kumpi nimi tytöllemme??
Eli olen ihastunut nimiin
EDEN ja AMADEA
kumpi olisi kauniimpi ja saa ehdottaa saman tyylisiä muitakin...
En siis haluakkaan mitään tavis nimeä...
tokaks nimeks ollut vaihtoehtoina tälläisiä yhdistelmiä
Amadea Bettina
Eden Adalmiina
Eden Amadea
Amadea fanny Leona
Amadea Seelia
ehdotelkaa muitakin :):)
Kommentit (44)
että fanny tarkoittaa amerikan englanniksi pillua ja brittienkuksi pyllyä. Brittihomon peruslausehan on "Sit on my fanny"...
Ja jos olette ihan suomalaisia möötösiä tai virtasia niin onhan nuo koomiset nimet. Mutta jos olette esim. ruotsin- tai englanninkielisiä niin sitten ihan ok.
Amadea Mimosa
Amadea Illuusia
Amadea Lilianna/Liliana
Amadea Eleonoora
Amadea Isabella
Amadea Luna Juliana
Amadea Magda Mianna
Amadea Mila Vivian
Amadea Aida Vanessa
Amadea Neve Leanna
Amadea Elle Neelia
Amadea Luna Juliana
Amadea Magda Mianna
Amadea Mila Vivian
Amadea Aida Vanessa
Amadea Neve Leanna
Amadea Elle Neelia
Nämä upeita nimiä, paitsi Neve on mielestäni poikamainen nimi ja Miannan vaihtaisin Milanaksi. Suosikkini Amadea Mila Vivian.
Toisaalta minä myös epäilen tätä provoksi, sillä tässä ap:n listassa on lähikuukausina täällä tuomittuja nimiä ja kestosuosikki Fanny siellä taas provosoimassa.
Eden olisi mielstäni kiva nimi, mutta lausuttaisiinko se "Eden", "Eeden" vai "Iiden"?
loi ja josta Aatami ja Eeva joutuivat lähtemään syntiinlankeamisen jälkeen?
Mistä näitä hianoja nimiä oikein tulee?
Eden on valitettavasti kamala. Täällä oulussa on sen niminen kylpylä, joten senkään takia en voi kuvitella nimeä lapselle.
sukunimi ei ole Möttönen/Möksy/Mäksy/Yli-Mäyry/Kähkönen tms...? EIHÄN???
itse laittaisin eden, show what jos se on joku kylpylä..kyllähän joka nimestä jotain löytyy.
eikä kannata välittää muista, jos vain itse tykkäätte nimestä ja tuntuu sopivan teistä juuri oman tytön persoonaan niin laittakaa ehdottamasti se..tehän sitä eniten käytätte. eikä musta vieraampia nimiä tarvitse pelätä..pahempi minusta mielikuvituksettomat liisat ja maijat joita on joka toinen suomalaisista tytöistä..onhan noita nimiä maailmalla:)
kivalta /nätiltä /ylipäätään ihmislapsen nimeltä. MUTTA, tuokin vaatii sen, että lapsella on kansainvälinen sukunimi ja mielellään myös kansainvälisempi ulkonäkö kuin Elovena-tytöllä..
ehkä just ton Amadeuksen takia. Eden on kaunis nimi, sekottuu kylläkin tosiaan kylpylään.
Amadea inkeri
Amadea Eden Aliisa
Amadea Sikuriina
Amadea ______tytär
Amadea Möttönen. Ei se minustakaan kovin sointuva yhdistelmä ole, mutta älkää antako moisten asioiden häiritä niin kamalasti elämäänne. Ei se etu- ja sukunimen sointuvuus ole kaikkien mielestä nimen tärkein kriteeri, kun kuitenkin yleensä lasta puhutellaan vain etunimellä. Omallani on suomihenkinen nimi sekä etu- että sukunimenä, mutta ei mua haittaa, jos jollain toisella ei ole.
ehdottomasti nimeä EDEN.
Mun ehdotukset on:
EDEN AURORA
EDEN ILLUSIA
EDEN ELISABET
Päivän makeimmat naurut! "Show what", tosiaan.
Päivän makeimmat naurut! "Show what", tosiaan.
tästä tulee jo Matti Nykäsen fifty-sixtyt ja up yours:t mieleen
erityisesti Amadea Fanny Leona saa täältä pisteet!
ja tämä ei todellakaan ole provo,miksi olisi?
ja mulle ihan sama vaikka olisi kylpylä nimeltä eden ja se on vielä aika tuttu paikka...mitä väliä jollain kylpylällä ja sillä ,että onko eden raamatussa paikka....
mun mielestä kaunis nimi...
Amadea liliana kiva ja Amadea Mila vivian,tuota keski nimeä vain hiukan vierastan.
Amadea elle neelia myös kiva!
Sit toisaalta mietin kun etunimi on erikoisempi niin jos muut nimet olisivat tunnetumpia
Esim ,Amadea Bettina tai muu sellainen
t,AP
Oli junttiuden huippu se kylpyläkin.
"Sit toisaalta mietin kun etunimi on erikoisempi niin jos muut nimet olisivat tunnetumpia"
No laita Maija Amadea Liisa Möttönen
STYLE, mutta show what!
laittakaapa :)