Miksi mies edelleen haluaa avioitua sen hissukan kanssa, eikä ota hyvää rakastajatarta vaimokseen??
Olen lähipiirissä nähnyt NIIN monta kertaa sen, että mies päätyy naimisiin hissukkatyyppisen naisen kanssa, josta jo valmiiksi huokuu epäseksuaalisuus. Sitten muutaman vuoden kuluttua mies itkee, että ei vaimoa seksi kiinnosta. Miksei mies alunperin ole valmis/halukas naimaan (avioliittoon) naista, joka on seksuaalisesti samalla aaltopituudella kuin mieskin??
Kommentit (31)
Mutta jos seksi ON miehelle tärkeä asia, ja hissukalle ei, niin miksei mies sitten etsi sellaista naista, jolle seksi myös on tärkeä asia ja vakiinnu tämän kanssa?
Yritän sanoa, että jos alusta lähtien seksin suhteen on ollut eri näkemykset niin miksi mennä niinkin pitkälle, että sitoutua koko elämäkseen sellaisen kanssa, joka ei tule koko elämää seksintarvetta ja -nälkää tyydyttämään?
Kertokaa joku mulle!
t. ap, joka on sinkku mutta jota kiinnostaa tää asia!
saa takuuvarmasti ja kokonaan itselle.
ulkoisesti hissukka voi olla peto sängyssä, mutta tässähän kysyttiinkin, miksi mennä naimisiin sellaisen hissukan kanssa, jota ei seksi kiinnosta, jos se itselle on tosi tärkeää. Veikkaan, että hissukka on hyvä äiti, tekee hyvää ruokaa, pitää kodin siistinä, osaa käyttää pesukonetta jne.
Mutta jos seksi ON miehelle tärkeä asia, ja hissukalle ei, niin miksei mies sitten etsi sellaista naista, jolle seksi myös on tärkeä asia ja vakiinnu tämän kanssa?
Yritän sanoa, että jos alusta lähtien seksin suhteen on ollut eri näkemykset niin miksi mennä niinkin pitkälle, että sitoutua koko elämäkseen sellaisen kanssa, joka ei tule koko elämää seksintarvetta ja -nälkää tyydyttämään?
Kertokaa joku mulle!
t. ap, joka on sinkku mutta jota kiinnostaa tää asia!
eiköhän se johdu siitä että miehillä yleensä seksi on enemmän mielessä kuin naisilla ja jos on lapsia vaikka tullut jo niin on aika vaikea paneskella juuri silloin kun siltä tuntuu. itsekin olen ollut ihan kiimassa monta päivää mutta sitten illalla kun lapset on nukkumassa ja olisi aikaa tehdä jotain asialle, olen itse silmät ihan ristissä ja nukahdan melkein pystyyn.
miehet usein pelkäävät, että hyvä rakastajatar saattaa olla petollinen ja jakaa omaa rakkauttaan myös muille miehille.
ja paneskella ilman häiriöitä ( esim. lapsia)ja voi paneutua asiaan 100%: sti kuin vaimo joka käy töissä, hoitaa lapset, talouden ja sitten pitäisi vielä hoidella mies aina kun se sitä haluaa.
Ja kuulostat juuri siltä kuin joku mies olisi hylännyt sinut jonkun hissukan takia.
Kuten sanoin, olen sinkku eikä kukaan mies ole mua nyt jättänyt/jättämässä hissukan takia! :-))
Mutta yks miespuolinen kaverini on vuosikausia jo taistellut pysyäkseen avioliitossaan, kun naista ei edelleenkään kiinnosta seksi. En voi kirjoittaa asiasta tarkemmin, koska vaimo varmaan palstailee täällä kahden lapsen äiti on. Mutta ei häntä kiinnostanut seksi erityisemmin silloin alussakaan, ja sitä juuri ihmettelen, että miks tää mies meni sen naisen kans alunperinkään? Ei osaa itsekään sanoa kun kysyn. Jo parin vuoden ajan olen yrittänyt auttaa omalta osaltani, ettei lähtis avioliitosta, ellei ole ihan varma. On jutellut naisen kanssa, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja mies ainakin kokkaa ja siivoaa siinä perheessä, että ei hän kokkia ottanut.
Mutta kiitos vastauksista, ihan jänniä vaihtoehtoja että ei uskaltanut ottaa enempi seksistä tykkäävää, jospa se sitten lähtee muitten matkaan. Kysyn häneltä tästä mielipidettä huomenna.
ap
ja paneskella ilman häiriöitä ( esim. lapsia)ja voi paneutua asiaan 100%: sti kuin vaimo joka käy töissä, hoitaa lapset, talouden ja sitten pitäisi vielä hoidella mies aina kun se sitä haluaa.
ne rakastajattaret onkin olemassa.
takana mieheni kanssa. Seksiä on aina ollut hyvin, mutta ei se riitä. Suhde ei pysy koossa pelkällä seksillä.
Välillä haikailen nuoruuden seksikumppania jonka kanssa oli mieletöntä seksiä. No kundin korvien välissä ei sitten mitään ollutkaan. Eli ei sitä selvin päin kestäny. Oli parempi vaan keskittyä seksiin.
Että varmaan samasta syystä naidaan se hissukka eikä rakastajatarta.
hissukasta uskoo hänen olevan uskollinen. Eiköhän suurin osa miehistä etsi naisesta tätä ominaisuutta?
miehelle. Ei tarvi pelätä pettämistä eikä muiden miesten huomiota. Harmi vaan että monet miehet hissukan valittuaan todellakin vuosien saatossa harmittelevat päätöstään valita hissukka ja yleensä päätyvät joko pettämään tai jossain vaiheessa jopa eroon. Näin tapahtunut jo monella miespuolisella ystävälläni..
