Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 v repii mun hiuksia, heittelee tavaroita ja lyö mua

Vierailija
03.10.2009 |

Onko tämä ihan normaalia käytöstä? Saa aivan kamalia raivareita! Tänään suuttuessaan heitti mua auki olevilla saksilla. Arvatkaa, suutuinko minä?

Tämäkin episodi lähti aivan mitättömästä asiasta: ei saanut leikata yhtä paperilappua, joka oli tärkeä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sattunut vain vähän tulisempi luonne.

Vierailija
2/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan varmaan vähän tulisempi tapaus. Meillä noita on ollut 2 kolmesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää näköjään vahtia tarkasti raivoavaa lasta, että ei tule pahaa jälkeä tai aineellista vahinkoa. Olen niin hämmentynyt siitä, että rauhallinen ja aurinkoinen lapsi on muuttunut tuollaiseksi raivoojaksi.. :(

ap

Vierailija
4/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä kyllä ole esikoinen ollut meillä tuollainen.

keskimmäinen täyttää kohta sen 2 ja ei kyllä vielä ole näkynyt tuollaisia merkkejä..

Vierailija
5/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kestätte tollasia pentuja jos tuo on NORMAALIA? Huh. Kiitän onneani kun mulle sit ilmeisesti osunu ipanoiks ne "vähemmän tuliset luonteet"..

Vierailija
6/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädestä pitäen kiellän tsiljoona kertaa päivässä milloin mitäkin. Yleensä juuri lyömistä, lelujen heittelyä tai siskon tukistamista. Jäähypaikka on otettu hiljalleen käyttöön.

Vierailija
7/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kestätte tollasia pentuja jos tuo on NORMAALIA? Huh. Kiitän onneani kun mulle sit ilmeisesti osunu ipanoiks ne "vähemmän tuliset luonteet"..

Ei sitä lasta voi uhmaiän ajaksi vaihtaakaan :D Minulla on molemmilla lapsille tulinen luonne, ja uhmaiässä on joka päivä tullut jokin vastaavanlainen kohtaus, usein parikin. Silti vanhemmasta (5v) on kasvanut tasapainoinen ja hyvin käyttäytyvä lapsi.

Eikä kannata kiittää vielä onneaan. Se sinun 2-vuotiaasi saattaa vuoden päästä nakata sinua Lego-paketilla pyllyyn. Kaverin pojalla on menossa pahin uhmaikä, ja se alkoi vasta 4-vuotiaana. Yksilöitä kaikki.

Vierailija
8/8 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kakkonen on.

Ei onneksi heitä tavaroita, mutta raivoaa kuin mielipuoli ja lisäksi on niin vahva ja voimakas, että pitelemistä on, esim. jos ei halua mennä rattaisiin, niin olen kyllä ihan pulassa. Ja todellakin, ikinä ei tiedä, mistä se kohtaus lähtee. Saa koko ajan olla varuillaan, koska silloin kun lähtee, niin huuto voi kestää ja pitkään.

Isoveljeä mätkii ja isoveli yrittää ymmärtää, kun olen selittänyt, että toinen on niin pieni, eikä tarkoita pahalla, mutta ei vielä ymmärrä.

Isoveljen kanssa meni paljon paremmin, raivo loppui lyhyemmin, mutta tämän kakkosen kanssa en ole vielä löytänyt keinoja.

Ovat kyllä sitten myös hyvässä eläväisiä nämä temperamenttiset luonteet, ehkä siksi 'kestämme' kullannuppumme.