Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette henkilöstä, joka ajaa kalliilla autolla?

Vierailija
27.08.2009 |

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä häpeäisin kolmea asiaa:

1) että mieheni olisi totaalikieltäytyjä

2) mieheni olisi kasvissyöjä

3) joutuisin ajamaan jollain rotiskolla - jos edes olisi sitäkään.

Todettakoon kuitenkin, että tuosta listasta sitä kaikista suurinta häpeää tuottaisi kohta 1).

globaalissa mittakaavassa? Nämä Audi-ihmiset ovat aivan varmasti näitä armeijan käyneiden miesten lihansyöjä-vaimoja:DDDDD

Vierailija
62/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyyden raja 60% mediaanitulosta..suhteuttakaa siitä näppärästi

Oman talouden suhdetta myös maailmanlaajuiseen köyhyyteen on mukava välillä miettiä ja sitten karsia näitä omia menoja..

Onhan tuo silmämääräinenkin arviointi mahdollista. Ajaako useampi 50 000e autolla vai 20 000e autolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä häpeäisin kolmea asiaa:

1) että mieheni olisi totaalikieltäytyjä

2) mieheni olisi kasvissyöjä

3) joutuisin ajamaan jollain rotiskolla - jos edes olisi sitäkään.

Todettakoon kuitenkin, että tuosta listasta sitä kaikista suurinta häpeää tuottaisi kohta 1).

tiedäthän, että kotimaisesta tiede ja taide-ihmisistä vain pieni vähemmistö on suorittanut tuon leikkikoulun. Useinmitenhan nämä armeijan käyneet ovat niitä, jotka eivät kykene kovin korkeaan ajatteluun..näin se vaan on.

Ruotsissakin jo lopettivat asevelvollisuuden...meillä täällä vielä leikitään:))

globaalissa mittakaavassa? Nämä Audi-ihmiset ovat aivan varmasti näitä armeijan käyneiden miesten lihansyöjä-vaimoja:DDDDD

Vierailija
64/126 |
31.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joudutte ostamaan autonne osamaksulla/lainalla??? Minusta on melko tyhmää ottaa LAINAA autoa varten. Ja muutenkaan lainaa ei kyllä kannata ottaa, sillä on paljon mukavampi nukkua, kun ei ole mihinkään velkaa. Minulle riittää, että meillä on kaupunkiasuntomme, mökki ja Italian huvila ja kolme ihan tavallista perheautoa, jotka kaikki on hankittu maksamalla heti - en olisi edes harkinnut ostoja, jos niihin olisimme tarvinneet joko lainaa tai osamaksuaikaa!

Mun miehellä on 2 autoliikettä, autot on meille arkipäivää. Rahoitusyhtiöltä ne rahat yleensä niihin autoihin saadaan, tosin luottotiedot pitää olla kunnossa, käsiraha ja työ millä maksaa autovelka pois. Osa maksaa auton pankkilainalla, mutta on toki niitäkin jotka käteisellä maksaa kerralla, se tosin on aika harvinaista kalliin auton kohdalla.

Tarkoitin että suurin osa asiakkaista ostaa autonsa velkarahalla. Meille se on ihan ok, meille ihan sama miten kukakin autonsa maksaa.

Vierailija
65/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

globaalissa mittakaavassa?

Nämä Audi-ihmiset ovat aivan varmasti näitä armeijan käyneiden miesten lihansyöjä-vaimoja:DDDDD

asutaan kivassa omakotitalossa ja matkustellaan paljon. Miksi ei saisi käyttää itse ansaittua rahaa, kenelle se pitäisi antaa ja miksi pitäisi makuuttaa rahaa tilillä, kun sillä voi elää mukavasti koko perhe? En ymmärrä miki elämisen pitäisi olla ankeaa ja köyhää, jotta eläisi oikein. Joo, lihansyöjiä ollaan ja inttikin on käytynä, sekä miehellä että vaimolla

aivan valtavat ja pahoinvointi kasvaa:((

Vierailija
66/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan urheiluautolla, jonka olemme tuoneet muuttoautona. Se oli niin halpa, ettei voinut jättää kauppaan siellä.

Se on kuitenkin auto, jonka perään etenin miehet katsovat. Ja tidän sen maksavat tuplasti Suomessa, mitä me itse siitä olemme maksaneet. Mutta mieleeni ei ole ikipäivänä juolahtanut se, että joku ulkopuolinen välittäisi siitä, millä autolla MINÄ ajan?!? Olen aina ajatellut, että jokainen ihmisen hoitaa omat asiansa ja oman autoilunsa.

Tässä oli vissiin kyse siitä, että kalliin auton ostaneet ovat hivenen säälittäviä ja itsekkäitä

Vierailija
67/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

globaalissa mittakaavassa?

Nämä Audi-ihmiset ovat aivan varmasti näitä armeijan käyneiden miesten lihansyöjä-vaimoja:DDDDD

asutaan kivassa omakotitalossa ja matkustellaan paljon. Miksi ei saisi käyttää itse ansaittua rahaa, kenelle se pitäisi antaa ja miksi pitäisi makuuttaa rahaa tilillä, kun sillä voi elää mukavasti koko perhe? En ymmärrä miki elämisen pitäisi olla ankeaa ja köyhää, jotta eläisi oikein. Joo, lihansyöjiä ollaan ja inttikin on käytynä, sekä miehellä että vaimolla

aivan valtavat ja pahoinvointi kasvaa:((

lahjoitan monta kertaa vuodessa eri hyväntekeväisyyskohteisiin.

Vierailija
68/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan urheiluautolla, jonka olemme tuoneet muuttoautona. Se oli niin halpa, ettei voinut jättää kauppaan siellä.

Se on kuitenkin auto, jonka perään etenin miehet katsovat. Ja tidän sen maksavat tuplasti Suomessa, mitä me itse siitä olemme maksaneet. Mutta mieleeni ei ole ikipäivänä juolahtanut se, että joku ulkopuolinen välittäisi siitä, millä autolla MINÄ ajan?!? Olen aina ajatellut, että jokainen ihmisen hoitaa omat asiansa ja oman autoilunsa.

Tässä oli vissiin kyse siitä, että kalliin auton ostaneet ovat hivenen säälittäviä ja itsekkäitä

Itsekästä ei ole käyttää omia rahojaan ja yleensä uudet autot ovat myös pienipäästöisempiä jne.Jos jotain mun auto säälittää, sille en mahda kyllä mitään.

Vierailija
69/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelen että, onkohan tonkin mies ostanut auton vaimolleen niinkuin mun mies osti mulle? Mun mies on sitä mieltä että mä tartten turvallisen ja hyvän auton, lapset on usein mun kyydissä.

Vierailija
70/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on keskenään?

Vierailija
71/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsi kehitysmaasta????

Sittenhän sitä voi elellä aivan miten sattuu...perustella itselleen 300 000e talon yms..

Kokoomustako äänestätte vai peräti demareita:))

Vierailija
72/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä itsekästä ja säälittävää siinä sitten on?

Vierailija
73/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsi kehitysmaasta????

Sittenhän sitä voi elellä aivan miten sattuu...perustella itselleen 300 000e talon yms..

Kokoomustako äänestätte vai peräti demareita:))

lisäksi lahjoitan säännöllisesti mm. Unicefille, Kirkon Ulkomaanavusta olen ostanut useamman lahjan, lahjoitan joka vuosi Hyvänmielen Joulukeräykseen nyt vain jotain mainitakseni.

Vierailija
74/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka kerta on pakko todeta että suomi on pullollaan kateellisia ihmisiä. No, kohta joku tietysti pistää viestin että, ois meilläkin varaa, mutta kun sitä ja tätä, päläpälä!

Vierailija
75/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuossa yrittäjyysketjussa (jossa kysytään, ymmärrätkö hintojen nousua). Samat kommarit valittavat, että ei saisi ajaa kalliilla autolla ja samaan hengenvetoon sanovat, että yrittäjän pitäisi tehdä kunnon työtä ja lopettaa valittaminen...

Vierailija
76/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkealla etiikalla, sama intin käyneillä: eivät voi olla kovin analyyttisiä (no ehkä määrällisesti..)

Miksi saisi ilman muuta nauttia työnsä hedelmistä täysin? Miksi ei ole velvollisuutta auttaa heikompaa?

Säälittävää on se, että on jääty lapsen tasolle haluamisineen: ei kyetä luopumaan ja jakamaan, vaan ajatellaan että kaikki kuuluu itselle.

Se on lapsellista ja hedonistista

Vierailija
77/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain käsittämättömästä syystä ryhmässä tyhmyys tiivistyy.

Ja joka kerta on pakko todeta että suomi on pullollaan kateellisia ihmisiä. No, kohta joku tietysti pistää viestin että, ois meilläkin varaa, mutta kun sitä ja tätä, päläpälä!

Vierailija
78/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsi kehitysmaasta???? Sittenhän sitä voi elellä aivan miten sattuu...perustella itselleen 300 000e talon yms.. Kokoomustako äänestätte vai peräti demareita:))

Paljonkos sinä maksat veroja kuukausittain? Se 40% palkastani, muista veroista puhumattakaan, on mekoisen suoraa tulonsiirtoa köyhemmille.

Vierailija
79/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi olemassa ihmistä, joka aidosti luopuisi osasta elintasoaan vastustaakseen kuluttamista ja hedonismia

Vierailija
80/126 |
27.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkealla etiikalla, sama intin käyneillä: eivät voi olla kovin analyyttisiä (no ehkä määrällisesti..)

Miksi saisi ilman muuta nauttia työnsä hedelmistä täysin? Miksi ei ole velvollisuutta auttaa heikompaa?

Säälittävää on se, että on jääty lapsen tasolle haluamisineen: ei kyetä luopumaan ja jakamaan, vaan ajatellaan että kaikki kuuluu itselle.

Se on lapsellista ja hedonistista

auttaa köyhempiä. Uskomaton ajatus, että jos on kallis auto, ei voi olla muuta kuin itsekäs. Uskomatonta yleistämistä! Suurin osa suomalaisista miehistä on käynyt intin, eli mielestäsi suurin osa miehistä ei voi olla korkealla etiikalla varustettuja. Arvaahan mitä kirjoituksesi SINUSTA kertoaa.. ;D