Mun mielestä miesten pitäis kuitenkin valita alun alkaen se nainen jonka kanssa synkkaa myös sängyssä, oli hissukka tai sitten kaunis nainen. Kauneushan ei tietenkään poista sitä etteikö hän olisi myös hyvä ja uskollinen kumppani vaikka sitä huomiota muilta miehiltä saisikin...
ihmeisen huomioon ottava. Suihinoton saa satasella.
ihmeisen huomioon ottava. Suihinoton saa satasella.
kiva avioliitto, mies rakastaa kotona eettistä enkeliään ja käy sitten kerran kuussa huorissa tyydyttämässä fyysiset tarpeensa.
muidenkin asioiden suhteen, että sitä ei silloin nuorena osannut ajatella, että mitkä asiat puolisossa ovat todella tärkeitä. Eli jotain varsin tärkeää ongelmaa saattaa vähätellä. Ajan kanssahan se sitten paisuu ja paisuu, ja sitä varmasti ihmettelee, että miksi otin tuon toisen, vaikka tiesin jo silloin millainen se on. Rakkaus kuitenkin sokaisee sen verran, että pari juttua saattaa jäädä liian vähälle painoarvolle.
kaverille, että vika on miehessä jos naista ei kiinnosta seksi.
Hiukan esileikkiä ja lämmittelyä ja huomiota ja romantiikkaa, alkaa seksi maistua.
Monesti seksi lopahtaa juuri siksi, että miehet alkaa vain örähtää, että koivet levälle niin saan panna. Mutta kun mies iskettää toista naista, se ei onnistukaan ja sille lirkutellaan. Jos se toinen nainen otetaan vaimoksi, kohta on sama edessä, että örähdetään vain ja sama jatkuu....
Hissukkakin haluaa seksiä jos mies osaa hommansa.
Sinä et ole varmaan päässyt koskaan kokeilemaan, miten kovasti se mies kiinnostaisi sinua seksimielessä silloin muutaman vuoden päästä? Mistä tiedät, että itse jaksaisit siinä vaiheessa, kun elämä on muuttunut tylsäksi arjeksi, mies lusmuaa sohvalla likaisissa kalsareissaan ja itse teet kaikki kotityöt, noin esimerkiksi?
Luuletko, että on jotenkin esim. naisen ulkonäöstä tai muusta luonteesta kiinni (hissukka=rauhallinen ja kiltti, tasapainoinen nainen, jonka elämä ei ole pelkkää tempoilua oman ulkonäön, miesten miellyttämisen ja hyväksynnän hakemisen kanssa?), kuinka kauan jaksaa olla kiinnostunut omasta miehestään?
Kyllä sanoisin, että niissä naisissa, jotka jäävät iäti rannalle roikkumaan, kun joku "hissukka" (hauska termi ilmeisesti fiksummalle ja kiltimmälle naiselle) vie miehet nenän edestä, lienee itsessän jotain vikaa, jonka takia he häviävät kilpailussa.
Elämässä kun pitemmän päälle on merkitystä paljolti muilla asioilla, kuin leopardistringeillä, pehmokäsiraudoilla ja baarielämällä.
Kyllä miehet valitsevat yleensä vaimokseen jonkun, josta on muutakin iloa kuin seksi. Ja vink vink, ne älyllisemminkin suuntautuneet naiset omaavat alapään ja kiinnostuksen seksiin (kunnes ankea arki mulkeron miehen kanssa sen voi tappaa) ihan yhtä lailla kuin mainitsemasi "villi rakastajakin".
...ite oon ollu kans ennen aikaan aikamoinen seikkailijatar, ja harrastanu lähinnä niitä varattuja. Eivät takerru, paitsi joskus...
No, asiaan. Havaitsin sillon ihan saman jutun. Yleensä mitä menevämpi, hauskempi tai komeampi mies, sen todennäköisempää, että emäntä on tavallinen täti ja vähän hissukka. Ja havaitsin asian olevan näin siitä syystä, että hissukka ei ala mesota kokousmatkoista, järjestöhommista, pelireissuista, parista kaljasta poikien kanssa tai mitä selityksiä nyt mihinkin ikinä on. Hissukka hoitaa kodin sekä lapset hienosti sillä välin, kun mies seikkailee, ja jaksaa rakastaa niinä tavallisina päivinä. Eikä ota hatkoja heti tai aseta miehen rehellisyyttä kyseenalaiseksi...
harvinaisen rohkea mies, että uskaltaa taluttaa alttarille kauniin ja seksikkään naisen. Sellaisesta naisesta kun joutuu pitämään kiinni ja ennen kaikkea joutuu sietämään muiden miesten kuolaamista.
Niin monta kohtuuttoman kaunista naista jää nuolemaan näppejään tavallisempien kanssasisarien pariutuessa, kun miehellä ei ole tarpeeksi itseluottamusta.
Itse kärsin 'kauniin naisen kirouksesta' vuosikaudet kunnes tapasin nykyisen aviomieheni. Hän ei koskaan käyttäydy sillä tavalla että olisin mitenkään erikoisen kaunis tai seksikäs. Ja se tekee minut onnelliseksi - hän huomaa minut itseni, ei ulkonäköni vuoksi.
Ehkä mies ei halua naista joka huokuu "panen kainnea mikä liikkuu".