En enää jaksa!
Töissä olot aivan kamalat. Asiat ovat menneet jo henkilökohtaiselle tasolle ja minun jaksaminen ei enää riitä. En nuku öisin kovinkaan hyvin. Ja päivät menee miettiessä mitä seuraavaksi minusta keksitään.
Voinkohan saada sairaslomaa? En halua enää mennä töihin. Itkussa pitelemistä siellä. Päänsärky on joka päiväistä iloa :(
En oikeasti vain jaksa paskaa oloa joka päivä.
Kommentit (7)
Ja uusi paikka haussa ollut jo pidempäänkin. Kun vain pääsisi muualle töihin.
Pääsisi nyt edes hetken eteenpäin ilman, että olen aivan loppuun palanut.
syiden takia eli lääkärille mars mars. Kun saat levätä, niin jaksat paneutua uuden työn hankkimiseen paremmin.
Haluaisitko kertoa tarkemmin ongelmistasi. Onko kyse siis työpaikkakiusaamisesta?
ja pahinta se on pomolta itseltään. Pomoni on uhkaillut laittomilla asioilla minua ja syyttää minua jatkuvasti olemattomista asioista. Hän on saanut kiusaamiseen mukaan myös työntekijöitä.
En enää tiedä mitä tehdä... Ja tuleeko sanomista vai ei. Päivät menee miettiessä mitä seuraavaksi ovat keksineet. Iltaisin olen kykenemätön mihinkään.
Kuumeisia oireita jatkuvasti ja unet katkonaisia. Itku myäs herkässä :( En jaksa tätä. En rahan takia voisi irtisanoa itseäni. Kun saan karenssin :(
En yksinkertaisesti voinut muuta. Olin aivan romahtanut. Toipuminen tapahtui hitaasti. Se kesti liki vuoden. Toipumista auttoi uudet työkokemukset, missä minua idettiin täysin normaalina ja pätevänä ihmisenä.
Yksi elämäni järkyttävimmistä kokemuksista ja saa minut vieläkin sekaisin, mikli alan miettiä noita sairaita tilanteita mihin jouduin:((
Rohkaisen sinua lähtemään. Se, mitä nyt elät saattaa olla hyvinkin traumaattista. Asian kamaluus kokonaisuuessaan saattaa valjeta sinulle vasta päästessäsi kuviosta eroon..
Noista sairaslomista ei ole koitunut minulle mitään haittaa seuraavissa työpaikoissani, vaikka niin kovasti sitä pelkäsin..
Tuota tilannettasi ei voi vähätellä!!
hakemaan. Olen toipunut juuri ja juuri edellisestä väsymyksestä jonka sain synnytyksen ja pidemmän kotonaolon aikaan. En haluaisi, että menen taas yhtä kyvyttömäksi kaiken elämän suhteen.
Karenssin takia irtisanominen pelottaa. Rahat muutenkin tiukilla :( Mutta en jaksa töitäkään tuolla enää tehdä.
Jotakin kautta kannattaisi asioita lähteä selvittelemään tai sitten uutta työpaikkaa hakemaan.