Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vauvakuumeesta paranee kun vauvoja ei enää tule?

Vierailija
25.08.2009 |

Haluaisin vielä yhden lapsen, mutta se ei ole taloudellisesti eikä oman terveyteni kannalta järkevää. Miten paranen vauvakuumeesta ja raaskin laittaa vauvatavarat kirpputorille myyntiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyt vauvatavarat ja käytät niistä saadut rahat johonkin itsellesi iloa tuottavaan harrastukseen

Vierailija
2/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itkin ja lajittelin vauvan vaatteita. Meillä toki vielä vauva talossa 8kk mutta surullista kuitenkin ettei enää saa nauttia siitä odotusajasta eikä imetyksistä.

Voimia sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meinasin sen jälkeen pistää piuhat poikki.. Hormoneissani haluaisin kuitenkin vielä joskus sitten yhden vaikka se ei mitenkään olisi järkevää ja en varmaan jaksaisi enää hoitaakkaan...

Vierailija
4/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuli tädiksi ja minä mummoksi.

Oli niin vähän aikaa edellisen lapseni taaperoajasta, että mietin, kuinka olisi toisen laista jos oma nuorin olisi parikymppinen ja sitten tulisin mummoksi.

Joskus mietin vanhenemista haikeana, ei lapsia saa enää synnytettyä...Sitten tajusin, jos ei ikä lisäänny, ei tule lastenlapsiakaan. Miellän nyt ikääntymiseni ja sen etten itse saa vauvoja. Ikääntymisellä' on tämä mummouden ihana puoli.

Nyt voi yhtä lailla kerätä vauvan vaatteita ja tehdä hankintoja kuin silloin aikoinan omille. Nyt ei ole edes enää rahasta niin paljon kiinni, voi ostaa huoletta, ketään ei ole enää elätettävänä. Lastenlapsista on seuraa kun he kasvavat, pieninä saa hoivata ja olen tehnyt lastenlapsille pakastimiin omiin koteihinsa vauvojen ruokia kuten tein omillenikin, silittänyt lakanapyykkiä ja auttanut miten voin.

Vierailija
5/5 |
25.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meillä ei oo ehkäistykään n. puoleen vuoteen (eli tjot-meiningillä mennään).

Lapsia 4, joista esikoinen jo täysikäinen, ja asuu omillaan.

Kuopus pian 1 v, ja nautin kyllä vauva-ajasta, mutta jossakin kytee ajatus, että jaksaisinko enää lisää lapsia, vaikkakin samalla kaipaan vielä yhtä.

Ristiriitaista.

Mutta vauvatavaroista en voi kuvitellakaan luopuvani, niitten tunnearvo on aivan liian suuri.

Mummoksi en oo vielä tullut ;), vaikka voisin mummokin jo olla, jos esikoiseni olisi aloittanut yhtä varhain kuin minä hänet sain ;)

Vauvakuume on kummallinen tauti, siihen ei ole kuin 1 tehokas lääke: vauva :)

Ei kovin todennäköistä, että mummoksi vähään aikaan tulisinkaan, joten ei hellittäviä vauvoja lapsenlapsista vähään aikaan ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän