Eikö miehiä häiritse vaimon läskistyminen?
Onko se ihan sama jos rouvan hanuri muuttuu koosta 36 johonkin 44 ? Edelleenkö himottaa? Itse en kestäisi...mutta näitä entisiä 36 näkee kaikkialla... Eikö muka vaikuta seksiin? Onko liian arka aihe keskustella?
Kommentit (64)
ja en silloinkaan ollut mikään laiha vaan juuri ja juuri normaalipainoinen. Mutta toisaalta mieskin on kerännyt kiloja ja rintalihaksetkin veltotusneet. Sellaista se elämä on, vanhetaan ja roikutaan yhdessä. Aina haaveillaan laihduttamisesta ja kuntoilun lisäämisestä, mutta aikaa on kovin vähän itselle tässä elämänvaiheessa.
Mies rakastaa ja kunnioittaa minua. Varmaan hän olisi innoissaan, jos olisin sen 20 kiloa hoikempi ja kiinteä, mutta toisaalta on tuohon ikään oppinut jo, että kaikkea ei saa, kun itsekään ei ole enää mikään adonis vaan tukevasti keski-ikääntyvä herrasmies.:)
olen läskistynyt ja minua halutaan siitä huolimatta jopa enemmän kun on muotoja mistä pitää kiinni. Suurin osa miehistä pitää muodokkaista naisista jolla on reittä takamusta ja uhkeet rinnat ;-)
Millä mittarilla mitattuna suurin osa miehistä pitää "muodokkaista" naisista? ja mitä tarkoittaa muodokas, JLo ja Shakira-vartalo vai minkälainen?
Kyllä ne on arkipäivän muut vaatimukset, jotka enemmän seksiin vaikuttaa, toinen kun on täydellinen ihan just omana itsenään.
Terveisin eilenkin erittäin hyvin saanut paksu, iloinen nainen.
seksistä tykkää. Toisille ei vain riitä silmiin tuijottaminen, suuteleminen ja henkinen yhteys. On kiihottavaa, kun nainen hallitsee ja kannattelee kroppaansa seksissä. Jotta sänkytouhut ei ole kuin Finnjetin luotsaamista Kustaanmiekassa.
Kyllä ne on arkipäivän muut vaatimukset, jotka enemmän seksiin vaikuttaa, toinen kun on täydellinen ihan just omana itsenään.
Terveisin eilenkin erittäin hyvin saanut paksu, iloinen nainen.
edelleen kokoa 34/36, huolehdin itsestäni ja liikun.
Mies on kasvattanut kaljamahan, ja muutenkin lihonut, pieree, röyhtäilee ja käyttäytyy muutenkin usein kuvottavasti.
Arvatkaa paljonko minua kiinnostaa enää panna sitä?
ei minun mieheni enää kovin innostunut ole ja alkujaan kuitenkin ihastui peppuuni. Iso se tosin on aina mielestäni ollut, mutta varmaankin koosta 38 mennyt jonnekin kokoon 42...Nyt olen raskaana ja eilen riidan yhteydessä haukkuikin läskiksi.
Omaan nautintoon ja halukkuuteen ei kyllä miehen ulkonäkö vaikuta, mutta kyllähän tuo siltä näyttää että te miehet halutte aina ja säännöllisesti uutta ja nättiä.
Vetäkää mulkut käteenne, minä sulkeudun dildoni kanssa sohvalle ja onanoin itseni uneen.
JA EIPÄ muuten treenaminen, dieettaaminen, meikkaaminen ja uudet alusvaatteetkaan siihen seksiin tunnu hirveästi vaikuttavan, että kokemusta on siitäkin puolesta. Väitän että mies on jo menettänyt kiinnostuksensa ja sen seurauksena vaimo antaa itsensä lihoa. Kun ei sitä miestä kiinnosta kumminkaan. Ihan sama tuntuu olevan, panostaako ulkonäköönsä vai ei. Jos haluan huomiota saan sen muualta kuin kotoa. Tosin näin raskauden ja läskistymisen myötä tuskin enää mistään. Eikä tätä persettä, tissejä saati tulevan synnytyksen pilaamaa vittua kehtaa missään enää näyttääkään.
haukkuu läskiksi raskaana olevaa naista!!! Kiehuttaa niin paljon että tekisi tulla lyömään turpaan sitä keskenkasvuista aivotonta munanjatketta.
Minä olen vähän samoilla linjoilla.. vaikka vaimo olisi kuinka kaunis, niin muualta etsitään virikkeitä. Olen seurannut tuttavaperheeni touhua, jossa vaimo on entinen malli, yhä mallinmitoissa, todella kaunis ja ihana ihminen, silti mies on flirttaamasa muille ja etsii seuraa salaa netistä.
mietinkin, kuinka itsensä saisi muutettua lesboksi, miehiin ei voi luottaa.
vuosien saatossa. Onhan se uusi aina uusi, vaikka oma olisi hemaiseva. Tiedän kanssa lähipiiristä yhden rouvan, entinen malli, vieläkin mallinmitoissa, hampaita fiksattu, tisutkin musta suurennettu jne. Viimeisen päälle puettu, mutta niinpä vaan mies tökkii jokaista muuta vastaantulevaa...
Jos haluan huomiota saan sen muualta kuin kotoa. Tosin näin raskauden ja läskistymisen myötä tuskin enää mistään. Eikä tätä persettä, tissejä saati tulevan synnytyksen pilaamaa vittua kehtaa missään enää näyttääkään.
Ei muuten tee pahaakaan, jos muuten olet normaalipainoinen ja sinut itsesi kanssa. Kaksi lasta takana eikä ikinä ole ollut näin paljon vientiä yöelämässä. Itselläni tosin on hyvä mies eikä aikomustakaaan sitä suhdetta vaarantaa millään seikkailuilla, mutta mahdollisuuksia tosiaan olisi. Ja onhan se huomio imartelevaa, vaikkei sitä jossain baarissa kovin henkilökohtaisesti voikaan ottaa.
vetää magneetin lailla miehiä puoleensa. Olisiko niin, että asenteesi on parantunut ja olet nykyään myös ulkonäöllisesti helpommin lähestyttävä? Vai oletko ollut nuorempana rumempi ja lihavampi? Monilla miehillä, ainakin itsellä on rima aika matalalla yöelämässä. Ei puhettakaan, että menisin iskemään ketään unelmakroppaista tai muuten vaan haasteellista.
Ei se onnistu useinkaan edes meikäläisen komeudella ja charmilla. Tavallisemman näköiset naiset on aika helppoja, kun eivät odota tällaisen miehen kiinnostusta ja menevät usein jopa vähän hämilleen söpösti.
Kaksi lasta takana eikä ikinä ole ollut näin paljon vientiä yöelämässä.
En ole läskivuori. Mussa ei roiku eikä lölly mikään, mulla on tiukka vatsa ja pyöreä pylly. Olen sentään treenannut aika kauan ja vatsalihaksia menee yhdellä satsilla yli 200 ja punnerruksia tulee tehtyä päivittäin. Vyötärö on kapeampi kuin 20 kiloa kevyemmillä.
Lääkäritkin arvioivat painoni aina 15 kiloa alemmas. Ja miehet jotka ovat ihastuneet minuun, ovat komeita ja urheilullisia, joten turpa tukkoon. Onneksi mulla on ihana mies, joka rakastaa mua painosta huolimatta ja kyllä saakin sen edestä hoitoa...
olen läskistynyt ja minua halutaan siitä huolimatta
jopa enemmän kun on muotoja mistä pitää kiinni.
Suurin osa miehistä pitää muodokkaista naisista jolla on reittä takamusta ja uhkeet rinnat ;-)
Kyllähän epätoivoiset haluaa...
Miksi sekä miehet että naiset dissaavat toisiaan nykyisin ihan törkeällä tavoilla näissä ketjuissa?
Tuntuu, että jokainen ketju tällä palstalla päättyy nykyisin tähän vääntöön rupsahtanut nainen - rupsahtanut mies keskusteluun. En ymmärrä tätä siksikään, kun yhden rupsahtanut voi olla toisen aarre. Kauhean paljon katkeria ihmisiä, joiden oloa ilmeisesti parantaa kun saa purkaa sen anonyyminä muihin.
Olen lihonut kuutisen kiloa siitä kun aloimme seurustella, onhan se säälittävää (170 cm, 63 kiloa nykyään), onneks lähtöpaino oli riittävän alhainen.
Mieheni on lösähtänyt ainakin 15 kg (ei kehtaa kertoa enää painoaan, mutta vatsa on valtava). Kaikki rasva on vaan kerääntynyt vatsaan, takamus ja kasvot on yhtä hoikat kuin nuorena. Lempiasentoni on ikävä kyllä lähetyssaarnaaja ja toisinaan tunnen tukehtuvani, kun miehen vatsa painaa. Onneksi sillä on hyvät käsivarsilihakset, niin helpottaa kun se tukeutuu niihin, siis käsivarret suorina.
Musta mieheni on kyllä ihan yhtä suloinen, rakastettava ja sexy kuin silloin aikoinaan, kun sillä oli sixpäck, nykyisen mäyräkoiran tai ehkä salkun sijaan;-)
Tavatessamme mies oli reilu 60kg, itse 54kg. Nyt, muutaman vuoden ja kahden lapsen jälkeen painan 56kg ja mies 74kg...
Kyllä tuo ukko vaan niin hemaiseva oli silloin alkuun, ei siitä mihinkään pääse. Päällä ollessaankaan ei tuntunut että alle tukehtuu. Meillä molempien pitää liikkua PALJON, pyöristytään helposti. Omassa ammatissani saa liikkua päivät, nykyään kotona hoitovapaalla tulee kyllä tehtyä kunnon reippaita lenkkejä liki joka päivä. Lapset vaan siksi aikaa rattaisiin, muuten saavat he sitten juosta. Itselläni vielä pari muuta liikunnallista harrastusta lisäksi, joista mies ei ole juuri koskaan napissut. Onneksi.
Synnytyksien jälkeen paino huiteli melkein 70kg:ssa ja tuntui että itseäni ahdisti oma kroppa enemmän kuin miestä. Taisi olla silloin niin suurten tissien pauloissa, muuten kun omaan suht littanat b-kupit ja tuolloin hyvä kun d-kupit mahtui päälle..
Olen lihonut kuutisen kiloa siitä kun aloimme seurustella, onhan se säälittävää (170 cm, 63 kiloa nykyään), onneks lähtöpaino oli riittävän alhainen. Mieheni on lösähtänyt ainakin 15 kg (ei kehtaa kertoa enää painoaan, mutta vatsa on valtava). Kaikki rasva on vaan kerääntynyt vatsaan, takamus ja kasvot on yhtä hoikat kuin nuorena. Lempiasentoni on ikävä kyllä lähetyssaarnaaja ja toisinaan tunnen tukehtuvani, kun miehen vatsa painaa. Onneksi sillä on hyvät käsivarsilihakset, niin helpottaa kun se tukeutuu niihin, siis käsivarret suorina. Musta mieheni on kyllä ihan yhtä suloinen, rakastettava ja sexy kuin silloin aikoinaan, kun sillä oli sixpäck, nykyisen mäyräkoiran tai ehkä salkun sijaan;-)
Olet ollut kuusi kiloa kevyempänä kyllä jo melkein liian hoikka, sanoisin.
Minulla on ihan samat mitat nimittäin ja juuri yksi mies kommentoi minua hennoksi.
Ja olen ihan samaa mieltä, kyllä se ukko on ihana sen mahansakin kanssa. Aivan yhtä ihana kuin ennenkin :) Ei minua haittaa kun vaan on siisti, eli käy suihkussa ja pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin.
vaimon maha roikkuu. Se ällöttää.
Siis sellainen löysä ihra roikkuu.
Rakastan häntä, mutta täytyy kyllä sanoa, että miksei, voi vittu miksei ihminen voi katsoa kuntonsa perään edes tuon vertaa.
Itse urheilen enkä tunge paskaruokaa suuhuni.
t. nimimerkki
mutta nuita unelmia on harvassa. mullakin mies antaa salille aikaa jossa käynkin, kunhan töiltäni, kodin ja lastenhoidolta jaksan käydä. mies on lomalla: KAIKKI kotityöt tekemättä, lapset hoidossa niinkuin normaalistikkin, tulen kotiin haettuani lapset, laitan ruuan, järjestelen huushollin kuntoon, huolehdin aamuksi lasten vaatteet valmiiksi jotta aamu sujuisi jouhevammin. Silloin kun itese olen lomalla, niin lapset on aina myös kotona! ja se on pelkästään lasten vuoksi
ja en silloinkaan ollut mikään laiha vaan juuri ja juuri normaalipainoinen. Mutta toisaalta mieskin on kerännyt kiloja ja rintalihaksetkin veltotusneet. Sellaista se elämä on, vanhetaan ja roikutaan yhdessä. Aina haaveillaan laihduttamisesta ja kuntoilun lisäämisestä, mutta aikaa on kovin vähän itselle tässä elämänvaiheessa.
Mies rakastaa ja kunnioittaa minua. Varmaan hän olisi innoissaan, jos olisin sen 20 kiloa hoikempi ja kiinteä, mutta toisaalta on tuohon ikään oppinut jo, että kaikkea ei saa, kun itsekään ei ole enää mikään adonis vaan tukevasti keski-ikääntyvä herrasmies.:)
Itse olen mies ja tuo kuulosti ihan tutulta :)
Vaimolle on kertynyt makkaroita ja peppu levinnyt, mutta niinpä sitä on itsekin tullut kehittäneeksi kaljamahan.
En kyllä ymmärrä, että missä hiton välissä sitä lasten ollessa pieniä jaksaisi ruveta vielä itseään treenailemaan viimeisen päälle kuntoon?
Ja miksi?
Ei mun rakkaus vaimooni ainakaan ole sen mittasuhteista kiinni. Saa olla ihan sen kokoinen kun tykkää.
Kyllä sitä saa olla itselleen armollinen ja antaa niiden kilojen siinä kulkea mukana. Jos rupeavat tarpeeksi itseä häiritsemään, niin sitten niitä voi ryhtyä karistamaan.
olen läskistynyt ja minua halutaan siitä huolimatta
jopa enemmän kun on muotoja mistä pitää kiinni.
Suurin osa miehistä pitää muodokkaista naisista jolla on reittä takamusta ja uhkeet rinnat ;-)