Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sitten maksaisit osin kierrätysmateriaaleista tehdyistä vaatteista/tuotteista?ov

Vierailija
14.08.2009 |

Täällä vähän aikaa sitten jotkut kauhistelivat erään ompelijan tekemän vauvan mekon hintaa, toiset pitivät sitä sopivana.

Itse olen tekemässä joulumyyntiä varten erilaisia tuotteita käyttäen osittain myös kierrätysmateriaaleja. En tee kuitenkaan lastenvaatteita.

Paljonko olisit tällaisista tuotteista valmis maksamaan ja mitä tuotteita/vaatteita haluaisit ostaa itsellesi/lahjaksi?

Nyt voit vielä vaikuttaa siihen mitä teen myyntiin, joten kenties voit joulun alla löytää jotain juuri sinulle mieleistäsi minunkin myyntipöydältäni :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritetäänpä uudestaan :)

Vierailija
2/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä maksaisit "tuotteista"? Mistä tuotteista? Vähän eri juttu, jos kyse on sukista tai takista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkia ja patalappuja.Ja just lasten vaatteita.

Jos etsisin pikkumuksulle jotain niin sen pitäisi olla massasta erottuvaa ja pojalle. Ei mitään niitä "riihitonttuja" vaan mielummin "asennetta". En tiiä mitenkä sopis joku ketjuliivi joulumarkkinapöytään... ;)

Muista tuotteista ekana tulee mieleen nämä muovipussiputkilot ja vessapaprurullakot. Tyynyliinatkin olisi kivat.

Kaitaliinojakin taitaa olla paljon tarjolla.

hinta riippuisi pitkälti kummosia tekeleet ovat. perustuotteet tuskin voisi ihan hirveitä maksaa jos haluaa eroon.Jostain "jujullisesta" maksaisin mielelläni enemmänkin

Vierailija
4/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen jo ideoinut ja osin valmistanutkin mm. erilaisia suht edullisia kauppakasseja ja muita pussukoita, erilaisia essuja lähinnä naisille mutta lapsillekin joitakin, pieniä tilkkupeittoja (isoille saattaisi tulla liikaa hintaa, ehkä en ainakaan montaa niitä tee), tossuja, heijastinötököitä ja -koruja jne.

En tee mitään Marimekko-kopioita, tai riihitonttu-tyyliä, mutta tietenkään ei omat tuotteet voi kaikkien makuun olla

T:ap

Vierailija
5/5 |
14.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa mun korvaan hyvältä. On hyvä,että vaihtoehtona on myös jotain pikkutavaraakin. Kaikilla ei ole rahaa tai tarvetta isommille käsitöille.Tuo heijastin vaikuttaa kivalta pikkupakulta. Luulisin,että juuri käyttötavarat menevät helpommin kunhan vaan pystyy pitämään hinnan kohtalaisena (mutta pitäähän sitä jotain itsellekin tekopalkkaa jäädä...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi