Mitä ajattelette henkilöstä, joka ajaa kalliilla autolla?
Kommentit (126)
autolla ajelee?
Kateelliset ne vaan panettelee, mutta ei se mitään, toisaalta mä nautin siitä :)
Mitä sitten? mulla on varaa maksaa se velka pois. Persaukiset ei edes saa lainaa pankista.
jos joku toyota täällä tulee vastaan niin siihen kiinnitän kyllä huomiota, ja ajattelen, että on täällä ohikulkumatkalla tai muuten vaan katselemassa
Vähintäin. Mutta tarkistakaapa huviksenne: lähettäkää rekisterinumerotiedot numeroon 16400 ja hups - lähes kaikki mersut-audit-porschet sun sellaiset ovat liisiautoja.
Ja jos vieläkin olette uteliaita, niin näpyttäkää hepun/naisen nimi ja sen eteen sana VERO ja lähettäkää samaiseen 16400:aan - saatte verotiedot.
Minä huomasin juuri, että tuo taloyhtiössämme asuva rikasta leikkivä pariskunta pikkaraisine koirineen ja Hermes-huiveineen ansaitsee veronalaista tuloa vuodessa 16.500 (mies) ja 21.000 euroa (nainen) ja että asunto on 80 %sesti lainoitettu. Mutta ajavat kahta Audia (liisattua).
En kadehdi.
Asun huomattavasti pienemmässä asunnossa ja ajan tavallista autoa enkä pelaa golfia, mutta hei - mulla ei olekaan velkaa. Ja se fiilis on kiva...
nimi löytyy aina verotietoja julkistettaessa sanomalehdestä.
tulonsa niin, että todellista rahamäärää ei verotiedoista näy. Ei siis kannata niihin liikaa tuijottaa.
Sitä paitsi verotiedot ovat aina edellisvuotiset (vanhat), tällä hetkellä on vasta julkaistu 2007 v. tiedot.
noin 50000 euroa maksava auto ilman lainoja suoraan tililtä, eikä edes tarvi miettiä että olisi mennyt kaikki siihen. Turvallinen, tilava ja tietty hyvä peli nyt tulossa. Mikä ihme siinä on, ettei kukakin saisi omilla rahoillaan tehdä just niinkun haluaa. Kun on opiskellut hyvän ammatin, niin miksi ihmeessä mun pitäisi vielä verojen lisäksi antaa joillekin luusereille mun tienaamat ylijäämät, siis niille, jotka ei ole koulunpenkkejä jaksaneet kuluttaa ja vaan valittavat ja kadehtivat kun fiksuimmilla menee hyvin. Ei mua ainakaan häiritse muiden hienommat tavarat, autot ja asunnot jne. Niin makaa kuin petaa.
Tänään seisoin liikennevaloissa uuden karhean mersun takana jossa oli customirekkari KOL-I. Koli!? Herra kolibakteeriko se siellä ajelee? Koliseeko kovastikkin?
Porvoossa näin hienon mersun, rekkari oli PIL-11, musta se oli hauska.
katsottua naapurin verotustiedot? Ei jumalauta, miten kateellisia ihmiset ovat...
Vähintäin. Mutta tarkistakaapa huviksenne: lähettäkää rekisterinumerotiedot numeroon 16400 ja hups - lähes kaikki mersut-audit-porschet sun sellaiset ovat liisiautoja.
Ja jos vieläkin olette uteliaita, niin näpyttäkää hepun/naisen nimi ja sen eteen sana VERO ja lähettäkää samaiseen 16400:aan - saatte verotiedot.
Minä huomasin juuri, että tuo taloyhtiössämme asuva rikasta leikkivä pariskunta pikkaraisine koirineen ja Hermes-huiveineen ansaitsee veronalaista tuloa vuodessa 16.500 (mies) ja 21.000 euroa (nainen) ja että asunto on 80 %sesti lainoitettu. Mutta ajavat kahta Audia (liisattua).
En kadehdi.
Asun huomattavasti pienemmässä asunnossa ja ajan tavallista autoa enkä pelaa golfia, mutta hei - mulla ei olekaan velkaa. Ja se fiilis on kiva...
nimi löytyy aina verotietoja julkistettaessa sanomalehdestä.
tulonsa niin, että todellista rahamäärää ei verotiedoista näy. Ei siis kannata niihin liikaa tuijottaa.
Sitä paitsi verotiedot ovat aina edellisvuotiset (vanhat), tällä hetkellä on vasta julkaistu 2007 v. tiedot.
Mun miehellä on 2 autoliikettä, autot on meille arkipäivää. Rahoitusyhtiöltä ne rahat yleensä niihin autoihin saadaan, tosin luottotiedot pitää olla kunnossa, käsiraha ja työ millä maksaa autovelka pois. Osa maksaa auton pankkilainalla, mutta on toki niitäkin jotka käteisellä maksaa kerralla, se tosin on aika harvinaista kalliin auton kohdalla.
lähetäpä meille katsottavaksi kuitti hyväntekeväisyyteen maksamistasi pennosista. Helppohan on sanoa maksavansa....
Älkää nyt niin kovasti tästä huolehtiko :-) p.s. Annamme myös rahaa hyväntekeväisyyteen enemmän kuin keskimäärin 10 palstamammaa yhteensä
mua oikeastaan usein vaan säälittää - sillä suuri osa on näitä ihmisiä, jotka "eivät kehtaa" ajaa tavallisella hlö-autolla, vaikkei heillä olisi edes varaa siihen kalliimpaa. Sitten otetaan lainaa tai maksetaan liisia ja nipistetään kaikessa muussa.
On niillä tosi surkea itsetunto.
Mulla on myös "niitä toisia" kavereita, joilla oikeasti olisi varaa vaikka mihin Maserateihin, mutta varakkaat suvut pysyvät varakkaina, kun he miettivät rahanmenoaankin järkevästi.
Oikeestiko teitä vituttaa ja hävettää kun joku ajaa hienolla tai kalliilla autolla, kumpi vituttaa enemmän? tuleeko vitutuksen multihuipennus jos joku ajaa hienolla ja kalliilla autolla? Todella säälittävää!
meilläe i ole auto, minulla ei edes ajokorttia ja autot ei kiinnosta pätkääkään. Hintakäsitykseni on siis aivan olematon.
Mielestäni kivannäköisiä autoja ihailen, tavallisiin en kiinnitä sen kummempaa huomiota ja rumista ajattelen että onpas ruma. Enemmän kiinnittää huomiota ajotapa, sellainen brassaileva kaasuttelu, piittaamattomuus jne saa pitämään kuskia aivottomana kusipäänä.
mutta onhan nyt melko hölmöä maksaa liikevoitosta käsittämättömän suurta summaa AJOPELIN vuoksi, ja muuten joutuu nipistämään.
Vai tarkoitatko, että yrittäjät nyt muutenkin pimittävät verottajalta suurimman osan tulojaan?
tulonsa niin, että todellista rahamäärää ei verotiedoista näy. Ei siis kannata niihin liikaa tuijottaa. Sitä paitsi verotiedot ovat aina edellisvuotiset (vanhat), tällä hetkellä on vasta julkaistu 2007 v. tiedot.
Monessa lapsiperheessä on kaksi autoa.
Jos ne molemmat on maksanut n. 20000€
Meillä on yksi kalliimpi auto. Uudet eutot ovat ekologisempia. Yhdestä autosta on vähemmän vakuutusmaksuja kuin kahdesta. Niin miten se on itsekästä tai epäeettistä?
Meillä on yksi sadan tonnin auto ja pari vähän halvempaa. Voisin kuitenkin lyödä vetoa, että meidän perheen lahjoitukset hyväntekeväisyyteen ovat monta kertaa suuremmat kuin yleensäottaen niiden, jotka ajavat halvoilla autoilla.
Jos on kohtuullista, että keskituloinen ihminen laittaa esim. 10% omaisuudestaan autoon, niin miksi rikas ei saisi tehdä niin???
Jeesus minkälaista aivotoimintaa täällä joillain on....
Vierailija - 27.8.2009 15:46 (# 6)
Mietin, minkälaisia arvoja hän haluaa siirtää lapsilleen...
leluja ja tavaraa tavaraa ja leluja...ja mitään ei heru muille vaan kaikki pistetään itseen...:(((((
On kuules paljon sellaisiakin tuloja jotka eivät missään verolaskureissa näy...
Kätevä juttu esim. poliisiauton takapenkillä kun sakon suuruutta määritellään -heh:)