin lähtöä.

Siinä himot heräsivät kun silmäni ahmivat muotoja.

Joo, ei tullut valasefektiä ei.

Masennus iski siitä, että milloinkohan ne vaimon himot heräisivät.

Vierailija
57/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin rouva hiukan turvonnut, tuntuu haittaavan enemmän itseään kuin mua. Kyllä mulla vieläkin alkaa kulli seisomaan, kun sitä kattelee.

Vierailija
58/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo muutos olisi suotava ja toivottava, enemmän naista aina parempi, kuin vähemmän naista. Rakasta suuria hanureita.

Vierailija
59/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa ja pahin turnoff on ärtyisä, masentunut, huonotuulinen tai naputtava nainen. Jos naisella on hyvä olo itsensä suhteen, niin kyllä toimii, eikä koolla ole mitään tekemistä halijen kanssa. Kyse on siitä miten kilonsa kantaa.

Vierailija
60/64 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta suuria hanureita.

Minä taas isoja perseitä :)

Siis samaa mieltä ehdottomasti.

Ei ole vielä liian isoa tullut vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme