Voiko debiiliä "kouluttaa"?
Oppiiko debiili esim. laskemaan vessan renkaan? Miten opitaan pois jogurttipurkin nuolemisesta?
Meneekö sillä mikään perille?!
Kommentit (31)
Sillä on taatusti enemmän sivistystä kuin sinulla, vaikka se ampuukin välillä vähän yli. Mutta tyhmä ja sivistymätön se ei ole. Nih.
Näkeehän sen sokeakin sillä puujalallaan että Borgålla on aivot paikallaan. Eikä huumorilisäkettäkään ole leikattu pois kuten joillain täällä.
Go, Borgå, go!
ja vedän huumoria lähes mistä vaan, mutta kehitysvammaisen äitinä tuo tosiaan ei kuulosta korvaani ihan ok:lta, mutta minkäs teet.. Borgålla on ehkä joo huumorintajua, mutta tyhmyyttä sitäkin enemmän...
Enemmän mua loukkaa se että osa vastaajista liittää sanat idiootti, debiili, imbesilli kehitysvammaisiin, itse en ole edes ajatellut asiaa noin!
t. 2v. keh.vammaisen tytön äiti
ihan virallisesti käytössä kehitysvammaisuuden astetta kuvaamassa. Monella iäkkäämmällä kehitysvammaisella ne näkyvät vieläkin potilaskansioissa. Siksi onkin todella rumaa, että noita ilmaisuja käytetään kuvamaan jotain ikävää, tyhmää ja epämiellyttävää.
Älyllisesti jälkeenjäänyt henkilö, jonka älykkyysosamäärä on välillä 50-70. Nimitys on nykykielessä loukkaava ja käytöstä poistuva.
Sen merkityksen ne ovat nyt aikojen kuluessa saaneet. Pitäisikö ne edelleen säästää kehitysvammaisia varten? Kyllä minua loukkaisi enemmän se, jos joku ajattelisi noilla sanoilla tarkoitettavan vammaisia. Löysätkää nyt..
"voiko gerbiiliä kouluttaa", ja miettinyt kuumeisesti mitä sellaiselle mollosilmälle pitäisi opettaa...
"voiko gerbiiliä kouluttaa", ja miettinyt kuumeisesti mitä sellaiselle mollosilmälle pitäisi opettaa...
..olla hieman debiili :DD
Kyllä voi, koska on jo sokea, ei ole pekoa sokeutumisesta.
No, niin debiili-mammat, sanokaas nyt suvaitsemattomaksi.
Ai, niin, tämän kertoi aito sokko (=sokea) vitsiksi... :)