kumpi nimi tytöllemme??
Eli olen ihastunut nimiin
EDEN ja AMADEA
kumpi olisi kauniimpi ja saa ehdottaa saman tyylisiä muitakin...
En siis haluakkaan mitään tavis nimeä...
tokaks nimeks ollut vaihtoehtoina tälläisiä yhdistelmiä
Amadea Bettina
Eden Adalmiina
Eden Amadea
Amadea fanny Leona
Amadea Seelia
ehdotelkaa muitakin :):)
Kommentit (44)
Unohdin numeroni.
Vaihtoehtoja Milalle:
Amadea Lili Vivian
Amadea Siri/Siru Vivian
Amadea Inna/Enna Vivian
Amadea Vella Vivian
Amadea Mea Vivian
Amadea Nette Vivian
Bettinalle vaihtoehtoja:
Amadea Vivian
Amadea Beata
Amadea Fiona
Amadea Juliet
Amadea Janette
Amadea Elisabet
Amadea Elliida
Amadea Viveka
Amadea Camilla
Amadea Elliida Möddönen.
Ei edes syysflunssa haittaa tämän nimen ääntämistä!
väliä jollain kylpylällä ja sillä ,että onko eden raamatussa paikka.... mun mielestä kaunis nimi...
Sua ei varmaan ole kiusattu. Eihän sillä muuten mitään väliä, mutta kun muut lapset koulussa tarttuu tollaisin yhdistäviin tekijöihin helposti.
Vähemmän mua hävettäs sanoa, että nimeni on Amadea tai Eden, kuin ehdotetut kammotukset kuten Jemina, Jessica, Lumia tai Selina. Herrajee sentään, ei mitään tasoa noissa lähiönimissä!
Unohtavatko kaikki parjaajat, että vaikka tyttö olis syntynyt Möttöseksi, hän ei sitä välttämättä koko elämäänsä ole? Voipi hyvinkin mennä naimisiin vaikka minkä ulkomaalaisen kanssa, jolloin se Aino Inkeri ei sitten ehkä sovikaan niin hyvin?
Ap:lle sanoisin, että Eden ja Amadea ovat ihanat nimet! Mulla on myös haaveena antaa omille tyttärille, jos sellaiset mulle suodaan. Jos tämän vauvan on tarkoitus jäädä teillä ainoaksi lapseksi antaisin Eden Amadea, muuten säästäisin toisen nimistä mahdolliselle toivottavalle seuraavalle tytölle!
Eden Rebekka
Eden Eliana
Eden Helena
Eden Mariella
Minea Eden
Stella Eden
Amadea Meriel
Amadea Erika
Amadea Daniela
Eva Amadea
tosi kivoja nimi vaihtoehtoja ja just niitä mitä oon myös itse pyöritelly...Miten voiki olla et just samoja nimiä mitä itse miettinyt....tulee vaan mieleen et ootteko kenties jotain mun tuttuja :D:D
Ei oo jäämässä varmaankaan viimeiseksi lapseksi ,joten en raski välttis käyttä kumpaaki nimeä! Tai pitää miettiä...
niin ja en todellakan halua lapselleni mitään lähiö nimeä...en kaipaillut arvosteluja ja heitänkin ne toisesta korvasta ulos...enemmän ne naurattaa! Vaan ehdotuksia kaipailin,mut lähinnä just niiltä joilla on hieman sama nimimaku tai jotka osaa antaa vinkkejä :)
Kiitos!
t,ap
Johanna Sebastiaana
Jeanna Sibeliaana
Serenina Velodromina
Sulla kun ei ole mitään nimiMAKUA.
jos on joku valjunvärinen möttönen, niin älä laita tuommoisia nimiä.
Mutta noista toisista nimistä mikään ei sovi siihen.
Amadea Juliaana
Ada/Aada, Jemina, Jessica, Lumia, Selina, Seela, Silla.
Itse ajattelen että nimen pitää olla sellainen jonka lapsi hyvillä mielin kantaa, kehtaa sanoa ikäisenä kuin ikäisena ja tilanteessa kuin tilanteessa. Se on osa lasta, aina.
Sirianna, Mimosa, Tirliina, Matleena tai Marina
Tässä kolmoselta lisää ehdotuksia toiseksi nimeksi.
"Heippa mä oon roosa liina..." Saa viel lempinimi pinkki rätti! Yöks... Mieluummin se lyhyempi nimi, pidempi on aika kamala...
Ja minusta lapsi voi oikein hyvin hyvillä mielin näin kauniin nimen kantaa...
Ei tullut oikein hyviä toka nimi vaihtoehtoja... lisää ehdotuksia kaipailisin??
ap
toiseksi nimeksi, jos luetun ymmärtäminen voisi mitenkään onnistua?
..Amadean antaa varmaan nimeksi lapselleen sellainen joka toivoi Amadeus-nimistä pientä poikaa...
Amadeus Roosa Rätti Kukkola-Ahtonenvaimikäseoli... :)
jos ap etsii erikoista nimeä mikä sopii Amadean perään, niin ei kai voi alkaa ehdottamaan mitään Emmoja ja Ainoja?
Olisikin kiva tietää mikä tämän pikkuisen sukunimi tulee olemaan, mutta ap tuskin sitä paljastaa.
Minulle tulee mieleen joku etelän lomakohde, laiva, sulatejuusto, automerkki tai levylafka - ei tyttövauva (nainen). Lisäksi minua häiritsee läheinen kirjoitusasu italialaiseen miehennimeen Amadeo (niin ja tietysti Amadeukseen).
Kysymys oli kumpi, mutta Eden ei ole sekään minusta ihmisen nimi, vaan paikka.
Pitäytyisin hieman tavanomaisemmassa Amandassa, Amaliassa tai laittaisin vaikka Amaryllis, Alida tai Ambrosia tytön nimeksi.