Miksi mies edelleen haluaa avioitua sen hissukan kanssa, eikä ota hyvää rakastajatarta vaimokseen??
Olen lähipiirissä nähnyt NIIN monta kertaa sen, että mies päätyy naimisiin hissukkatyyppisen naisen kanssa, josta jo valmiiksi huokuu epäseksuaalisuus. Sitten muutaman vuoden kuluttua mies itkee, että ei vaimoa seksi kiinnosta. Miksei mies alunperin ole valmis/halukas naimaan (avioliittoon) naista, joka on seksuaalisesti samalla aaltopituudella kuin mieskin??
Kommentit (31)
harvinaisen rohkea mies, että uskaltaa taluttaa alttarille kauniin ja seksikkään naisen. Sellaisesta naisesta kun joutuu pitämään kiinni ja ennen kaikkea joutuu sietämään muiden miesten kuolaamista.
Niin monta kohtuuttoman kaunista naista jää nuolemaan näppejään tavallisempien kanssasisarien pariutuessa, kun miehellä ei ole tarpeeksi itseluottamusta
Minkähänlaisiin miehenlutjakkeisiin olet törmännyt?
Vai tarkoitatko seksikkäällä naisella jotain pikkuruisiin asuihin pukeutuvaa yliampuvaa ulkonäköpakkomielteistä barbia, tyyliin Johanna Tukiainen?
Olen nähnyt tähän ikään mennessä jokaisen fiksun ja kauniin tuntemani naisen menevän naimisiin. Ja parhaimman näköiset yllättäen poimittiin päältä usein ensimmäisenä.
Jokaisesta tietämästäni hyvännäköisestä "ylijäämänaisesta" sen sijaan on ihan selkeästi nähtävissä syyt heikkoon menestykseen, ja ne syyt ovat luonteessa.
Ei ole helppoa löytää miestä, jos on kovin pinnallinen tai tyhmä, alkoholisoitunut tms vähemmän antoisa tapaus. Tietysti on niitäkin naisia, jotka eivät kelpuuta itse ketään kunnollista, normaalia miestä, vaan odottavat prinssi rohkeaa, jonka ominaisuudet eivät taas ole aviomiesainesta.
Toisaalta, jotkut ovat muuten vain poikkeuksellisen vaativia kumppaneita tai heille osuu miehiä, jotka eivät ole olleet valmiita sitoutumaan, joten suhteet eivät kestä. Mutta niitä miehiä voi osua kenelle tahansa. Se ei johdu naisen ulkonäöstä.
t. eräs varsinkin nuoruusvuosien todellinen kaunotar, jolle riitti ottajia joka nurkalla. Ja kai noita olisi vielä nykyäänkin.
Tarvii olla...
harvinaisen rohkea mies, että uskaltaa taluttaa alttarille kauniin ja seksikkään naisen. Sellaisesta naisesta kun joutuu pitämään kiinni ja ennen kaikkea joutuu sietämään muiden miesten kuolaamista.
Niin monta kohtuuttoman kaunista naista jää nuolemaan näppejään tavallisempien kanssasisarien pariutuessa, kun miehellä ei ole tarpeeksi itseluottamusta.
tehnyt kaksi lasta ja elänyt tavallista lapsiperheen elämää. Seksiä olisit saanut ehkä max kerran viikossa lasten ollessa ihan pieniä ja luulenpa, ettei itseäsikään olisi kiinnostanut paneminen pariin kolmeen eka kuukauteen synnytyksen jälkeen.
Sama juttu se on yleensä naisilla. Parikymppisenä tulee seurusteltua miehen kanssa, jonka kanssa seksi on lähes eläimellistä. Mutta ei sitä miestä halua aviomiehekseen. Luultavasti sitä pitää hauskaa pari kolme vuotta, mies ei varmaan ole edes tuona aikana uskollinen. Lopulta sitä haluaa elämältään muutakin kuin panemista yms ja rakastuu kunnolliseen mieheen. Seksi ei ehkä ole niin mahtavaa kuin ennen, mutta muu elämä kompensoi sen täysin.
Aviovaimon halutaan olevan muuta kuin se koko kylän tuntema jakorasia. Miehet haluavat madonnan vaimokseen, lastensa äidiksi.
Rakastajatar tähän rooliin ei käy. Ei ole puhdas, siveä, sopiva.
polvet loksahtavat kiinni pysyvästi?
Mun mielestä huomattavasti todennäköisempi skenaario kuin tuo ap;n esittämä. Se villi seksihurjastelija muuttuukin emoksi jota ei seksi voisi vähempää kiinnostaa.
Vai voitteko vättää että paneskelette ihan samaan tahtiin kuin parikymppisenä ja lapsettomana?
ihmeisen huomioon ottava. Suihinoton saa satasella.
Se onkin kiva avioliitto, mies rakastaa kotona eettistä enkeliään ja käy sitten kerran kuussa huorissa tyydyttämässä fyysiset tarpeensa.
joka pitää sisällään eettisen, empaattisuuden jne. tulee minun toiveideni listalla huomattavasti ennen yleistä vamppiutta.
Ja tätä on oma mieheni toitottanut minulle paljon. Elämässä on PALJON muutakin kuin seksi eikä kaikessa ole aina kysymys SEKSISTÄ.
Yritä ajatella elämääsi vähän pidemmälle. Kun olette molemmat rupsahtaneita 60 + ikäisiä niin se kuuminkin rakastajatartyyppi ja himokkainkin mies kaipailee elämäänsä ensisijaisesti montaa muuta asiaa kuin seksiä. Tuossa kohtaa saattaa jopa seksielämäkin olla erittäin tyydyttävää, mutta juuri silloin täytyy muiden arvojen olla kohdallaan!
tehnyt kaksi lasta ja elänyt tavallista lapsiperheen elämää. Seksiä olisit saanut ehkä max kerran viikossa lasten ollessa ihan pieniä ja luulenpa, ettei itseäsikään olisi kiinnostanut paneminen pariin kolmeen eka kuukauteen synnytyksen jälkeen. Sama juttu se on yleensä naisilla. Parikymppisenä tulee seurusteltua miehen kanssa, jonka kanssa seksi on lähes eläimellistä. Mutta ei sitä miestä halua aviomiehekseen. Luultavasti sitä pitää hauskaa pari kolme vuotta, mies ei varmaan ole edes tuona aikana uskollinen. Lopulta sitä haluaa elämältään muutakin kuin panemista yms ja rakastuu kunnolliseen mieheen. Seksi ei ehkä ole niin mahtavaa kuin ennen, mutta muu elämä kompensoi sen täysin.
mutta todellakin seksi on niin tärkeää, että en ikinä olisi lähtenyt edes pidempään/vakavempaan parisuhteeseen, jos ei seksi tunnu täydelliseltä! Enkä ole koskaan pystynyt hengailemaan miehen kanssa vain seksin takia. Minulle rakkaus antaa sen tärkeän ripauksen hyvälle seksille.
Meidän silmissä vaimo on hissukka, mutta mies on saattanut aikanaan rakastaa naista ja nähdä hänet kauniina ja rakkaana. Elämä muuttuu ja rakkaus haihtuu.
... ei stringeissä ja käsiraudoissakaan jää rannalle ruikuttamaan. Pitää vain odottaa se oikea mies, jossa on munaa kesyttää nainen. Minä ainakin löysin ihanan miehen lopulta. Eikä koulutustasoni tai äo:ni ole heikko, niin kuin joku tuossa seikkailijoista epäili. Voin keskustella kirjallisuudesta, politiikasta tai mistä tahansa ja vieläpä useilla kielillä, ja senpä takia hoidot eivät olleet mitään kertapanoja, vaan rentoutumista molemmin puolin ja pitempi aikaisesti.