Mitä ajattelette henkilöstä, joka ajaa kalliilla autolla?
Kommentit (126)
En kyllä kiinnitä huomiota ihmisten autoihin kuin silloin jos on täysi lousku (vaikkapa 70-luvun Lada) tai selvä urheiluauto (punainen ferrari tai lambourghini). Noita harmaita perheautoja en erota toisistaan.
Vähintäin. Mutta tarkistakaapa huviksenne: lähettäkää rekisterinumerotiedot numeroon 16400 ja hups - lähes kaikki mersut-audit-porschet sun sellaiset ovat liisiautoja.
Ja jos vieläkin olette uteliaita, niin näpyttäkää hepun/naisen nimi ja sen eteen sana VERO ja lähettäkää samaiseen 16400:aan - saatte verotiedot.
Minä huomasin juuri, että tuo taloyhtiössämme asuva rikasta leikkivä pariskunta pikkaraisine koirineen ja Hermes-huiveineen ansaitsee veronalaista tuloa vuodessa 16.500 (mies) ja 21.000 euroa (nainen) ja että asunto on 80 %sesti lainoitettu. Mutta ajavat kahta Audia (liisattua).
En kadehdi.
Asun huomattavasti pienemmässä asunnossa ja ajan tavallista autoa enkä pelaa golfia, mutta hei - mulla ei olekaan velkaa. Ja se fiilis on kiva...
Uppista ! Mielenkiintoinen vanha keskustelu :D
Mulla on Mersu ja omakotitalo. En käynyt kouluja siksi, että saan tehdä hyväntekeväisyyttä.
T:Sinkku 50v
Ehkä he eivät sittenkään ole pöyhkeitä ihmisiä, vaan haluavat turvallisuutta ja ajomukavuutta. On ollut aikaisemmin huonoja kokemuksia henkilöistä joilla on jotain kalliimpaa. Esimerkiksi työmatkalla junaan noustessani monet joilla on elintasotakki"helly Hansen" mulkaisevat ja tuhahtavat minulle, kun itselläni on HM farkut ja Seppälän takki, sekä näytän hieman elämämkolulaiselta vaikka en semmoinen ole.
voi herättää näin suuria intohimoja joissakin ihmisissä. Meillä on kaksi kallista autoa, mutta pidän asiaa ihan normaalina. Olen aina ajatellut, että perheeseen voi satsata, eikä asiassa ole mitään itsekästä.