Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelette henkilöstä, joka ajaa kalliilla autolla?

Vierailija
27.08.2009 |

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatteko lapsillennekin kaikista kalleimia vaatteita ja leluja...

Mutta mä olen omilla varoillani auton maksanut, ei mun vanhemmat mulle autoa ole ostaneet. Omat lapset sitten aikusena ostaa sellaisen auton kun itse haluavat, sitten kun tienaavat jos tienaavat?

Vierailija
42/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puhutaanko nyt 50 000€ autosta vai 100 00€ vai mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon turvallisempaa perheen ja muiden tielläkulkijoiden kannalta ajaa hyväkuntoisella uudella autolla, joka muuten myös on yleensä ympäristön kannalta aina parempi kuin vanha autonromu.

alle 20 000 saa ihan hyvän ja turvallisen auton. Kunhan ei osta yli 1,6 koneella olevaa, niin ihan on ekologinenkin:))

Tai perustele lisää:))

Vierailija
44/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle taas on tärkeä asua hienossa talossa, autolla ei niin väliä... :D

Vierailija
45/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheampaa ostaa vaikka se 50 000€ auto kuin 20 000€ auto, olettaen että siihen on varaa? Mikä tekee kalliimman auton ostajasta automaattisesti itsekkäämmän, perustelisitko?

11

Vierailija
46/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen omilla varoillani auton maksanut, ei mun vanhemmat mulle autoa ole ostaneet. Omat lapset sitten aikusena ostaa sellaisen auton kun itse haluavat, sitten kun tienaavat jos tienaavat?

Etkö ymmärrä, minkälaisen kaksoisviestin tulet siirtäneeksi lapsillesi? Tuhlata saa. Antaminen on typerää/turhaa...aika korkeaa etiikkaa ja moraalia edustaa tuo sinun arvomaailmasi:DD

Vierailija
47/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että, "siinä on kallis auto" jos se vielä hyvännäköinen auto ajattelen että, "wau, tollasen mäkin haluan"

Vierailija
48/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat itskkäitä p****aisia, sillä oikeastihan perhe kuin perhe voi asua 90 000€ kerrostalokämpässä. Eikö näin?

Vierailija
49/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en kiinnittäisi asiaan varmaan mitään huomiota. Huomioni varmasti veisi ennemmin jokin persoonallinen pikkuauto, kuten Trabant, erikoisen värinen auto, esim. räikeä keltainen tai erikoinen suunnittelu, kuten Smart, mutta kaikki Audit, BMW:t, Mersut sun muut on niin tavista, ettei niitä edes huomaa.

Vierailija
50/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä, minkälaisen kaksoisviestin tulet siirtäneeksi lapsillesi? Tuhlata saa. Antaminen on typerää/turhaa...aika korkeaa etiikkaa ja moraalia edustaa tuo sinun arvomaailmasi:DD

Mutta joo..antaa olla :D

Vierailija
51/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävän ekologiseen ja turvalliseen. Se on myös suhteutettu yleiseen Suomalaiseen elintasoon, mikä on yleinen mittari kohtuutta mitattaessa. Globaalissa vertailussahan se olisikin aivan turhan kallis.

50 000e maksanutta autoa on vaikeata perustella kohtuuden kriteerein...vai mitens??

Vierailija
52/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt niin kovasti tästä huolehtiko :-)

p.s. Annamme myös rahaa hyväntekeväisyyteen enemmän kuin keskimäärin 10 palstamammaa yhteensä

Vierailija
53/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat itskkäitä p****aisia, sillä oikeastihan perhe kuin perhe voi asua 90 000€ kerrostalokämpässä. Eikö näin?

Vierailija
54/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittävän ekologiseen ja turvalliseen. Se on myös suhteutettu yleiseen Suomalaiseen elintasoon, mikä on yleinen mittari kohtuutta mitattaessa. Globaalissa vertailussahan se olisikin aivan turhan kallis. 50 000e maksanutta autoa on vaikeata perustella kohtuuden kriteerein...vai mitens??

Vierailija
55/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallis auto ja koemme ilmastoinnin ja suuren tavaratilan lapsiperheelle tärkeiksi. Mutta jokainen tavallaan, eikä tulisi mieleen arvostella muita vanhan/uuden auton perusteella. Monet rikkaat, vanhat papat esim, ajavat vanhalla autolla, ihan vaan siksi, että auto on 'tuttu ja hyvä jo 80-luvulta lähtien, miksi vaihtaa'..

Vierailija
56/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

globaalissa mittakaavassa?

Nämä Audi-ihmiset ovat aivan varmasti näitä armeijan käyneiden miesten lihansyöjä-vaimoja:DDDDD

Vierailija
57/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on "armeijan käyneiden miesten lihansyöjävaimoja". Eli tavallistakin tavallisempia siis!

Vierailija
58/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan urheiluautolla, jonka olemme tuoneet muuttoautona. Se oli niin halpa, ettei voinut jättää kauppaan siellä.

Se on kuitenkin auto, jonka perään etenin miehet katsovat. Ja tidän sen maksavat tuplasti Suomessa, mitä me itse siitä olemme maksaneet. Mutta mieleeni ei ole ikipäivänä juolahtanut se, että joku ulkopuolinen välittäisi siitä, millä autolla MINÄ ajan?!? Olen aina ajatellut, että jokainen ihmisen hoitaa omat asiansa ja oman autoilunsa.

Vierailija
59/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

globaalissa mittakaavassa?

Nämä Audi-ihmiset ovat aivan varmasti näitä armeijan käyneiden miesten lihansyöjä-vaimoja:DDDDD

asutaan kivassa omakotitalossa ja matkustellaan paljon. Miksi ei saisi käyttää itse ansaittua rahaa, kenelle se pitäisi antaa ja miksi pitäisi makuuttaa rahaa tilillä, kun sillä voi elää mukavasti koko perhe? En ymmärrä miki elämisen pitäisi olla ankeaa ja köyhää, jotta eläisi oikein. Joo, lihansyöjiä ollaan ja inttikin on käytynä, sekä miehellä että vaimolla

Vierailija
60/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin :)

Oi, mä kohta mä istun mun ihanan auton penkille, starttaan ja pistän vaihteen drivelle, paina vähän kaasua ja kurvaan moottoritielle. Pistän cruisen päälle ja kuuntelen hyvää musaa. Matka sujuu kun leikiten ja auto kulkee kuin juna. Naureskelen samalle toyota kuskeille joita mun auto ihan selvästi provosoi. Voi raukkoja.

T: 370 heppaa